Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Moderátor: Moderátoři
Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Povím Vám teď příběh, který by mohl nést nadpis : Jak se státi blbem větším, než jsme čekali.
Předně nutno podotkonouti, že mám v poslední době pocit jakéhosi smolného období.
Tedy ne že by šla katastrofa jedna za druhou, spíš takové nepříjemnosti drobné.
A tak jsem prošvih technickou na 04ce. Skoro o měsíc. I vyrazi jsem potajmu, kanály a strouhami v sobotu ráno
na STK, bez přípravy, s vědomím, že trochu škube motor, a zadní brzdy asi nejdou úplně symetricky, ale co.
Na 30 dní mi stačí, hlavně když se budu moci po silnicích pohybovat legálně.
Ještě před otvíračkou stál jsem já a můj vrak před vraty stanice měření emisí, jako první do vrat vjel, 400,- zaplatil.
Motor rukou technika zaburácel, pak znovu a zas, ...no a pak jsem vyslechl verdikt "máte šílený HáCéčko, blbě vám to spaluje.
Limit HC je kolem 500, já měl přes 2000.Ve volnoběhu. Ve zvýšených taky přes limit, ale už jen o kousek. Jinak lambda tuším 1,08.
A tak tedy neprošel. Neprošel emisemi, Žigulík ! Čili STK se nekonala, zpět k domovu kanály a strouhami.
Říkám si kabel asi umřel, nebo svíčka (oboje je zánovní) mor na ně! Jaký šmejd se to dnes prodává!
Takže jsem začal s diagnostikou. ..Tedy on ten motor nešel vyloženě na tři. Jen měl takový nepravidelný volnoběh.
Jinak v otáčkách no problemo.
Postupným odpojováním VN kabelů jsem identifikoval jako zdroj problémů 4. válec.
Při odpojení kabelu z jeho svíčky se na rozdíl od ostatních, naprosto nezměnil chod motoru.
Konec kabelu proti kostře jiskru hází - asi na 12mm, raději ho ještě proměřím, je OK.
Tak tedy svíce. Jiskřiště má stejnou barvu jako na ostatních svíčkách, ale nic vyměním jí za novou.
A tuhle hříšnici hodím do 2. válce, jen ať se pravda naplno ukáže.
Startuka...odpojování kabelů...a ejhle, 4. válec je mrtvola!
Takže ve svíčce to nebude. Že by ventil?
No pro jistotu jsem udělal ještě několik rošád se svíčkami i zapalovacími kabely, ale nic nového.
Víčko rozdělovače je skoro nové, taky jsem ho vyměníl,....nic!
Tak mi ještě napadlo, aby si to nepřisávalo pod parožím.
Ale štefty jsou dotažené natvrdo, tak to se taky vylučuje.
Změření kompresí také neukázalo jakoukoli nesrovnalost, vše v nejlepším pořádku.
Inu tedy co se dá dělat, hlava musí dolu!
I podniknul jsem všechny náležitosti(voda, rozvody...) a hlavu demontoval.
Pln očekávání vysunul jsem ventily 4. válce..a..nic. Ventilová sedla i příslušné plochy na talířích ventilů bez
sebemenšího náznaku, že by bylo něco špatně. Ani žádné zvláštní vrstvy úsad, spíš velmi uspokojivě čisto, stejně jako ve všech ostatních
spalovacích prostorech. Hlavu jsem sundal i s parožím, tak jsem ještě v zoufalství protáhl kanály takovou kovovou spirálou, jestli tam nedlí mrtvá myš, či kus hadru.
Povrch válců bez znatelného opotřebení, žádná hranka, vůle mezi pístem a válcem v normě. Těsnění jak nové. Vršky pístů normální, bez poškození, minimum úsad.
Mimochodem jedná se o motor, který jsem svého času repasoval. Některé jedince uchvátila čistota vnitřku, jiné znejistělo, že jsem nešel do výbrusu a jen vyměnil šály,
kroužky (Goetze), a zaleštil ventily. Od té doby má naběháno nějakých cca 65tis.
Tak tedy kde je příčina ?! Proč ten zmetek nemaká?
Vrátil jsem hlavu zpět, (ano dotáhl momenťákem ve správném pořadí) a začal jsem se chovat iracionálně. Když on, tak proč ne já!
Postupně jsem tlakoval válce kompresorem (co když je nějaká nezpozorovaná trhlina v pístu?) nejdřív za studena, pak za tepla, ale nic nenormálního.
Ani třetí kontrola vůlí ventilů nepřinesla žádný posun. Vačky krásné, hladké, totéž vahadla.
Další nesmysl v pořadí byla vyměna komplet zapalování. Přeci jen místo kladívka tam mám infrazávoru, sice je to nepravděpodobné, ale pro jistotu.
Zprovoznil jsem kdysi zavržené favorití zapalko. Favo rozdělovač, navařená Lada oska, favo elektronika a cívka. Samo sebou, žádná změna.
Několikeré přeměření kompresí za studena i za tepla opět nic nepřineslo.
Tak další pokus. Svíčky ven, prst na otvor po svíčce a starér. Všechny válce sají a stlačují pocitově stejně, bez hadru přes prst je to vážně síla!
A co tak vložit jen tu čtvrtou svíčku, ostatní nechat venku, a nastartovat. Na půl plynu to ochotně chytlo, a motor běží jako by se nechumelilo.
Tak mu trochu přitopíme, vrátil jsem ostatní svíčky na místo, nechal je odpojené, a znovu start. Jo , na půl plynu to opět chytne a běží, Sice je znát, že s tím má co dělat, ale běží.
Připojím všechny svíce, nastartuju, postupně odpojuju, 1. 2. i 3. se hlásí snížením otáček a škubáním, ale 4. nic. Vůbec nic!
Jen stálý nepravidelný volnoběh. A to je konec víkendu, pokračování za týden.
Za týden bylo až dnes, Ráno motor ven, starý, co jsem si odložil do garáže oprášit, protočit (jde zlehka, nenadarmo dostal olej do válců) je holý, bez paroží, bez ničeho.
Takže sundat parohy z mrtvoly........a ejhle! Těsnění pod parožím na sacím kanále 4. válce je roztržené. Přesto, že byly parohy utažené, těsnění se na mě směje téměř 2mm
škvírou nahoře i dole na středu kanálu. No to by mě jeblo!!! Zajímavé je, že na šteftech sedělo celkem těsně, a ty dvě odtržené půlky nešly k sobě přisunout, roztrhlo se to a smrštilo.
Po vyndání do sebe roztržení celkem pasuje, asi skoro nic nechybí.
Bohužel jsem našel v zásobách jen jedno (půlku) těsnění Mastersport, které je 2x silnější než obyč. Tak jsem na druhou polovinu přihodil druhé těsnění ze starého motoru abych vyrovnal výšku, trošku jsem to ušpinil motorářským tmelem, smontoval (jo, časem to vyměním) hodil motor z5, a,a ... jo po startu vrní jako koťátko, běží hned bez sytiče krásně pravidelně.
Budiž vám můj strašlivý příběh poučením. I nepravděpodobné je možné. Strávil jsem na tom 3 dny, abych udělal práci na 1/2 hodiny.
A vlastně je to celé logické. Ve volnoběhu se směs pro 4. válec citelně ředila, sice to pálilo, ale chudou, takže mizerně, ve vyšších otáčkách se poměr falešného vzduchu snížil, a motor
