KARB DAAZ 2107-1107010-30

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvek od astero »

Prosím skusenejších o tip, na tomto karbe mi motor na voľnobehu nereaguje na šroub bohatosti zmesi, je jedno či je uplne na doraze alebo o 10 otačok vytočený. Šroub množstva má púzdro. Akceleracia je ok, je to na motore 1,7.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Skoro bych se odvážil tvrdit, že nereaguje díky vysokém předstihu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

Dla http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13866 mám základné nastavenie na prvý zárez, takže predstih by bol skor menši. Pri brzdeni motorom škube.
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvek od astero »

Po roku sa v tom zas rýpem, základný predstih na 5°, ostatné zapaľovanie predpisové, v karburátore nastavený plavák na 6,5mm. Nastavenie bohatosti ani množstva však stále nemá vplyv na voľnobeh, presnejšie je jedno, či sú úplne zašroubované alebo povolené hoci o 10 otáčok. Jediné, kedy majú vplyv, je keď ich odstránim - to motor skape. Keďže karb je zapojený bez ekonomizéra, tak hadička pri šroube množstva je priamo do sania, inak to kape nezávisle na nastavení.

Má niekto nápad?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nápad nemám, teď ti to zdechá furt? To by mohla dělat protrhlá membrána raketky množství směsi, pokud tedy provedení "-30" raketku má. Jinak pokud ozon nezdechne ani při zatažení šroubu bohatosti, tak má buď ještě omezovací poouzdro (domnívám se, v životě jsem jej neviděl) nebo jsou rozeštelované klapky či ovládání přívěry vzduchu (sytiče) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvek od astero »

Motor "nezdechá", drží divoký volnobeh hodne vysoko, cca 1300 ot/min. Omezovacie púzdra už niesú, sytič po "zatažení" klapku otvorí úplne, to je v poriadku. Takže nastavenie klapky/vlasovej medzery?
Ďík.
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvek od astero »

Voľnobeh nastavený. Nakoniec to bolo niekoľko faktorov, 1-priotvorená prvá klapka, preto nešiel nastaviť voľnobeh štandardne. Po nastavení správnej vole a základného nastavenia 4,5 ot a 3,5 ot, motor kape. Na tejto rade karburátorov je pod skrutkou množstva membrána, tá ovláda zmiešavací kanál voľnobehu, 2-membrána prasknutá. Blbo sa mení samotná membrána, ale ide to. Momentálne je beh motora pravidelný, otáčky nekolíšu.
Joki
Příspěvky: 5
Registrován: čtv bře 12, 2020 20:36

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvek od Joki »

Ahoj,
rád bych vás požádal o radu ke karburátoru DAAZ 2105

https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=56&t=24717

Děkuji moc.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“