Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Moderátor: Moderátoři
Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Sleduji též vývoj téhle kauzy:
http://auto.bazos.cz/inzerat/14282284/V ... r-stav.php
Původní cena na Bazoši byla 80 000,- Kč. Prvního nabízejícího jsem naťuknul, byl to nějaký bazarista, odpověď byla naprosto nekompromisní: "cena je pevná, buď chcete, anebo nechcete".
Pak tohle auto spadlo na cenu 66 000,- Kč, a nějaký nešťastník jej nejspíš za tuto cenu koupil. Pak se tady na fóru i na Bazoši dalo najít za 60 tkč, no a dnes koukám, 50 tkč. Stále ještě není doba na spekulace s těmito auty, ti, kteří nakupují na kšeft, nejsou schopni prodat za tyhle peníze, protože sběratelé za tyto ceny nenakupují. Koupit žigula za šedesát s vizí, že ho střelím za sto, je prostě bláhovost.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=18&t=16893
Stejná záležitost i u té modré Lady z Pardubic. Byl jsem jedním ze zájemců u původního majitele, nynější nabízející mě přeplatil o 5 tkč, auto obratem ruky nabídnul sem. Smůla. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=18&t=16423
http://auto.bazos.cz/inzerat/14052126/p ... Z-2103.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/14282284/V ... r-stav.php
Původní cena na Bazoši byla 80 000,- Kč. Prvního nabízejícího jsem naťuknul, byl to nějaký bazarista, odpověď byla naprosto nekompromisní: "cena je pevná, buď chcete, anebo nechcete".
Pak tohle auto spadlo na cenu 66 000,- Kč, a nějaký nešťastník jej nejspíš za tuto cenu koupil. Pak se tady na fóru i na Bazoši dalo najít za 60 tkč, no a dnes koukám, 50 tkč. Stále ještě není doba na spekulace s těmito auty, ti, kteří nakupují na kšeft, nejsou schopni prodat za tyhle peníze, protože sběratelé za tyto ceny nenakupují. Koupit žigula za šedesát s vizí, že ho střelím za sto, je prostě bláhovost.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=18&t=16893
Stejná záležitost i u té modré Lady z Pardubic. Byl jsem jedním ze zájemců u původního majitele, nynější nabízející mě přeplatil o 5 tkč, auto obratem ruky nabídnul sem. Smůla. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=18&t=16423
http://auto.bazos.cz/inzerat/14052126/p ... Z-2103.php
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Přesunuto ze sekce prodám. Příště, prosím, do správné sekce. Zdá se mi to auto předražený, to střešní okno tomu vzalo opravdu velkej kus hodnoty.
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Ahoj Jelene, díky za přesun, dal jsem to omylem do inzerátů
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Není zač. Každopádně auto je hezký, ale tuhle cenu fakt nemá. Škoda toho střešního okna a toho čehosi na předním blatníku, byl by to výstavní kus.
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Na obou předních blatnících jsou kotvy pro upevnění zpětných zrcátek pro karavan. Ano, tohle a střešní okno auto znehodnotilo. Autentický stav je nenávratně zničen.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Mám dojem, že toto auto bylo úplně v prvopočátku nabízeno k prodeji i s tím karavanem za cenu tuším že i něco přes 100 000,- Kč za celou soupravu. Ale je to už min. přes rok. Tak si to přesně už nepamatuju.
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Či to má, alebo nemá hodnotu je debatata na dlhé lakte. Pre nás konkrétne by bolo možno aj výhodné kúpiť tú oranžovú, odvŕtať plech strechy, zahodiť do šrotu. Potom z druhej strechy odvŕtať plech bez diery na strešné okno, nalepiť na výztuhy a pribodovať cez dierky po odvŕtaní. Brúsenie bodov do roviny by bola trocha pakáreň. Vzduchovou brúskou a rôznymi brúsnymi kamienkami. Potom nechať nastriekať. Najlepšie celé auto. Na bežné jazdenie by to bolo ok. Nezhumpľované auto, ktoré by po tomto zákroku stačilo len udržovať.
Lenže na bežné jazdenie už máme 2106, do ktorej teraz sypeme pomaly to, čo stojí tá oranžová len za výmenu a lak zhitých častí.
Lenže na bežné jazdenie už máme 2106, do ktorej teraz sypeme pomaly to, čo stojí tá oranžová len za výmenu a lak zhitých častí.
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Palo, Máš pravdu, původně to prodával i stím karavanem za pořádný ranec.
