W126 380SE
Moderátor: Moderátoři
Re: W126 380SE
Mám plyn ve značně novějším Mercedesu a po sloupnutí samolepky ze skla a úspory 45 tis / rok jsem se s tím srovnal poměrně rychle:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Re: W126 380SE
Věc názoru...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: W126 380SE
Proč to tam nepatří? Tyhle narážky poslouchám poměrně často. Mám čtyřválec, nejjednodušší benzínový motor, zástavba není skoro vidět, nádrž v rezervě, jediné, co mi vadí, je, že mi přepínač umístili do krytky z kořenového dřeva ořechu. Na jízdě to nepoznám, mám sekvenční BRC.
U té číny už to tak pěkné není, ale to je auto na běžné ježdění, ne veterán:)
U té číny už to tak pěkné není, ale to je auto na běžné ježdění, ne veterán:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Re: W126 380SE
No nejjednodušší zrovna není je tam dva miliˇony dementních čidel , ale zřejmě ti to nedělalo prase jako mě ve skoro stejném motoru
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: W126 380SE
Souhlasím, hlavně jsou motory kterým plyn nedělá dobře.Marek píše:Mně u takových vozů přijde plyn jako prznění krásy a stylu. V takovém autě nemá taková zástavba co dělat.
Re: W126 380SE
Konkrétně frajery kteří tu zástavbu dělali chválím až do nebe, přístup byl perfektní a kromě reduktoru to ani nepoznáš.
Ano, ve V8 KE-JET to může dělat bordel, to je jedna strana mince, to beru, ale neberu že LPG do Mercedesu nepatří.
Ano, ve V8 KE-JET to může dělat bordel, to je jedna strana mince, to beru, ale neberu že LPG do Mercedesu nepatří.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: W126 380SE
Nevím jestli do méďana plyn patří či nikoliv, ale řekl bych, že na okno patří nálepka LPG když už tam to LPG je. Z výše uvedeného jsem pochopil, že byla v rámci zachování "prestiže" odlepena. Možná její význam nechápu správně, ale, až se s tím někde fest rozštípeš (ne, že bych ti to přál, ačkoliv jinak přející jsem, až hrůza), tak mě připadá vůči hasičům fér, dát jim možnost informace co na ně v tom vraku číhá.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne úte úno 14, 2012 21:02, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: W126 380SE
Vzhledem k domu, že do auta se stejně nedostanou a přes ty ultračerný okna ta samolepka nebyla vidět...
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Re: W126 380SE
OT: Na ultračerná skla co nevidět dojde - a osobně se moc těším.
Motorům MB plyn škodí. To je známá věc. A nejen jim, je několik dalších značek vozů, jejichž motorům plyn vyloženě škodí, zejména se jedná o japonce a korejce. Ale z evropských značek je právě MB jednou z těch, jejichž motorům provoz na LPG výrazně neprospívá.
Podpalují se ventily. Při provozu na plyn se musí používat additivum, které se do plynu před jeho spálením přisává. Není právě levné. Pátrač by mohl vyprávět, na kolik to additivum přijde - informoval se na montáž LPG do jeho Cee´du.
Ale to není ten důvod, proč říkám, že plyn do takových aut nepatří (tohle je totiž každého věc, jestli si oddělá motor nebo ne). Mně to vadí ze zcela jiného důvodu - a sice proto, že je to jednoduše prznění krásy a stylu. Ten vůz má svou přirozenost, vysokou užitnou, posléze sběratelskou hodnotu. Zástavbou LPG tyto hodnoty srazíš na ground zero. Už dávno není pravda, že při prodeji je auto vybavené LPG prodejnější a lze jej prodat dráže - je tomu naopak. Spousta lidí auto s plynem odmítne, i kdyby jinak bylo super, případně srazí jeho cenu výrazně níže. A proč? - no třeba právě proto, že ti lidé mají srdce. Milují vozy značky MB (nebo jiné) a chtějí si jejich krásy a stylu užívat v jeho původní, nezprzněné verzi. Zástavba plynu je pro takové lidi-srdcaře vlastně znehodnocení vozu jako celku. Znám takových lidi mraky...