tahal docela normálně. No jo, no.
Předně nutno podotkonouti, že mám v poslední době pocit jakéhosi smolného období.
Tedy ne že by šla katastrofa jedna za druhou, spíš takové nepříjemnosti drobné.
A tak jsem prošvih technickou na 04ce. Skoro o měsíc. I vyrazi jsem potajmu, kanály a strouhami v sobotu ráno
na STK, bez přípravy, s vědomím, že trochu škube motor, a zadní brzdy asi nejdou úplně symetricky, ale co.
Na 30 dní mi stačí, hlavně když se budu moci po silnicích pohybovat legálně.
Ještě před otvíračkou stál jsem já a můj vrak před vraty stanice měření emisí, jako první do vrat vjel, 400,- zaplatil.
Motor rukou technika zaburácel, pak znovu a zas, ...no a pak jsem vyslechl verdikt "máte šílený HáCéčko, blbě vám to spaluje.
Limit HC je kolem 500, já měl přes 2000.Ve volnoběhu. Ve zvýšených taky přes limit, ale už jen o kousek. Jinak lambda tuším 1,08.
A tak tedy neprošel. Neprošel emisemi, Žigulík ! Čili STK se nekonala, zpět k domovu kanály a strouhami.
Říkám si kabel asi umřel, nebo svíčka (oboje je zánovní) mor na ně! Jaký šmejd se to dnes prodává!
Takže jsem začal s diagnostikou. ..Tedy on ten motor nešel vyloženě na tři. Jen měl takový nepravidelný volnoběh.
Jinak v otáčkách no problemo.
Postupným odpojováním VN kabelů jsem identifikoval jako zdroj problémů 4. válec.
Při odpojení kabelu z jeho svíčky se na rozdíl od ostatních, naprosto nezměnil chod motoru.
Konec kabelu proti kostře jiskru hází - asi na 12mm, raději ho ještě proměřím, je OK.
Tak tedy svíce. Jiskřiště má stejnou barvu jako na ostatních svíčkách, ale nic vyměním jí za novou.
A tuhle hříšnici hodím do 2. válce, jen ať se pravda naplno ukáže.
Startuka...odpojování kabelů...a ejhle, 4. válec je mrtvola!
Takže ve svíčce to nebude. Že by ventil?
No pro jistotu jsem udělal ještě několik rošád se svíčkami i zapalovacími kabely, ale nic nového.
Víčko rozdělovače je skoro nové, taky jsem ho vyměníl,....nic!
Tak mi ještě napadlo, aby si to nepřisávalo pod parožím.
Ale štefty jsou dotažené natvrdo, tak to se taky vylučuje.
Změření kompresí také neukázalo jakoukoli nesrovnalost, vše v nejlepším pořádku.
Inu tedy co se dá dělat, hlava musí dolu!
I podniknul jsem všechny náležitosti(voda, rozvody...) a hlavu demontoval.
Pln očekávání vysunul jsem ventily 4. válce..a..nic. Ventilová sedla i příslušné plochy na talířích ventilů bez
sebemenšího náznaku, že by bylo něco špatně. Ani žádné zvláštní vrstvy úsad, spíš velmi uspokojivě čisto, stejně jako ve všech ostatních
spalovacích prostorech. Hlavu jsem sundal i s parožím, tak jsem ještě v zoufalství protáhl kanály takovou kovovou spirálou, jestli tam nedlí mrtvá myš, či kus hadru.
Povrch válců bez znatelného opotřebení, žádná hranka, vůle mezi pístem a válcem v normě. Těsnění jak nové. Vršky pístů normální, bez poškození, minimum úsad.
Mimochodem jedná se o motor, který jsem svého času repasoval. Některé jedince uchvátila čistota vnitřku, jiné znejistělo, že jsem nešel do výbrusu a jen vyměnil šály,
kroužky (Goetze), a zaleštil ventily. Od té doby má naběháno nějakých cca 65tis.
Tak tedy kde je příčina ?! Proč ten zmetek nemaká?
Vrátil jsem hlavu zpět, (ano dotáhl momenťákem ve správném pořadí) a začal jsem se chovat iracionálně. Když on, tak proč ne já!
Postupně jsem tlakoval válce kompresorem (co když je nějaká nezpozorovaná trhlina v pístu?) nejdřív za studena, pak za tepla, ale nic nenormálního.
Ani třetí kontrola vůlí ventilů nepřinesla žádný posun. Vačky krásné, hladké, totéž vahadla.
Další nesmysl v pořadí byla vyměna komplet zapalování. Přeci jen místo kladívka tam mám infrazávoru, sice je to nepravděpodobné, ale pro jistotu.
Zprovoznil jsem kdysi zavržené favorití zapalko. Favo rozdělovač, navařená Lada oska, favo elektronika a cívka. Samo sebou, žádná změna.
Několikeré přeměření kompresí za studena i za tepla opět nic nepřineslo.
Tak další pokus. Svíčky ven, prst na otvor po svíčce a starér. Všechny válce sají a stlačují pocitově stejně, bez hadru přes prst je to vážně síla!
A co tak vložit jen tu čtvrtou svíčku, ostatní nechat venku, a nastartovat. Na půl plynu to ochotně chytlo, a motor běží jako by se nechumelilo.
Tak mu trochu přitopíme, vrátil jsem ostatní svíčky na místo, nechal je odpojené, a znovu start. Jo , na půl plynu to opět chytne a běží, Sice je znát, že s tím má co dělat, ale běží.
Připojím všechny svíce, nastartuju, postupně odpojuju, 1. 2. i 3. se hlásí snížením otáček a škubáním, ale 4. nic. Vůbec nic!
Jen stálý nepravidelný volnoběh. A to je konec víkendu, pokračování za týden.
Za týden bylo až dnes, Ráno motor ven, starý, co jsem si odložil do garáže oprášit, protočit (jde zlehka, nenadarmo dostal olej do válců) je holý, bez paroží, bez ničeho.
Takže sundat parohy z mrtvoly........a ejhle! Těsnění pod parožím na sacím kanále 4. válce je roztržené. Přesto, že byly parohy utažené, těsnění se na mě směje téměř 2mm
škvírou nahoře i dole na středu kanálu. No to by mě jeblo!!! Zajímavé je, že na šteftech sedělo celkem těsně, a ty dvě odtržené půlky nešly k sobě přisunout, roztrhlo se to a smrštilo.
Po vyndání do sebe roztržení celkem pasuje, asi skoro nic nechybí.
Bohužel jsem našel v zásobách jen jedno (půlku) těsnění Mastersport, které je 2x silnější než obyč. Tak jsem na druhou polovinu přihodil druhé těsnění ze starého motoru abych vyrovnal výšku, trošku jsem to ušpinil motorářským tmelem, smontoval (jo, časem to vyměním) hodil motor z5, a,a ... jo po startu vrní jako koťátko, běží hned bez sytiče krásně pravidelně.
Budiž vám můj strašlivý příběh poučením. I nepravděpodobné je možné. Strávil jsem na tom 3 dny, abych udělal práci na 1/2 hodiny.
A vlastně je to celé logické. Ve volnoběhu se směs pro 4. válec citelně ředila, sice to pálilo, ale chudou, takže mizerně, ve vyšších otáčkách se poměr falešného vzduchu snížil, a motor
tahal docela normálně. No jo, no.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
To je, ale hezký příběh
. Mě by asi jeblo
.


Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Něco podobného se mi stalo před mnoha lety u Octavie r 68. Před dovolenou jsem podotahoval co se dalo, mimo jiné také průtokový šroub, kde je připojena hadička pro podtlakovou regulaci předstihu. Celou dovolenou jsem pak marně hledal, proč motor nejde pravidelně a po ubrání plynu "střílí" do výfuku. Teprve doma jsem zjistil, že fíbrová podložka pod průtokovým šroubem se "rozpůlila" a motor tudy přisával falešný vzduch . Potvrdilo se tím, že přílišná péče automobilu škodí .
Naposledy upravil(a) Petr HC dne pon črc 02, 2012 08:31, celkem upraveno 1 x.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
To tak casto byva, ze clovek nejak vynecha tu nejbanalnejsi vec. Proto jsou dobre takove ty checklisty, kde jsou vyjmenovane sice casto banalni ukony, ktere se maji proverit pred tim, nez se zacne do veci vice vrtat
.
Kazdopadne z takovych veci mam vzdy rozporuplne pocity. Mam radost, ze to byla nejaka kravina a ze jinak je vse ok a na druhou stranu extremni nasrani nad tim, ze to clovek nenasel hned

Kazdopadne z takovych veci mam vzdy rozporuplne pocity. Mam radost, ze to byla nejaka kravina a ze jinak je vse ok a na druhou stranu extremni nasrani nad tim, ze to clovek nenasel hned