Jinak je mi trochu smutno, když procitnu a uvědomím si, že i tak pěkný a ojediněle zachovaný žigulík může být prach prostá komodita
Jinak je mi trochu smutno, když procitnu a uvědomím si, že i tak pěkný a ojediněle zachovaný žigulík může být prach prostá komodita
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Sid: ale já se bavím o hodnotě, ne o ceně. To auto nemá takovou historickou hodnotu, když za to bude někdo ochotnej dát to, co prodejce chce, pak ano, pro toho člověka to tu cenu má. Ale bude se prodávat dlouho. Hned se prodá auto, jehož cena je totožná s jeho hodnotou.
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Hodnota je u takto zachovalých áut vždy vyššia ako cena, za ktorú sa predávajú. Je pravda, že strešné okno zničilo autenticitu vozu. Keď však rátam, čo stojí renovácia aj sebalepšieho kusu, tak prídem vždy k sume, ktorá je obdobná cene tej oranžovej. Že si niekto zapýta za auto, o ktoré sa staral roky nieje nič zlé, veď ho to stálo nieaké úsilie a aj nieaké peniaze. Tiež by som to spravil. Z pohľadu majiteľa auta sa na to dá dívať aj tak, že za tie prachy si to kúpi len človek, ktorému na tom záleží a auto bude v dobrých rukách.
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Na běžné ježdění není třeba dávat pryč střešní okno. Jenže na běžné ježdění se za tyto peníze dá koupit mnohem komfortnější vůz. Nemyslím si, že by dobové střešní okno výrazně sráželo historickou hodnotu vozu. Stejně tak úchyty pro větší zrcátka, které jsou rovněž ještě z dob komunismu. To je celkem nesmysl. Stejně tak si nemyslím, že kdyby tento vůz neměl střešní okno ani úchyty zrcátek (které tu haníte), byl by za tuto cenu prodejný. Za tuto cenu u nás prostě prodejný není i kdyby byl v sebe lepším stavu. Nebo mi snad budete tvrdit, že kdyby tento vůz byl v naprosto perfektním stavu, s 90 000km, koupil byste jej někdo?
Jenže třeba v Německu jsou tyto vozy prodejné za úplně jiné peníze než u nás. A to je třeba si uvědomit. Kdyby jej prodávající uměl nabídnout do Německa (což není jen o podání inzerátu), jistě by se za tyto peníze prodal. Před nedávnem jsem se dozvěděl o pánovi kdesi z Ivančicka, který vykupuje pěkné žigulíky pouze za účelem prodeje do Německa. Má tam své kontakty, žigulíky tam prodat umí a cena je samozřejmě naprosto někde jinde než v ČR. I můj bílý takto skoro dopadnul.
Dle mého názoru a zkušeností, se prodejní cena opravdu pěkných žigulíků, v takřka původním stavu, pohybuje kolem 30 000kč. Nebo co si o tom Lionole myslíš?
Jenže třeba v Německu jsou tyto vozy prodejné za úplně jiné peníze než u nás. A to je třeba si uvědomit. Kdyby jej prodávající uměl nabídnout do Německa (což není jen o podání inzerátu), jistě by se za tyto peníze prodal. Před nedávnem jsem se dozvěděl o pánovi kdesi z Ivančicka, který vykupuje pěkné žigulíky pouze za účelem prodeje do Německa. Má tam své kontakty, žigulíky tam prodat umí a cena je samozřejmě naprosto někde jinde než v ČR. I můj bílý takto skoro dopadnul.
Dle mého názoru a zkušeností, se prodejní cena opravdu pěkných žigulíků, v takřka původním stavu, pohybuje kolem 30 000kč. Nebo co si o tom Lionole myslíš?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Kupovat takové auto na běžné ježdění je holý nesmysl. Jak říkáš, za takové prachy dnes koupíš solidně ojeté 10 let staré auto s airbagem, ABS, klimatizací a podobnými vymoženostmi. Rovněž spotřeba vozu VAZ 2103 a pasivní a aktivní bezpečnost jsou dnes zcela mimo realitu. Střešní okno dle mého názoru dobové není, ale mohu se mýlit. Spíš vycházím z toho, že v 80. letech bylo střešní okno poměrně drahou záležitostí, pytel se střešními okny se roztrhl v 90. let, a to už nepovažuji za dobový doplněk. Jde však výhradně o mé soukromé vnímání, to zdůrazňuji. Navíc, v této věci mám já osobně zcela jasno - autentický stav vozu se rovná tomu stavu, jak bylo auto pořízeno + opotřebení provozem. Takto invazivní zásahy do karosérie jsou pro mě neakceptovatelné.Vašátor píše:Na běžné ježdění není třeba dávat pryč střešní okno. Jenže na běžné ježdění se za tyto peníze dá koupit mnohem komfortnější vůz. Nemyslím si, že by dobové střešní okno výrazně sráželo historickou hodnotu vozu. Stejně tak úchyty pro větší zrcátka, které jsou rovněž ještě z dob komunismu. To je celkem nesmysl. Stejně tak si nemyslím, že kdyby tento vůz neměl střešní okno ani úchyty zrcátek (které tu haníte), byl by za tuto cenu prodejný. Za tuto cenu u nás prostě prodejný není i kdyby byl v sebe lepším stavu. Nebo mi snad budete tvrdit, že kdyby tento vůz byl v naprosto perfektním stavu, s 90 000km, koupil byste jej někdo?
