Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Byl jsem svědkem praktického přezouvání gumy. A vmontování ráfku do pneumatiky (nové, tuhé a houževnaté) spravila nakonec 5tunová panenka (dvoutunka nějak nestíhala) a spousta ran cca 3-4kg palicí a spousta kroucení monterpákami. Celkem asi 30-45min. úsilí. A tak jsem marně přemýšlel, jestli není nějaký šikovný fígl, jak si to rozepřít, aby to bylo hladké a nebyl výsledkem otlučený ráfek s uštíplým jedním krajem.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Tak ono u takových rozměrů to asi nikdy nepůjde jako po másle.
Mně docela dával zabrat i ten obyčejný systém s pérem (kruhem) u P-V3S Když už jsem tam to péro nacpal, tak jsem pak při foukání nikdy neměl dobrý pocit, pořád se mi zdálo, že tam nějak nedokonale zapadlo
Mně docela dával zabrat i ten obyčejný systém s pérem (kruhem) u P-V3S Když už jsem tam to péro nacpal, tak jsem pak při foukání nikdy neměl dobrý pocit, pořád se mi zdálo, že tam nějak nedokonale zapadlo
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Nojo, na Karosách občas se stane, že se u provozně-muzejních a značně shnilých kousků rozhodne podívat na světlo celý motor i s převodovkou.
Nejlepší je, jak se to vždycky celé utrhne od hadic, takže z toho začne téct voda, většinou se urve i něco z čeho vyteče olej a když se podaří, utrhnou se dráty nebo přívod vzduchu ke stopventilu, do toho se ještě ohne táhlo ručního stopu a ten motor ze kterého teče všechno co může, prakticky nikdo nezastaví. Jedině snad zařadit kvalt u manuálu, nebo urvat přívod nafty u filtrů nad motorem. Ten paradoxně pád motoru přežije, protože tam bývají dlouhé hadice.
Mně se nedávno stalo, že se mi za jízdy přelomila suvka u pravého kola a to snad musela být nějaká vada materiálu nebo co... Od té chvíle jsem byl "pozor vybočuje", protože zadek začal tancovat podle toho, jestli se zrovna přidalo nebo ubralo. Ujel jsem ještě pár kiláků, než mi došlo co se stalo, pak se to ještě zhoršilo a musel jsem to odstavit.
Měl jsem na to nějaké štěstí, protože pár dní potom se při mojí šichtě na jiném autobusu stejným způsobem "přetrhl" stabilizátor na přední nápravě, to byla rána jako
z kanónu. Taky to šlo hned na dílnu a nikdo nechápal, jak se to mohlo stát...
Nejlepší je, jak se to vždycky celé utrhne od hadic, takže z toho začne téct voda, většinou se urve i něco z čeho vyteče olej a když se podaří, utrhnou se dráty nebo přívod vzduchu ke stopventilu, do toho se ještě ohne táhlo ručního stopu a ten motor ze kterého teče všechno co může, prakticky nikdo nezastaví. Jedině snad zařadit kvalt u manuálu, nebo urvat přívod nafty u filtrů nad motorem. Ten paradoxně pád motoru přežije, protože tam bývají dlouhé hadice.
Mně se nedávno stalo, že se mi za jízdy přelomila suvka u pravého kola a to snad musela být nějaká vada materiálu nebo co... Od té chvíle jsem byl "pozor vybočuje", protože zadek začal tancovat podle toho, jestli se zrovna přidalo nebo ubralo. Ujel jsem ještě pár kiláků, než mi došlo co se stalo, pak se to ještě zhoršilo a musel jsem to odstavit.