V neposlední řadě mi to přijde trochu jako projev sociální negramotnosti. Mám super káru, kterou mi každý závidí. Ale už nemám na to, abych ji živil, tak ji zprzním plynem. Je to podobné, jako kdybych si koupil stádo arabských plnokrevníků a dával jim sušenou vojtěšku, protože si nemůžu dovolit podávat jim kvalitní krmivo.
Jděte s plynem v tak krásných vozech do prdele.....
Motorům MB plyn škodí. To je známá věc. A nejen jim, je několik dalších značek vozů, jejichž motorům plyn vyloženě škodí, zejména se jedná o japonce a korejce. Ale z evropských značek je právě MB jednou z těch, jejichž motorům provoz na LPG výrazně neprospívá.
Podpalují se ventily. Při provozu na plyn se musí používat additivum, které se do plynu před jeho spálením přisává. Není právě levné. Pátrač by mohl vyprávět, na kolik to additivum přijde - informoval se na montáž LPG do jeho Cee´du.
Ale to není ten důvod, proč říkám, že plyn do takových aut nepatří (tohle je totiž každého věc, jestli si oddělá motor nebo ne). Mně to vadí ze zcela jiného důvodu - a sice proto, že je to jednoduše prznění krásy a stylu. Ten vůz má svou přirozenost, vysokou užitnou, posléze sběratelskou hodnotu. Zástavbou LPG tyto hodnoty srazíš na ground zero. Už dávno není pravda, že při prodeji je auto vybavené LPG prodejnější a lze jej prodat dráže - je tomu naopak. Spousta lidí auto s plynem odmítne, i kdyby jinak bylo super, případně srazí jeho cenu výrazně níže. A proč? - no třeba právě proto, že ti lidé mají srdce. Milují vozy značky MB (nebo jiné) a chtějí si jejich krásy a stylu užívat v jeho původní, nezprzněné verzi. Zástavba plynu je pro takové lidi-srdcaře vlastně znehodnocení vozu jako celku. Znám takových lidi mraky...
V neposlední řadě mi to přijde trochu jako projev sociální negramotnosti. Mám super káru, kterou mi každý závidí. Ale už nemám na to, abych ji živil, tak ji zprzním plynem. Je to podobné, jako kdybych si koupil stádo arabských plnokrevníků a dával jim sušenou vojtěšku, protože si nemůžu dovolit podávat jim kvalitní krmivo.
Jděte s plynem v tak krásných vozech do prdele.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: W126 380SE
Že bys opravdu nevěděl, jaké nářadí mají hasiči k dispozici? Počínaje vyprošťovací sekerou, přes otvírák, konče hydraulickými nůžkami a rozpínákem? Jsi nikdy nebyl se školou na exkurzi? Při záchranných pracech se nejprve chrání osoby, pak zvířata a majetek, takže jestli Ti smí rozštípat auto, na to aby Tě z něj vytáhli ven, se ptát opravdu nebudou!Acibuk píše:Vzhledem k domu, že do auta se stejně nedostanou a přes ty ultračerný okna ta samolepka nebyla vidět...