Upínáky zrcátek nikdo nehaní, měly svůj význam, ale neoddiskutovatelným faktem je, že bez zrcátek a bez karavanu jde již jenom o fragment původního funkčního řešení. I z tohoto pohledu lze tedy dne již mluvit o znehodnocení autentického stavu vozidla. Význam by měly v původní sestavě, ale karavan je již evidentně mimo hru, takže není co řešit.
Třeba pro mě by auto bylo za 50 tkč akceptovatelné i s 90 tkm, ale pouze v původním stavu. Za daných okolností bych o něj nejspíš nejevil zájem ani za výrazně nižší cenu.
Prodejnost těchto vozů v Německu je zcela jiná kauza, než která se řeší zde na fóru. Dotyčný nabízí auto na českém trhu, je tedy nucen reflektovat možnosti a podmínky českého trhu. Takové ty výkřiky, co by za to dali jinde, mi připadají stejné, jako když jsme coby 17-letí kluci na intru komentovali odporný rýžový nákyp, který se nedal žrát, slovy "co by za to dala osmnáctiletá dívka v Nikaragui". Mělo to jedinou chybu, hladová (a díky tomu dajná) osmnáctka z rozvojové země nebyla dostupná, a tak jsme nedostali, co bychom rádi ... myšlenka ale byla stejná - za něco, co pro nás mělo nízkou hodnotu, bychom rádi dostali něco, co pro nás mělo hodnotu vysokou, na základě nouze druhého. Stejné je to s polemikou o cenách žigulíků v BRD. Nikdo dotyčnému nebrání inzerovat a prodávat v Německu.Vašátor píše: Jenže třeba v Německu jsou tyto vozy prodejné za úplně jiné peníze než u nás. A to je třeba si uvědomit. Kdyby jej prodávající uměl nabídnout do Německa (což není jen o podání inzerátu), jistě by se za tyto peníze prodal. Před nedávnem jsem se dozvěděl o pánovi kdesi z Ivančicka, který vykupuje pěkné žigulíky pouze za účelem prodeje do Německa. Má tam své kontakty, žigulíky tam prodat umí a cena je samozřejmě naprosto někde jinde než v ČR. I můj bílý takto skoro dopadnul.
Dle mého názoru a zkušeností, se prodejní cena opravdu pěkných žigulíků, v takřka původním stavu, pohybuje kolem 30 000kč. Nebo co si o tom Lionole myslíš?
S tvým posledním odhadem naprosto souhlasím, prodejní cena Lad v takřka původním stavu se opravdu pohybuje okolo 30 tkč. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že je to maximální cena, kterou jsem např. zaplatil za modrou 16-ku. A to jenom proto, že byla v absolutně původním stavu, dokonce ještě bez zadní mlhovky. Mám i další nabídky na podobně zachovalá auta, ale jakmile cena stoupá nad 30 tkč, můj zájem výrazně opadá.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Tuším o koho se jedná.Ten chlap pokud je to ten ,který se myslím je z Rosic a vlastní pohřební službu.Vašátor píše: Před nedávnem jsem se dozvěděl o pánovi kdesi z Ivančicka, který vykupuje pěkné žigulíky pouze za účelem prodeje do Německa.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
pôvodne toto auto bolo inzerované aj na autobazareu.sk aj s tým karávanom za 120 000 Kč. podľa môjho názoru jedna vec je úsilie, môj vzťah k autu, peniaze ktoré som do neho vložil a druhá vec je, akú sumu za konkrétne auto môžem dostať. V 90% prípadoch sa nikdy nevrátia peniaze investované do auta či už na jeho údržbu alebo renováciu ako veterána. vo zvyšných 10% sa to dá ale do tejto kategórie by som zaradil obvzlášť exkluzívne auta a ruku na srdce, Lada do tejto kategórie nebude nikdy patriť. podobný prípad som zažil na začiatku roku 2009 v čase, keď som zháňal zachovalý žigulík 2101. O tomto prípade sme s Lionolom podrobne diskutovali v e-maily a tak si iste bude na tento prípad pamätať. V january 2009 sa na autobazareu.sk v sekcii veterány