NIVA1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh
Moderátor: Moderátoři
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
reduktor je ten kulatej nesmysl pod kapotou, vede do něj několik hadic a jedna trubka s LPG
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Reduktor je ta velká "krabice" v motoru, co přeměňuje z tekuté fáze na plynou.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Aha. U nás tomu říkáme směšovač. Ale že by tam byl uprostřed nějaký čudlík? Zítra mrknu a ozvu se.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
směšovač jsem tomu taky říkal jako spousta jinech lidí
směšovač je ve skutečnosti v karbecu ten mezikus co směšuje LPG se vzduchem
směšovač je ve skutečnosti v karbecu ten mezikus co směšuje LPG se vzduchem
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
UPROSTŘED JE TEN ČUDL
- Přílohy
-
- 1PLG.jpg (12.68 KiB) Zobrazeno 2479 x
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
civka bohatosti? to s tym cudlikom je "sytic" a funguje to jedine kym drzis stlacene tlacitko na prepinaci lpg/benzin.
Tym samozrejme netvrdim, ze to nemoze byt vadne, len vela ludi ani nevie, ze to obcas treba pouzit(ked auto dlhsie stoji vstrekne to do hadic plyn aby start netrval zbytocne dlho), takze najprv by som polozil otazku, ci to dotycny pri startovani pouziva ? Ak ano, ozyva sa pri stlaceni cvaknutie a nasledne sycanie? Ak ano znamena to ze funguje, ak to nerobi nic, pripadne len mierne cvaka je to vadne...
Tym samozrejme netvrdim, ze to nemoze byt vadne, len vela ludi ani nevie, ze to obcas treba pouzit(ked auto dlhsie stoji vstrekne to do hadic plyn aby start netrval zbytocne dlho), takze najprv by som polozil otazku, ci to dotycny pri startovani pouziva ? Ak ano, ozyva sa pri stlaceni cvaknutie a nasledne sycanie? Ak ano znamena to ze funguje, ak to nerobi nic, pripadne len mierne cvaka je to vadne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Majo- Na přepínači je sitič, jasný. Bez něj to ani nechytne. Přidržím, chytne a chcípne!
Míra 151 - Já tam žádný čudl nemám. Jedná se o starý typ, zvaného myslím BRC. Nemůže to být membrána? To asi sám neudělám, nebo?
Míra 151 - Já tam žádný čudl nemám. Jedná se o starý typ, zvaného myslím BRC. Nemůže to být membrána? To asi sám neudělám, nebo?
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
hele , ještě můžeš startovat a nasávat hadičkou podtlaku
Měl jsem taky jeden takovej špek na motoru š 1203 že byl špatnej podtlak tak jsem dal delší hadičku na reduktor a pusou nasál , motor šel a bylo to v podtlaku
Jinak ten Sytič karburátoru má každej reduktor staršího data, někdy i zezadu ale vždy uprostřed
Hod fotku
Měl jsem taky jeden takovej špek na motoru š 1203 že byl špatnej podtlak tak jsem dal delší hadičku na reduktor a pusou nasál , motor šel a bylo to v podtlaku
Jinak ten Sytič karburátoru má každej reduktor staršího data, někdy i zezadu ale vždy uprostřed
Hod fotku
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Ok, zítra zkusím a písnu. Zatím díky.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Tady ty fotky
- Přílohy
-
- 1348995166565.jpg (18.92 KiB) Zobrazeno 2435 x
-
- 1348995153531.jpg (20.08 KiB) Zobrazeno 2435 x
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Ale to je pod plastovým krytem na 4 šroubech.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Jo a ten zelený je od světel! Z prostředka reduktoru vede nějaká hadička a ta se před karburátorem rozdvojuje.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
u tohto reduktoru je "sytic" ten velky elektromagneticky ventil(modra vec, dva kable)...
ale u brc toto nie je poruchova vec...
ale u brc toto nie je poruchova vec...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
To znamená, že to bude membrána! (membrány)