A to, že jsou okna ultračerný je výmluva jak noha, tak si dej samolepku zvenku.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: W126 380SE
No tak nevim, krása a takový věci jsou věc čistě subjektivní. Když je to moje auto, tak si to udělam podle sebe, a ne podle ňákýho srdcaře, kterýmu se to nelíbí. Ale je to jeho názor, jiným se zase líbí něco jinýho a taky na to mají stejný právo jako ten druhej. Vidět to neni, tak krásu to jaksi neprzní. A lidi s autama na LPG nemají srdce? To jako že jsou ňáký horší než ty druhý, necitlivý hulvátí nebo tak? Nevim, tuty argumenty mi přídou jako stehno, i srážení snahy ušetřit. Sakra, co je na tom špatnýho?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: W126 380SE
Naprosto souhlasím s Markem. Pod jeho příspěvek se musím podepsat. Zejména potom pod tuto vysoce výstižnou větu:
Ono tohle není jenom o montáži plynu do osmiválce. Obdobná situace nastává, když si někdo chce mermomocí pořídit auto z vyššího segmentu, aby mohl snobsky házet machra, ale místo toho, aby dotyčnému vozu dopřál odpovídající motorizaci, tzn. výkonný a sametový benzínový osmiválec, v horším případě šestiválec, nechá si do auta dát obyčejného klechtajícího nafťáka, pokud možno hned provede čip a potom za sebou trvale nechává kouřovou clonu. Ale hlavně že má nóóóbl auto. Ve skutečnosti tím přitom okolí okatě sděluje, jaký je chudák.
Zcela analogická situace je i v případě nákupu auta se sportovním image. Takováto typická napomádovaná socka, si sice koupí auto známé sportovně laděné značky, jako třeba Alfa-Romeo, Saab apod., ale místo osvědčené varianty špičkového, vysoce točivého motoru s krásným sonorním zvukem, zabezpečujícího opravdu sportovní esprit vozidla, si objednají verzi s turbochrochtem a pak se hrozně diví, že to tak úplně dobře nejezdí a při setkání s opravdovými enthusiasty zůstavají opodál, častováni shovívavými úsměšky.
Prostě a jednoduše. Když chci okázalý luxus, nebo sportovní esprit, musím tomu přizpůsobit jak volbu motoru, tak i druhu paliva. Je logické, že úsporný nafťák je vhodný třeba do kombíku, přepravujícího krámy a plno lidí, ale již z principu je naprosto nevhodný do luxusních nebo sportovních aut. A zase naopak. Do kombíku, s nímž jezdím na chalupu nebo na lyže, si asi nedám vysokootáčkový motor ze sporťáku. Pro každé využití je vhodné něco jiného. A na to je potřeba myslet. Když chci sportovní svezení, nemůžu současně chtít jezdit za tři litry. Nebo mít "luxusní" auto s provozními náklady nákupní tašky. To prostě nejde. A nemám-li na skutečný luxus peníze, musím zvolit variantu adekvátní mým finančním možnostem. Jen tak totiž nebudu působit trapně. Je to stejná ubohost, jako nemít na skutečné Rolexky, ale pak si pořidit za 37€ na tureckém bazaru falešné, abyste mohli dělat machry.
Ta totiž zcela vystihuje u nás bohužel hojně rozšířenou praxi, kdy každý chce mít bůhví co luxusního, ale přitom nemá na patřičný provoz/údržbu. Pro tento přístup je zde též jedno velmi výstižné úsloví, které tyto praktiky charakterizuje jako navoněnou bídu.Marek píše:V neposlední řadě mi to přijde trochu jako projev sociální negramotnosti. Mám super káru, kterou mi každý závidí. Ale už nemám na to, abych ji živil....
Ono tohle není jenom o montáži plynu do osmiválce. Obdobná situace nastává, když si někdo chce mermomocí pořídit auto z vyššího segmentu, aby mohl snobsky házet machra, ale místo toho, aby dotyčnému vozu dopřál odpovídající motorizaci, tzn. výkonný a sametový benzínový osmiválec, v horším případě šestiválec, nechá si do auta dát obyčejného klechtajícího nafťáka, pokud možno hned provede čip a potom za sebou trvale nechává kouřovou clonu. Ale hlavně že má nóóóbl auto. Ve skutečnosti tím přitom okolí okatě sděluje, jaký je chudák.
