Hrdzavé rúrky a ich výmena
Moderátor: Moderátoři
- Juraj Juriga
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
- Bydliště: Bešeňová, Slovensko
Hrdzavé rúrky a ich výmena
Ahojte priatelia, potrebujem poradiť, mám hrdzavé všetky rúrky pod autom a chcem ich vymeniť.
Idem dať auto na kolísku, čo mám urobiť pred tým, kým ho otočím.
Mám hrdzavé hlavne palivové rúrky, tam od tej nadrze ich ide neak veľa.
Už by som vymenil všetky, má s tým niekto skúsenosti?, dá sa to povymienat na kolíske všetko?, a čo ma to bude asi stáť všetky tie rúrky? A budem ošetrovať aj podvozok, je to VAZ 21044 i.
Idem dať auto na kolísku, čo mám urobiť pred tým, kým ho otočím.
Mám hrdzavé hlavne palivové rúrky, tam od tej nadrze ich ide neak veľa.
Už by som vymenil všetky, má s tým niekto skúsenosti?, dá sa to povymienat na kolíske všetko?, a čo ma to bude asi stáť všetky tie rúrky? A budem ošetrovať aj podvozok, je to VAZ 21044 i.
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
Před překlopením na kolíbku je potřeba vymontovat autobaterii a zatěsnit všechny otvory, z kterých by mohla téct kapalina (benzín, chladící kapalina, brzdová kapalina, olej). Doporučuji překlápět na pravou stranu, aby netekl ven olej. Trubky lze pod autem vyměnit všechny, až na trubky procházející motorovým prostorem - k pravému a levému přednímu kolu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
Juraj: a máš už nakoupené nové ? Protože když jsem je chtěl taky měnit, nové jsem nikde nesehnal. Nakonec jsem si nechal udělat na míru měděné, ještě jsem je ale nenamontoval.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
Ja sm ich zohnal, ale nechcite vediet cenu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
Schválně ju napiš, já jsem taky zapomněl zavřít hubu, když mi řekl cenu té mědi
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
tie 2 trubky vysli na 50e
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
a hadice (nie vsetky) k tomu, dalsich 50
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
No tohle jsem vyřešil tak, že jsem si nechal na trubkách udělat osazení na klasickou 8mm hadici a utáhnu to sponama, které zastříkám rezistinem, aby neurezly. Odvětrání nádrže natáhnu celé jako hadici.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
Ja som to vyriesil tak, ze som kupil iba jednu trubku a ako vracačku pouzijem karburatorovu - prerabam karb na mpi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Juraj Juriga
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
- Bydliště: Bešeňová, Slovensko
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
Zatiaľ ich ešte nemám, ale počítam s tým že ich zoženiem. Zatiaľ som na ladu zohnal všetko.
Tak vravíte že palivové sú kovové a potom pri nádrži sú hadičky? A prepad?
Mne sa zdá že som ich videl viac k nádrží asi štyri a ešte dve veľmi tenké k zadnej náprave, že by brzdy. Najlepšie by bolo všetky vymeniť, keď budem mať auto otočené, čo vy nato poviete? Všetko je to tam hrdzavé.
Tak vravíte že palivové sú kovové a potom pri nádrži sú hadičky? A prepad?
Mne sa zdá že som ich videl viac k nádrží asi štyri a ešte dve veľmi tenké k zadnej náprave, že by brzdy. Najlepšie by bolo všetky vymeniť, keď budem mať auto otočené, čo vy nato poviete? Všetko je to tam hrdzavé.
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
4 vedou zespodu v tunelu, 1) benzín z čerpadla 2) vracečka 3) odvětrání nádrže 4) zadní brzdy. Nad zadní nápravou se odpojuje brzdová (jde do omezovače) a do nádrže pokračují první tři. Brzdové seženeš bez problémů, s těma palivovýma uvidíš no ... taky se dají natáhnout plastové z nějakého jiného auta, vyvrakovat a přizpůsobit (Saša to takhle tuším má).
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Juraj Juriga
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
- Bydliště: Bešeňová, Slovensko
Re: Hrdzavé rúrky a ich výmena
Ahojte, tak vás všetkých vítam a pekný večer. Ja sa vraciam k tým palivovým rurkam na kombiku 1,7 i. Včera som dal auto na kolísku,vybral som nadrz a demontoval 3 palivove trubky od motora po nadrz. Zistil som ze rurky su hrdzavé najviac pri nadrzi kde sa spajaju na hadice a potom zas vedu rurky az k nadrzi a tam je problem i na tejto strane je hrdza. Najde sa tu niekto kto sa z tým už stretol alebo vie.poradit. A ešte sa chcem opýtať kupoval niekto s vas na slovensku tieto 3 rurky a hadicky. Alebo vedeli by ste to zohnať. Ďakujem.
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G