VAZ 2104 1.3 1989
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Ano lépe bych své pocity z oné příhody nepopsal.JmJ píše: ....Kazdopadne z takovych veci mam vzdy rozporuplne pocity. Mam radost, ze to byla nejaka kravina a ze jinak je vse ok a na druhou stranu extremni nasrani nad tim, ze to clovek nenasel hned
Ovšem má to celé ještě pokračování. Dnes jsem emise úspěšně absolvoval na jiném pracovišti, a jak se ukázalo po porovnání protokolů, někde si předepsané hodnoty vyloženě cucají z prstu.
V zeleném orámování je protokol z dnešního úspěšného měření, v červeném z minulé soboty, kdy jsem neprošel.
Porovnejte limitní hodnoty!!! A další dva protokoly z historie, zarámované limitní hodnoty černě.
Jestli někdo tyhle protokoly archivujete, zajímalo by mě jaké limitní hodnoty se v nich vyskytují.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Jen žádnou paniku, tam kam jezdím já se měří zásadně podle hodnot weberu
. Hodnoty naštěstí mívám ozonové.

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Teepee
- Příspěvky: 4332
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
To bych s tím snad zajel na původní stanici ME a trochu je tam nadzvednul.
A to se na protokolu pozná jak?Koko Loko píše:Jen žádnou paniku, tam kam jezdím já se měří zásadně podle hodnot weberu. Hodnoty naštěstí mívám ozonové.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Čtením, pokud tedy umíš číst, rozeznávat písmenka a číslice ... .Teepee píše:A to se na protokolu pozná jak?Koko Loko píše:Jen žádnou paniku, tam kam jezdím já se měří zásadně podle hodnot weberu. Hodnoty naštěstí mívám ozonové.
Edit: Nemo, ty hodnoty podle kterých tě měřili prvně jsou správné pro motor s Ozonem, což je mám pocit tvůj případ, Solex tam nemáš, že? To by ty hodnoty byly ještě ostřejší

Protokolů mám relativně dost, ale na každém je to vždy poněkud jinak, ale výsledek kontroly je vždy O.K.