Zcela analogická situace je i v případě nákupu auta se sportovním image. Takováto typická napomádovaná socka, si sice koupí auto známé sportovně laděné značky, jako třeba Alfa-Romeo, Saab apod., ale místo osvědčené varianty špičkového, vysoce točivého motoru s krásným sonorním zvukem, zabezpečujícího opravdu sportovní esprit vozidla, si objednají verzi s turbochrochtem a pak se hrozně diví, že to tak úplně dobře nejezdí a při setkání s opravdovými enthusiasty zůstavají opodál, častováni shovívavými úsměšky.
Prostě a jednoduše. Když chci okázalý luxus, nebo sportovní esprit, musím tomu přizpůsobit jak volbu motoru, tak i druhu paliva. Je logické, že úsporný nafťák je vhodný třeba do kombíku, přepravujícího krámy a plno lidí, ale již z principu je naprosto nevhodný do luxusních nebo sportovních aut. A zase naopak. Do kombíku, s nímž jezdím na chalupu nebo na lyže, si asi nedám vysokootáčkový motor ze sporťáku. Pro každé využití je vhodné něco jiného. A na to je potřeba myslet. Když chci sportovní svezení, nemůžu současně chtít jezdit za tři litry. Nebo mít "luxusní" auto s provozními náklady nákupní tašky. To prostě nejde. A nemám-li na skutečný luxus peníze, musím zvolit variantu adekvátní mým finančním možnostem. Jen tak totiž nebudu působit trapně. Je to stejná ubohost, jako nemít na skutečné Rolexky, ale pak si pořidit za 37€ na tureckém bazaru falešné, abyste mohli dělat machry.
Re: W126 380SE
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: W126 380SE
LPG ano či ne, je pouze věc názoru. Rozdělovat to na socky, machry a bůh ví jaké další typy lidí je prostě nesmysl. Každý člověk je zvyklý šetřit, tak proč neušetřit tisíce na provozu žravého vozidla? Spoustě lidí se třeba zrovna ten Mercedes líbí, chtěli by jej mít doma, užívat si luxusu a vyjížděk, nicméně si jej nekoupí ,protože ho prostě neuživí. Pak se naskytne možnost Mercedesu s LPG a oni si splní svůj sen, mají krásný vůz. Co je na tom špatnýho? Jsou to pro vás socky? V tom případě jsem také socka, protože narovinu říkám, že testaci historického vozidla mám na svém žigulíku hlavně kvůli úspoře na povinném ručení.
Například jeden náš zákazník/kamarád si našel novou práci a potřebuje kvůli ní reprezentativní vůz. Bez pěkného vozu a "nóbl" vystupování neuzavře smlouvu, čili nemá peníze a čili ho z práce vyhodí. Nebudu prozrazovat co dělá, ovšem žádné vnucování se lidem, braní si kontaktů apod. to není. Jeho práce by se dala přirovnat k obchoďákovi, starajícímu se o staré zákazníky a bla bla bla... Koupil tedy Mercedes 500 Mamut s LPG. Kára na první pohled nádherná, přídavné pancéřování oken, příplatkové stereo...a vzadu nálepka LPG. To vidí běžný kolemjdoucí. Já však vím, že auto bylo zbořený ze všech stran, střecha je převařovaná, řemenice na klikové hřídeli je lepená protože se střihl klínek a klikovka šla doháje (profi oprava cca 210 000kč, u nás 8 000kč) a celkově to auto vůbec neodpovídá nějakému luxusu. Však také byla jeho pořizovací cena 62 000kč. Ovšem ... pro jeho práci ideální, auto je pohledem krasavec jako blázen.
To už tu rovnou můžeme spekulovat nad názorem, že nafta prostě patří do kamen a že s dieselem jezdí socky, protože benzín je prostě benzín, má sice větší spotřebu, ale ale ale.... Stejně tak rozdělovat lidi podle toho, v jakém voze jezdí. Nebo si snad vůz se sportovní image kupuje pouze napomádovaný frajer? Co třeba Wolf a jeho Barchetta? Nevím, přijde mi to jako hospodské řeči...hlavně že je o čem mluvit. Jakékoliv škatulkování lidí mi prostě vadí. Stejně tak se dá říct, že v žigulíku by jezdil dnes jen blázen....
