Hlava(a možná i motor) po smrti...
Moderátor: Moderátoři
Hlava(a možná i motor) po smrti...
Za účelem povolení stavítka,které za boha nešlo povolit normálně jsem dneska shodil vačkovku a to,co jsem tam objevil mi trošku vyrazilo dech...Otázka zní,jak to může vypadat dole?podobně?Jak se vůbec tohle může stát?Auto má odhadem tak 180k km.Na volnoběh to dává jeden bar,na lehce zvýšené to okamžitě leze hore ke čtyřem...
Když jsem o výkendu zkoušel poprvé nastavit vůle,tak mě zarazilo,že byly od 0,6 do 1mm,no dneska jsem objevil důvod:
Když jsem o výkendu zkoušel poprvé nastavit vůle,tak mě zarazilo,že byly od 0,6 do 1mm,no dneska jsem objevil důvod:
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Pane jo. Tohle je síla. Ty styčné plochy vypadají tak, jakoby na ně snad ani nešel olej. Nebo hodně málo oleje. Případně za tím mohl být dost nekvalitní olej, nebo nějaká dřívější výměna rozvodů s použitím totálních šmejdů.
Myslím si, že i přes takové poškození vršku, může být spodek v docela slušném stavu. Záleží na tom, kde je (byůa) chyba, atp.
Myslím si, že i přes takové poškození vršku, může být spodek v docela slušném stavu. Záleží na tom, kde je (byůa) chyba, atp.
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
ty vole máš ale smůlu , jeden celý motor po smrti ale s dobrou hlavou má šroťák v dilně
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Tak to je solidní požitek tohle. No a ta černota je taky pěkná. Co ten motor prodělal před otevřením?
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Ničeho bych se nebál. Dej tam jinou vačku i s vahadlama a jezdi dál. Kdysi jsem to tak taky měl. Slyšel jsem, že byla nějaká nekvalitní série a takhle to odcházelo.
Ještě jsem si vzpoměl, že asi před 3 lety jsem to viděl dokonce na nivě 1,7i, a tam to asi špatnou sérií nebylo.
Ještě jsem si vzpoměl, že asi před 3 lety jsem to viděl dokonce na nivě 1,7i, a tam to asi špatnou sérií nebylo.
Naposledy upravil(a) Ivo dne stř bře 28, 2012 20:10, celkem upraveno 1 x.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Martas: To se asi s úplnou jistotou neví, neboť jde o motor v čerstvě nabytém vazu.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Přivezl jsem to před třema týdnama na podválu a mělo to zvuk jak ropák....Mám někde zašantročenej celej motor 1300 řetěz,tak z něj shodím celou palici a hotovo,spíš mě jde o to,co bude dole...vzhledem k tomu,co to auto čeká dál...
Šroťákův motor ale jel cca 50 km bez vody......nikdo neví,co ta hlava udělá,až se sundá a jak vypadá klika....
Jak zjistit jednoduše,jestli to není chycený i na klice?aniž by musel motor ven?Bude to vidět,když shodím vanu?
Šroťákův motor ale jel cca 50 km bez vody......nikdo neví,co ta hlava udělá,až se sundá a jak vypadá klika....
Jak zjistit jednoduše,jestli to není chycený i na klice?aniž by musel motor ven?Bude to vidět,když shodím vanu?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
pokud to neklepalo na klice a tak dobře mazalo nehledal bych problém na klice
Ale mazací kanálky bych zkontroloval aspon stlačeným vzduchem, jestli nejsou ucpané
Ale mazací kanálky bych zkontroloval aspon stlačeným vzduchem, jestli nejsou ucpané
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Jj. To si taky pamatuju. Všichni se mě ptali, jestli tam mám diesela. Jak jsem psal před tím. Vyměnit vačku a vahadla a jezdit dál. Ale je pravda, že já jsem potom s tím autem nejel na takovou expedici, co chystáš ty.dusin píše:a mělo to zvuk jak ropák...
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Moc to riešite..ako povedal Ivo - nahodiť druhu vačku s vahadlami a ide sa dalej. Keby bol spodok KO, tak by to asi netlacilo 4 bary. Ja by som zhodil rozvody a pretocil motor starterom, či tlačí olej až po vrch.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Olej hore asi tlačí,bohužel nejsem doma vybavenej kompresorem,abych to všechno profoukal.Vzhledem k tomu,jak mne to netlačí,tak asi zrepasuju na hotovo druhou hlavu a budu tomu spodku holt muset věřit(taky se uklidňuju tím,že když to namačká 4 bary už někde kolem 2500 ot. tak to snad nebude tak zlý)Cory píše:Moc to riešite..ako povedal Ivo - nahodiť druhu vačku s vahadlami a ide sa dalej. Keby bol spodok KO, tak by to asi netlacilo 4 bary. Ja by som zhodil rozvody a pretocil motor starterom, či tlačí olej až po vrch.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
ja len upozornim ze tlak na budiku je sice krasny ale realita tiez moze byt ina , mna zas budik sidil opacne, vyrobil som si budik z tatry ktory sa pripoji rovno na blok, a do budika ide priamo olej takeze clovek tam potom krasne vidi kolko to tlaci. samozrejme pokial motor neklepe neriesit.. urobit castejsie vyemny oleja a nazdar
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Teepee
- Příspěvky: 4312
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...
Všechno důležité už zaznělo, jen dodám, že s takovou vačkou jsem najezdil se Sierrou asi 15 000km a pak jsem auto celé vyhodil. Jak vypadala vahadla nevím, ale vůle ventilů se na tom štelovat daly. Sice je cement pryč, ale to nic neznamená. Na expedici nahoď lepší díly, zjisti průchodnost kanálu a skutečný tlak oleje, chvíli pojezdi a uvidíš.
Bílý LADA a okřídlená spol.