Motor je ok

Jedině bych vyměnil těsnění víčka oleje, to myslím bylo blbý jako u většiny šestnáctiventilů. Pasuje z 01.
Pokud to vezmu selským rozumem, tak v desítce je ten motor nakloněnej dopředu a měrku má taky zepředu. V krabici předpokládám, že je blok svisle, takže konec měrky bude výš vůči hladině, než v desítce, tedy když v krabici doleju na měrku, tak oleje tam bude víc, než kdyby ten motor byl v desítce.
Moc bych to neřešil, nalil + - 3/4 měrky, případně bych to zkorigoval podle čidla hladiny, co je na druhý straně bloku u filtru (funguje jako spínač - nízká hladina rozpojeno, správná a vyšší hladina sepnuto) a jezdil. Těch 4,5 litru mi přijde opravdu hodně, při výměně se tam běžně dá přes ty tři litry.
Vždyť o kolik je ten motor v desítce skloněnej? O 20°? Kdyby to měl být nějakej problém, tak by se musel i v desítce zadřít v každým větším kopci, což je blbost, maximálně bych se obával přelývání v zatáčkách, vzhledem k tomu že v desítce je příčně a v krabici podélně, ale zase Ger s tím asi nebude po okruhu s bočním přetížením jako F1