Například jeden náš zákazník/kamarád si našel novou práci a potřebuje kvůli ní reprezentativní vůz. Bez pěkného vozu a "nóbl" vystupování neuzavře smlouvu, čili nemá peníze a čili ho z práce vyhodí. Nebudu prozrazovat co dělá, ovšem žádné vnucování se lidem, braní si kontaktů apod. to není. Jeho práce by se dala přirovnat k obchoďákovi, starajícímu se o staré zákazníky a bla bla bla... Koupil tedy Mercedes 500 Mamut s LPG. Kára na první pohled nádherná, přídavné pancéřování oken, příplatkové stereo...a vzadu nálepka LPG. To vidí běžný kolemjdoucí. Já však vím, že auto bylo zbořený ze všech stran, střecha je převařovaná, řemenice na klikové hřídeli je lepená protože se střihl klínek a klikovka šla doháje (profi oprava cca 210 000kč, u nás 8 000kč) a celkově to auto vůbec neodpovídá nějakému luxusu. Však také byla jeho pořizovací cena 62 000kč. Ovšem ... pro jeho práci ideální, auto je pohledem krasavec jako blázen.
To už tu rovnou můžeme spekulovat nad názorem, že nafta prostě patří do kamen a že s dieselem jezdí socky, protože benzín je prostě benzín, má sice větší spotřebu, ale ale ale.... Stejně tak rozdělovat lidi podle toho, v jakém voze jezdí. Nebo si snad vůz se sportovní image kupuje pouze napomádovaný frajer? Co třeba Wolf a jeho Barchetta? Nevím, přijde mi to jako hospodské řeči...hlavně že je o čem mluvit. Jakékoliv škatulkování lidí mi prostě vadí. Stejně tak se dá říct, že v žigulíku by jezdil dnes jen blázen....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: W126 380SE
Já si osobně myslím, že pokud chce někdo ušetřit na provozu, má si pořídit naftu. Pokud někdo z jakéhokoli důvodu chce pouze benzin, musí prostě počítat s vyššími náklady. Argument, že mám benzin na plyn, abych ušetřil, když je možnost ušetřit jinak, je trapný.
Něco jiného je v případě, že auto, které chci, nemá naftovou motorizaci. Pak chci-li ušetřit, nezbývá mi nic jiného, než LPG. Tam bych to asi nekomentoval. Ačkoli ono je to taky sporné - pořídím-li si LPG do Lady nebo Favorita, protože chci ušetřit a nemám naftovou modifikaci, je to podle mého názoru úplně v pořádku. Pokud chci montovat LPG do Ferrari, protože nemám naftovou modifikaci a chci ušetřit, jsem kokot.
A tím se o tom přestávám bavit - nemíním opět vířit vášně těch, kteří nemají stejný názor jako já. Chtěl jsem tím pouze říci, že podle mého názoru LPG do Mercedesu a podobných vozidel nepatří. Toť vše...
Něco jiného je v případě, že auto, které chci, nemá naftovou motorizaci. Pak chci-li ušetřit, nezbývá mi nic jiného, než LPG. Tam bych to asi nekomentoval. Ačkoli ono je to taky sporné - pořídím-li si LPG do Lady nebo Favorita, protože chci ušetřit a nemám naftovou modifikaci, je to podle mého názoru úplně v pořádku. Pokud chci montovat LPG do Ferrari, protože nemám naftovou modifikaci a chci ušetřit, jsem kokot.
A tím se o tom přestávám bavit - nemíním opět vířit vášně těch, kteří nemají stejný názor jako já. Chtěl jsem tím pouze říci, že podle mého názoru LPG do Mercedesu a podobných vozidel nepatří. Toť vše...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)