Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Nechceš zkusit ukecat Mělník k zapůjčení těch pochystátorů?
Ale chápu, že je to jen o ztraceném čase x penězích....
Když já pořád letos váhám mezi další novou Ladou a nebo starší 9 místnou Fordkou.....
Ale chápu, že je to jen o ztraceném čase x penězích....
Když já pořád letos váhám mezi další novou Ladou a nebo starší 9 místnou Fordkou.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Nehodí se mi sice ted kupovat autak.... ale kdyz bylo zatezko panum v melniku zvednout autak a kouknout se na stav katalyzatoru a rekli ze po 86 000km muze byt na konci zivotnosti a at si ho nehcam nekde vyndat. tak prece pred nima nepolezu po kolenou, nebudu cekat az budou mit za dalsi mesic cas a nebudu se doprosovat oprav. BTW co se posere priste?
Kydsi jsem uvazoval o tom ze do lady necham dat klimatizaci, ted jsem rad ze jsem do toho tech 50000 nenacpal...
Kydsi jsem uvazoval o tom ze do lady necham dat klimatizaci, ted jsem rad ze jsem do toho tech 50000 nenacpal...
Naposledy upravil(a) Jiri dne stř úno 01, 2006 12:07, celkem upraveno 1 x.
To je z mého pohledu jediná a hlavní chyba Lady. Buď být s Mělníkem za dobře, nebo koupit jiné auto. U mě je o trochu jiná situace tím, že jsem Ladu koupil přímo od CS auto. Mám pak větší (minimálně morální) právo na mělnickej servis. Navíc po demontáži plynu se mi na motoru objevila jen jediná závada a to byla špatná svíčka Denso. Když tam ten plyn fyzicky není (není důležité zda je odpojen nebo ne), tak se komukoli lépe vysvětluje, že závada není v LPG. A servisáka to motivuje k tomu, případnou závadu hledat v tom, co zná a nesvalovat to na část auta, kterou nezná.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Wolfe, funkci kat ma na spotrebu vliv minimalni ale pokud mas kat kterej je trochu ucpanej.... tak auto nejede a zere...a ucpat se muze tim ze diky jine poruse "vyhori"
No a jedinym krokem co muzu jako zakaznik udelat je priste do takoveho servisu nechodit.
No a jedinym krokem co muzu jako zakaznik udelat je priste do takoveho servisu nechodit.
Naposledy upravil(a) Jiri dne stř úno 01, 2006 12:17, celkem upraveno 1 x.
Jiří má taky jen jednu lambdu. Já mám bohužel už dvě.
Je to rozdíl mezi Euro 2 a Euro 3. Ta druhá jen práská řídící jednotce, zda kat funguje, nebo ne. Jinak by tam neměla být k ničemu.
Je to rozdíl mezi Euro 2 a Euro 3. Ta druhá jen práská řídící jednotce, zda kat funguje, nebo ne. Jinak by tam neměla být k ničemu.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Euro 2 = S2 (v malém techničáku)? Jestli ano, tak bych mohl kat vyhodit a jezdit bez něj až do další technické? Ale asi je třeba něčím ho nahradit, ne?
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
To mě ani nenapadlo, že by to byl útok
ale znáš to ekologie je dobrá věc, ale ekonomie je ekonomie...
ale znáš to ekologie je dobrá věc, ale ekonomie je ekonomie...
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Souhlas. Kat je za 12000kč a ve skříni se neopotřebovává a může být každé dva roky vyvenčen k technické prohlídce. Nejlíp jsou na tom "krabicáři", neb si mohou koupit rovnou celé výfukové potrubí bez katu ze starších modelů a nemusej bastlit náhradu za kat....
Kdo nás práskl? L.
Kdo nás práskl? L.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)