Mělo by se to dát dokalibrovat, když se přístroj rozdělá, na desce je trimr, kterým se dá štelovat. Ten žlutý to tak má určitě. Někde jsem měl dokonce návod, jak to dělat, ale kde je tomu konec...

Moderátor: Moderátoři
Chceš tým merať štartovací prúd či?Koko Loko píše:rozsah 10A mi připadá málo.
Má to jeden malý háček. Za cenu té pojistky do Fluke mám celý malý "pouťák" (malý žlutý multimetr) a ještě mi zbude na několik skleněných pojistek. Pro 95 procent prací s autoelektrikou stačí si k němu pořídit bočník pro měření velkých ss proudů (koupil jsem na burze za 50 Kč) a je vystaráno. Přesnost 1 % je pro laboratorní měření, pro autoelektriku se klidně spokojím s 2,5 %.MartasBrno píše:... V práci mám Fluke 175. Je fajn, ale má vadu. Když v něm odprásknete pojistku, tak to vypadá asi takhle: http://www.gme.cz/proudove-pojistky/009 ... 24/,kdežto s levným přístrojem to vypadá takhle: http://www.gme.cz/proudove-pojistky/fsbf10-p633-106/
To sou magoři,přesnost 0,2.....To jsem neviděl snad ani ve škole....No tam možná u některých KS 0,5...Dusan píše:http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... 7&start=30 tolko k presnosti najlacnejsieho meraku.
Udávaná třída přesnosti platí pro nejhorší z ještě přípustných podmínek, tedy v celém teplotním a vlhkostním rozsahu, při určitém poklesu napětí baterie, i do určitého stáří přístroje.dusin píše:To sou magoři,přesnost 0,2.....To jsem neviděl snad ani ve škole....No tam možná u některých KS 0,5...Dusan píše:http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... 7&start=30 tolko k presnosti najlacnejsieho meraku.