motor při zahřátí netáhne jak má
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
- Bydliště: Kropáčova Vrutice
motor při zahřátí netáhne jak má
mám žigula předělanýho na závody a mám problém, že když se rozjedu tak to jede hodně dobře ale po tak 20 vteřinách motor vůbec netáhne a v malých otáčkách jede možná i na tři válce a je trochu slyšet cvakání v motoru... pak ho na chvilku chcípnu. a voda v chladičí zastak hodně zahřátá neni.. třeba za půl minuty to zkusim znovu a jede to zase dobře a po chvilce to zase přestane táhnout..
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Napadá mě (ale zdá se mi to nepříliš pravděpodobné): dodávka paliva.
Tzn. přiucpanaá palivová soustava nebo špatně nastavené podávací čerpadlo. Hladinu v plovákovce bych asi nepodezříval.
Ve volnoběhu to ještě "jakeš-takeš" palivo dává, ale při jeho větší potřebě už (prostě) nestíhá dodávat. L.
Tzn. přiucpanaá palivová soustava nebo špatně nastavené podávací čerpadlo. Hladinu v plovákovce bych asi nepodezříval.
Ve volnoběhu to ještě "jakeš-takeš" palivo dává, ale při jeho větší potřebě už (prostě) nestíhá dodávat. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Příčin z tohoto důvodu může být mnoho. "Oběhaná" tyčka podávacího čerpadla (malý zdvih membrány), opotřebené - netěsnící ventilky(příp unavené pružinky ventilků) nebo "vyplandaná" membrána. Nová se musí montovat tak, aby před dotažením příruby byla rovně v ose příruby (ne prohnutá silou vratné pružiny).Luděk Musil píše:Napadá mě (ale zdá se mi to nepříliš pravděpodobné): dodávka paliva.
Tzn. přiucpaná palivová soustava nebo špatně nastavené podávací čerpadlo. Hladinu v plovákovce bych asi nepodezříval.
Ve volnoběhu to ještě "jakeš-takeš" palivo dává, ale při jeho větší potřebě už (prostě) nestíhá dodávat. L.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Jen tak pro zajímavost: jaké úpravy na motoru, karburátoru a na elektrice (zapalování) jsi dělal? Třeba to napoví ... L.vojtakrupka píše:mám žigula předělanýho na závody ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Co svíčky, cívka? Zkoušels měnit za jiný/původní?
VAZ 1800kk na prvočinitele
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
- Bydliště: Kropáčova Vrutice
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
no mám tam bezkontakt. ale nemám k němu cívku, tu tam mám starou.. a pak mám hodně úprav v hlavě. a je tam weber z italskýho fiata ze šestnáctky, motor je po generálce má najeto cca 100km... pumpu mam teda elektrickou ale dává míň jak ta membránová(stará), takže tam dám zpátky tu starou.. jsou trochu provrtaný trysky, ale na to to předtim jelo... už si s tim nevim rady.. zítra zkusim ještě koupit ngk svíčky.. teď tam mám normální co mi poradili v ladě abych tam dal
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Sakryš, tak už znám možnou příčinu jednoho mého "pumpového" neúspěchu, zajímavý postřeh.Petr HC píše: Nová se musí montovat tak, aby před dotažením příruby byla rovně v ose příruby (ne prohnutá silou vratné pružiny).
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Rozhodně nekupuj svíčky NGK!!! Je to úplně zbytečné a s pravděpodobností hraničící s jistotou to bude horší, než předtím. Jenom vyhodíš peníze oknem. Pro Ladu jsou nejvýhodnější klasické svíčky PAL, resp. BRISK. Je to vyzkoušeno mnoha lidmi na mnoha vazech.
Tvůj problém nebudou svíčky, ale něco jiného. Dle popisu bych se nejprve zaměřil na dodávku paliva. V té bude nejspíš zakopán onen pes. Po opravě/vyloučení chyby v palilové soustavě se zaměř na elektriku. Píšeš, že máš el. zápalko a původní cívku. Teoreticky může být cívka vadná a jakmile se trochu zahřeje, začne mít svod.
Tvůj problém nebudou svíčky, ale něco jiného. Dle popisu bych se nejprve zaměřil na dodávku paliva. V té bude nejspíš zakopán onen pes. Po opravě/vyloučení chyby v palilové soustavě se zaměř na elektriku. Píšeš, že máš el. zápalko a původní cívku. Teoreticky může být cívka vadná a jakmile se trochu zahřeje, začne mít svod.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Nevyznám se v bezkontaktních zapalováních, ale ... není na to taky nějaká trochu jiná cívka? To spíše dotaz na experty z tohoto oboru . L
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Cievka pre bezkontakt ma menší odpor vinutia okolo 1Kohm a klasická cievka okolo 4,7Kohm....alebo tak nejak Hlavné je, že je iná
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Bezkontaktní má na primáru něco hluboce pod jedním ohmem, sekundár je stejný jako u klasiky. Dalo by se předpokládat, že stará cívka nebude na bezkontaktní elektronice podávat plný výkon jako na kladívku. Nicméně třeba takový Jelen má na bezkontaktu klasiku a jezdí mu to, ale on asi na příležitostných vyjížďkách nebude jezdit stylem dravce. Zkus tam origo čerpadlo místo toho elektrického.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
no tak s tymi hodnotami som sa sekol ja som jeden čas tiež jazdil na origo cievke s bezkontaktom a ziadna vyhra, bolo to citelne slabsie. Potom som mal nejaku nemecku cievku, s tou to slo lepsie ako s bezkontaktovou, ale zasa nefungoval otackomer.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
- Bydliště: Kropáčova Vrutice
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
no zítra dam tady vědět.. mám nový svíčky brisky a dam starý čerpadlo a koupil jsem si novou membránu do karburátoru a najdu nějakou cívku na bezkontakt...tak to všechno zítra vyměnim a doufam že to něco udělá...
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Všechno ne, resp ne naraz. To je najhoršia vec čo môžeš spraviť pri hľadaní chyby...Meniť postupne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Pro bezkontakt to chce bezkontaktni civku a muzou se pouzit svicky s elektrodovou vzdalenosti 1 - 1,1 mm. Treba brisk lr15yc-1.
VAZ 2104 1.3 1989