Měl jsem na to nějaké štěstí, protože pár dní potom se při mojí šichtě na jiném autobusu stejným způsobem "přetrhl" stabilizátor na přední nápravě, to byla rána jako
z kanónu. Taky to šlo hned na dílnu a nikdo nechápal, jak se to mohlo stát...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Asi jezdíš jako Chirón s autobusem
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
To sice někdy může připadat, ale obojí se stalo na úplně rovné silnici bez nárazu do díry, ani žádného jiného zvýšeného namáhání. Prostě to obojí křuplo.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Pozor vybočuje !
http://www.youtube.com/watch?v=NshFsf8M7iQ
http://www.youtube.com/watch?v=NshFsf8M7iQ
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Takže v rámci rekvalifikace od pracovního úřadu jsem si začal dělat profesní školení řidičů sk. D. Podmínkou k tomu, aby mi školení ÚP zaplatil bylo mít hotové psychotesty. Naivně jsem doufal, že mi budou stačit na kamion, ale není tomu tak, autobusáci je mají přísnější. Tudíž jsem jimi musel projít znovu. 4 hodiny mě vařili ve vlastní šťávě, ale splnil jsem bez omezení. Už mi z povinných 25 hodin teorie zbývá jen 7 a pak 10 hodin jízd a samozřejmě závěrečný test. Vypadá to, že přeci jen, s velkou pravděpodobností, se ze mě stane autobusák.
Jen bych se zastavil u závěrečného testu. Moc by mě zajímalo, kdo takovou hovadinu vymyslel, respektive ty otázky tam. Nechápu, na co musí řidič busu vědět, jaké jsou hlavní cíle logistiky, k čemu slouží kanbanová karta nebo jak se nazývá mezinárodní dohoda o přepravě zboží podléhající rychlé zkáze.... To aby člověk byl nejen řidič, ale i právník, ekonom, zdravotník a výzkumný expert z oblasti dopravy. Co mě utěšuje je fakt, že těch 80 otázek, na které je vyhrazeno 90 minut, zvládám do 10 minut s jednou, maximálně dvěma chybami.
Jen bych se zastavil u závěrečného testu. Moc by mě zajímalo, kdo takovou hovadinu vymyslel, respektive ty otázky tam. Nechápu, na co musí řidič busu vědět, jaké jsou hlavní cíle logistiky, k čemu slouží kanbanová karta nebo jak se nazývá mezinárodní dohoda o přepravě zboží podléhající rychlé zkáze.... To aby člověk byl nejen řidič, ale i právník, ekonom, zdravotník a výzkumný expert z oblasti dopravy. Co mě utěšuje je fakt, že těch 80 otázek, na které je vyhrazeno 90 minut, zvládám do 10 minut s jednou, maximálně dvěma chybami.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
A nějaká ta novinka z 90.let
http://www.k-report.net/discus/obrazky/41/19/714119.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/41/19/714119.jpg
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
... obsaditelnost při normě 8 lidí na m2 ...
8 vietnamců na čtverečnej metr bych pochopil, ale při takovém počtu na tak malý prostor nelze ani provádět kopulační pohyby. L.
8 vietnamců na čtverečnej metr bych pochopil, ale při takovém počtu na tak malý prostor nelze ani provádět kopulační pohyby. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Tuta norma platí dodnes a obsazení vozidel se bere podle toho. Taky mi to příde celkem zajímavý, ale ono to nebude tak horký. Zrovna včera jsem nad tim cestou ze školy dumal a když máš 2 dvojsedačky za sebou, tak kolik to zabere? Tak ten metr čtvereční jestli, a to tam sedí 4.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
To je sice tak nějak pravda, ale při tomto počtu lidí bych už trpěl minimálně nedostatkem kyslíku a klaustrofobií. Nehledě na to, že bych se asi nedokázal protlačit ke dveřím dřív jak na konečné ... a to už by lidi kolem mě byli jak pr....a. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Tak dneska jsem provětral Karosu na trase Mělník, Kralupy, Líbeznice a Mělník a docela jsem si to užil. Řídit bus je přeci jen trochu jiné než kamion. Ale ta vůle v řízení....
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Eh, prd, v Ikarusu je vždycky místa dost, však jen na schody co se lidí vejde
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
To mi připomíná MHD v Kyjevě
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Hlavně že se vejdou
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104