Solex CO do 1%, HC do 400
Ozon CO do 1,5%, HC do 600
Weber CO do 3,5% HC do 1200
Hodnoty mnou psané jsou pro volnoběh, ve zvýšených je už chaos totální, někde je ani neměří.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Teepee
- Příspěvky: 4332
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Noo, jak jsi toto zpochybnil, rychle jsem se doučil a hned mi to, o pár řádků níže, poskytlo požadované vysvětlení.Koko Loko píše:Čtením, pokud tedy umíš číst, rozeznávat písmenka a číslice ... .
Solex CO do 1%, HC do 400
Ozon CO do 1,5%, HC do 600
Weber CO do 3,5% HC do 1200
Hodnoty mnou psané jsou pro volnoběh, ve zvýšených je už chaos totální, někde je ani neměří.

Protože mi bylo divné, že se v protokolu vyskytuje jen kód motoru, požadované hodnoty a rok výroby vozidla. Nic jako: Systém přípravy směsi Weber (Ozon, Solex)
Pokud máš možnost, tak to zpracuj do nějakého přehledu, nebo jestli už takový někde existuje, pak dej na něj odkaz.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Nic se zpracovávat nebude, vycházím z hodnot růžových kartiček a protokolů od emisí co jsem viděl k různým Ladám a kde jsem znal osazení karburátoru, někdo ty kartičky asi podle něčeho předepsal, ne? Takže někdo asi věděl a neřídil se jen typem motoru. Bohužel původní kartičky od sedmy a solexového kombíka již nemám, ale hodnoty zhruba odpovídaly mnou psaným. Jak jsem vypozoroval tak každá SME má k měření smradlavců (karburátorových bezkatců) svůj vlastní přístup. Pokud by jsi chtěl vědět přesně, můžeš vstoupit do vyjednávání s technikem, ale já se držím zásady, že na STK a SME se drží huba, zejména v případě když okolnosti hrají v můj prospěch
. Hodnoty CO se dají u hranatců vyčíst z návodů k provozu a údržbě. V knihovně byl návod ke kombálu kde se mám pocit udávaly i hodnoty Solexové třináctky, mám pocit, že byl dokonce od Nema.

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Já zas hledal trošku v zákonech, našel jsem jen to, že: "Přípustné hodnoty oxidu uhelnatého (CO) stanoví výrobce vozidla.
pokud tyto hodnoty nebyly stanoveny, nesmí obsah CO překročit u vozidel registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu
a) do 31.12. 1986 hodnotu 4,5%
b) od 1.1. 1987 hodnotu 3,5% obj.
Výše uvedené hodnoty se vztahují i na neřízené systémy s katalyzátorem.
Přípustné hodnoty HC stanoví výrobce vozidla."
Toť vše.
p.s. Ano mám tam Ozona.
pokud tyto hodnoty nebyly stanoveny, nesmí obsah CO překročit u vozidel registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu
a) do 31.12. 1986 hodnotu 4,5%
b) od 1.1. 1987 hodnotu 3,5% obj.
Výše uvedené hodnoty se vztahují i na neřízené systémy s katalyzátorem.
Přípustné hodnoty HC stanoví výrobce vozidla."
Toť vše.
p.s. Ano mám tam Ozona.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Ano, a pro auta ještě starší je tam psáno 6% nebo snad dokonce 8%. Jinak hodnotu 1,5% pro CO u Ozonů zmiňuje jak návod k zneužití vozidla tak i Tůma, takže hodnoty výrobcem stanoveny byly.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Copak předepsané hodnoty, ale jsou stanice kde si patrně cucají z prstu i naměřené hodnoty
Jde o 2101 z roku 1972, tedy s Weberem

Jde o 2101 z roku 1972, tedy s Weberem
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
By jsi si měl stroj opatřit nálepkou Green line
.
Zde předpis pro stav kdy se hodnoty "neví".

Zde předpis pro stav kdy se hodnoty "neví".
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Tajemná závada motoru 2105 (slohovka)
Tyhle výsledky jsou opravdu silně výživné, vždyť tam nechali skoro celou tabulku prázdnou.Michal Pokorný píše:Copak předepsané hodnoty, ale jsou stanice kde si patrně cucají z prstu i naměřené hodnoty![]()
Jde o 2101 z roku 1972, tedy s Weberem
Jinak díky za tohle téma, až se budu prát se svým, bude se hodit.
Nemo, mazec
