
Problémy s řízením po zvednutí Nivy
Moderátor: Moderátoři
Problémy s řízením po zvednutí Nivy
Keďže som, ako je známe extrémista, podarilo sa mi podložkami docieliť zdvihnutie prednej nápravy Nivy o cca 15cm. Samozrejme som sa stretol s problémami, najväčším asi bolo, že pri vykrížení ostalo koleso visieť na tyči riadenia(preto sa mi aj pár krát podarilo prejsť zákrutu efektne po troch). Dostal som radu od nemenovaného návštevníka tohto fóra
, že mám prehodiť tiahla na kolesách a otočiť vonkajší čap. To som spravil a auto sa stalo neovládateľné. Počas jazdy sa totiž mení odklon(v brutálnom rozsahu) a tým že tyč riadenia nešla presne na stred kolesa, ale vyššie, menila sa z odklonom i zbiehavosť. a to o viac ako 20 stupňov. To v praxi spôsobilo, že pri akcelerácii išli kolesá do rozbiehavosti a pískali, takže pohnúť sa bez pozornosti okolia nemožné. Pri brzdení to bolo ešte horšie. Už pri miernom pribrzdení bola rozbiehavosť taká, že kolesá šli šmykom. Takže som dnes podišiel k radikálnej úprave a krajné tyče riadenia som prevaril. Auto sa správa rovnako ako pred zdvihnutím, takže spokojnosť maximálna. Prikladám fotky a nákres pre predstavu.

- Přílohy
-
- nakres.JPG (11.52 KiB) Zobrazeno 5659 x
Naposledy upravil(a) Majo dne úte říj 13, 2009 08:30, celkem upraveno 1 x.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Tommel
- Příspěvky: 3274
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Hezké, to budu muset u sebe taky takto ? 

Chatka 12 forever
. Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Toto je v podstatě naprosto bezpředmětný příspěvek, jen jsem chtěl vyjádřit svoje pocity.
Majo: velký respekt vůči čemukoliv, co na svých autech děláš, kotouče na zadní nápravě u Tvého kombíku jsou pro mě nedostižný sen, ale u Tvojí nivy nestačím zírat... Jak to říct - ty asi nepřestaneš, dokud z toho nebude Hummer, žejo
Majo: velký respekt vůči čemukoliv, co na svých autech děláš, kotouče na zadní nápravě u Tvého kombíku jsou pro mě nedostižný sen, ale u Tvojí nivy nestačím zírat... Jak to říct - ty asi nepřestaneš, dokud z toho nebude Hummer, žejo

21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy
právě mě čeká komplet přečepování př. nápravy - jak tu úpravu převařením hodnotíš zpětně po několika letech ? :c)Majo píše:... Takže som dnes podišiel k radikálnej úprave a krajné tyče riadenia som prevaril. Auto sa správa rovnako ako pred zdvihnutím, takže spokojnosť maximálna. Prikladám fotky a nákres pre predstavu.
má to smysl?
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy
pri kazdem setkani a spolecnem jezdeni se mu to posralo. Ohnulo nebo prasklo nebo zaseklo nebo neco jineho..........
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy
já nevím ale vepředu mám plocháč asi 2,5 cm pod miskou takže u kola bude ješte víc jak je páka a na řížení jsem nesahal na nezdá se zě by to dělalo problém a s vindaním stabilizatorem
jedini co mám problém trochu že mně mlátí pomocní čep řížení jemně do výfuku ale to bych musel upravit výfuk na to se spíš zaměř
a ten stabilizator že jsem vyndal jsem u nivky nepoznal skoro vubec jediny když potřebuju někam zahnout při rozjizděni v malí rychlosty
jedini co mám problém trochu že mně mlátí pomocní čep řížení jemně do výfuku ale to bych musel upravit výfuk na to se spíš zaměř
a ten stabilizator že jsem vyndal jsem u nivky nepoznal skoro vubec jediny když potřebuju někam zahnout při rozjizděni v malí rychlosty
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy
OK, takže nechat klasiku :c)
mam nový gumídky, tak bych je nerad hnedka dodrbal špatnou geo :c)
Net.
mam nový gumídky, tak bych je nerad hnedka dodrbal špatnou geo :c)
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy
Rikijane,,, Majo to mel ponekud dost hodne zvednute 
jinak Terrano ma taky rizeni nic moc, a uz z vyroby ma tu variantu jeden cep nahoru, druhej dolu. Pri vetsim zvyseni je to dobre......

jinak Terrano ma taky rizeni nic moc, a uz z vyroby ma tu variantu jeden cep nahoru, druhej dolu. Pri vetsim zvyseni je to dobre......
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy
mě furt přijde nejlepší to otočení čepů... asi si budu muset lehnout pod auto a zamyslet se :c)
Net.
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy
k tehlici je prisroubovana paka rizeni. tu musis vymenit levou za pravou a muzes cepy otocit.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009