motor při zahřátí netáhne jak má

Moderátor: Moderátoři

vojtakrupka
Příspěvky: 26
Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
Bydliště: Kropáčova Vrutice

motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od vojtakrupka »

mám žigula předělanýho na závody a mám problém, že když se rozjedu tak to jede hodně dobře ale po tak 20 vteřinách motor vůbec netáhne a v malých otáčkách jede možná i na tři válce a je trochu slyšet cvakání v motoru... pak ho na chvilku chcípnu. a voda v chladičí zastak hodně zahřátá neni.. třeba za půl minuty to zkusim znovu a jede to zase dobře a po chvilce to zase přestane táhnout..
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Luděk Musil »

Napadá mě (ale zdá se mi to nepříliš pravděpodobné): dodávka paliva.
Tzn. přiucpanaá palivová soustava nebo špatně nastavené podávací čerpadlo. Hladinu v plovákovce bych asi nepodezříval.
Ve volnoběhu to ještě "jakeš-takeš" palivo dává, ale při jeho větší potřebě už (prostě) nestíhá dodávat. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Petr HC »

Luděk Musil píše:Napadá mě (ale zdá se mi to nepříliš pravděpodobné): dodávka paliva.
Tzn. přiucpaná palivová soustava nebo špatně nastavené podávací čerpadlo. Hladinu v plovákovce bych asi nepodezříval.
Ve volnoběhu to ještě "jakeš-takeš" palivo dává, ale při jeho větší potřebě už (prostě) nestíhá dodávat. L.
Příčin z tohoto důvodu může být mnoho. "Oběhaná" tyčka podávacího čerpadla (malý zdvih membrány), opotřebené - netěsnící ventilky(příp unavené pružinky ventilků) nebo "vyplandaná" membrána. Nová se musí montovat tak, aby před dotažením příruby byla rovně v ose příruby (ne prohnutá silou vratné pružiny).
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Luděk Musil »

vojtakrupka píše:mám žigula předělanýho na závody ...
Jen tak pro zajímavost: jaké úpravy na motoru, karburátoru a na elektrice (zapalování) jsi dělal? Třeba to napoví :idea: ... :?: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Pája »

Co svíčky, cívka? Zkoušels měnit za jiný/původní?
VAZ 1800kk na prvočinitele
vojtakrupka
Příspěvky: 26
Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
Bydliště: Kropáčova Vrutice

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od vojtakrupka »

no mám tam bezkontakt. ale nemám k němu cívku, tu tam mám starou.. a pak mám hodně úprav v hlavě. a je tam weber z italskýho fiata ze šestnáctky, motor je po generálce má najeto cca 100km... pumpu mam teda elektrickou ale dává míň jak ta membránová(stará), takže tam dám zpátky tu starou.. jsou trochu provrtaný trysky, ale na to to předtim jelo... už si s tim nevim rady.. zítra zkusim ještě koupit ngk svíčky.. teď tam mám normální co mi poradili v ladě abych tam dal
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Petr HC píše: Nová se musí montovat tak, aby před dotažením příruby byla rovně v ose příruby (ne prohnutá silou vratné pružiny).
Sakryš, tak už znám možnou příčinu jednoho mého "pumpového" neúspěchu, zajímavý postřeh.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Hurikán »

Rozhodně nekupuj svíčky NGK!!! Je to úplně zbytečné a s pravděpodobností hraničící s jistotou to bude horší, než předtím. Jenom vyhodíš peníze oknem. Pro Ladu jsou nejvýhodnější klasické svíčky PAL, resp. BRISK. Je to vyzkoušeno mnoha lidmi na mnoha vazech. ;)

Tvůj problém nebudou svíčky, ale něco jiného. Dle popisu bych se nejprve zaměřil na dodávku paliva. V té bude nejspíš zakopán onen pes. Po opravě/vyloučení chyby v palilové soustavě se zaměř na elektriku. Píšeš, že máš el. zápalko a původní cívku. Teoreticky může být cívka vadná a jakmile se trochu zahřeje, začne mít svod.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Luděk Musil »

Nevyznám se v bezkontaktních zapalováních, ale ... není na to taky nějaká trochu jiná cívka? To spíše dotaz na experty z tohoto oboru :idea: . L
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Cory »

Cievka pre bezkontakt ma menší odpor vinutia okolo 1Kohm a klasická cievka okolo 4,7Kohm....alebo tak nejak :mrgreen: Hlavné je, že je iná
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Bezkontaktní má na primáru něco hluboce pod jedním ohmem, sekundár je stejný jako u klasiky. Dalo by se předpokládat, že stará cívka nebude na bezkontaktní elektronice podávat plný výkon jako na kladívku. Nicméně třeba takový Jelen má na bezkontaktu klasiku a jezdí mu to, ale on asi na příležitostných vyjížďkách nebude jezdit stylem dravce. Zkus tam origo čerpadlo místo toho elektrického.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Cory »

no tak s tymi hodnotami som sa sekol :D ja som jeden čas tiež jazdil na origo cievke s bezkontaktom a ziadna vyhra, bolo to citelne slabsie. Potom som mal nejaku nemecku cievku, s tou to slo lepsie ako s bezkontaktovou, ale zasa nefungoval otackomer.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vojtakrupka
Příspěvky: 26
Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
Bydliště: Kropáčova Vrutice

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od vojtakrupka »

no zítra dam tady vědět.. mám nový svíčky brisky a dam starý čerpadlo a koupil jsem si novou membránu do karburátoru a najdu nějakou cívku na bezkontakt...tak to všechno zítra vyměnim a doufam že to něco udělá...
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od Cory »

Všechno ne, resp ne naraz. To je najhoršia vec čo môžeš spraviť pri hľadaní chyby...Meniť postupne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: motor při zahřátí netáhne jak má

Příspěvek od JmJ »

Pro bezkontakt to chce bezkontaktni civku a muzou se pouzit svicky s elektrodovou vzdalenosti 1 - 1,1 mm. Treba brisk lr15yc-1.
VAZ 2104 1.3 1989
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“