objavil inzerát kde predávajúci predával podľa fotiek zachovalého žigulíka 2101 z roku 77, s 130 000 km. auto malo robený nový lak avšak nebol to pôvodný továrensky odtieň, malo plastové puklice, znak z VAZ 2103 a prahové lišty osadené naopak ale nebolo to nič čo by sa nedalo vyriešiť. auto bolo inzerované za 30 000 Sk/1000 euro ale vzhľadom na to, že podľa fotiek vôbec nevizeralo zle a nebolo ani ďaleko od miesta môjho bydliska, rozhodol som sa, že sa na auto pôjdem pozrieť. auto som si obzrel, bolo skutočne v stave ako na fotkách, zo spodu bol robený nový nástrek, motoricky bolo v dobrom stave akurát tam bola trošku väčšia vôľa vo volante ale to by vyriešilo dotiahnutie šrúby na prevodovke riadenia. autu ak sa nemýlim končila STK alebo EK- nepamätám sa už presne ktoré z toho. majiteľovi som vysvetlil, že vzhaľadom na nastupujúcu krízu, celkový nezáujem o žiguli ako historické auto a jeho nepôvodný a neautenticky hoci udržiavaný stav pre mňa nemá vyššiu cenu ako 15 000 Sk/500 euro za čo po mne začal dobre že nie kričať a argumentoval to tým, že som mladý, že sa do žigulíkov nerozumiem a že do auta vrazil 25 000 Sk na nový lak a že ak som sa ja ozval tak rýchlo tak určite sa ozve niekto behom ďalších 3 dní a že auto predá. pokúsil som sa mu vysvetliť že fakt, že som prišiel behom niekoľkých dní je skôr náhoda resp. jeho šťastie ale nedal si vysvteliť fakty a tak som odišiel. inzerát som sledoval ďalej a postupne tam bola znižovaná cena lebo nikto o to auto nemal záujem až nakoniec bola znížená na 12 000 Sk/400 euro čiže keby ju bol predal mne tak ešte aj zarobí 3000 Sk. s Lionolom sme sa prostredníctvom e-mailu zhodli na tom, že som psotupoval správne a že nebola moja chyba že som majiteľovi ponúkol sumu ktorá sa zhodovala s realitou ale bola jeho chyba, že mal nereálnu predstavu a nedokázal odhadnúť jeho skutočnú cenu a potencial slovenského trhu a myslím si, že aj táto 2103 hoc je v peknom stave na pohľad je presne tento prípad.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Jak zbohatnout na prodeji VAZ 2103
Mayo, zajímavé. Myslím ten příběh. Upřímně řečeno, mrzí mně, že lidi prostě neuhlídají situaci, nalejou do něčeho peníze a potom z nelogických důvodů jdou pod cenu. To, že šel pod svojí ceenu 25 000 za náklady na lak, je prohra. Ale hlavně je prohra to, že si to nerozmyslel a slevil. Mohl si to přece nechat a neprodávat to. Anebo má doma takový problémy, který si nedokáže vydupat, že mu ot stojí za deseti tisícovou ztrátu? Jestli, jo, je mi ho upřímně líto. Jestli ne, je hloupý, anebo má smůlu.To samé, že se prodávající podruhé neozve člověku s lepší nabídkou, kterého jednou odmítnul - asi si myslí, že si tím chrání svou čest, jenže pak se stejně doma tluče do hlavy... tak co je lepší...
Úplně k smíchu mi přijdou lidi, kteří nabídnou k prodeji auto, který ani není hezký, chtěj za něj 80 000 a chtěj to RYCHLE, protože jim ZAVAZÍ a chtěj VYKLIDIT GARÁŽ. Že do konce měsíce MUSÍ PRYČ! Tak ať to hodí do sběru, když ji chtějí RYCHLE VYKLIDIT! Co je mi do toho... Nehledě na to, že za 80 000 šikovnej člověk možná postaví další garáž, když má kousek pozemku...
Úplně k smíchu mi přijdou lidi, kteří nabídnou k prodeji auto, který ani není hezký, chtěj za něj 80 000 a chtěj to RYCHLE, protože jim ZAVAZÍ a chtěj VYKLIDIT GARÁŽ. Že do konce měsíce MUSÍ PRYČ! Tak ať to hodí do sběru, když ji chtějí RYCHLE VYKLIDIT! Co je mi do toho... Nehledě na to, že za 80 000 šikovnej člověk možná postaví další garáž, když má kousek pozemku...