Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Tavri:elektromotor nepracuje v prerusovanom rezime:
1poskodeny prepinac
2poskodene rele
elektromotor v trvalej prevadzke nezastavuje
1poskodene rele
2nedostatocne pritlacovanie lamiel koncoveho vypinaca k ozub. kolu redukcneho prevodu
3znecistene kontakty koncoveho vypinaca v redukcnom prevode.
tolko som vycital v dielenskej prirucke.[/u]
1poskodeny prepinac
2poskodene rele
elektromotor v trvalej prevadzke nezastavuje
1poskodene rele
2nedostatocne pritlacovanie lamiel koncoveho vypinaca k ozub. kolu redukcneho prevodu
3znecistene kontakty koncoveho vypinaca v redukcnom prevode.
tolko som vycital v dielenskej prirucke.[/u]
2110
Většina problémů s elektrikou je ve špatných kontaktech v konektorech. Zkontroluj tu pojistkovou desku, zespodu je několik mnohapinových konektorů, pročisti, napruž jazýčky, to samé u konektorů cyklovače. Jestli to nepomůže, zkus konektory u motorku.tavri píše:Asi mi kožlo relátko coby jako cyklovač na stěrače. Nejde první pozice. Ty další dvě nepřerušené rychlosti jdou normálně. Nefunguje však doběhák. Ostřikuje to. Neměl s tím někdo problém? Může být problém i jinde? Třeba ta spodní paticová deska s pojistkama?
V Rusku stojí 70 Rublů, jak jsem tak koukal a v Praze zase chtějí desetinásobněj majlant...
Podobně problémy se zadními sdruženými svítilnami - napružit jazýčky v konektorech (ne v paticích).
pilotek: Myslím, že se to neopravilo. Jen řídící jednotka došla k závěru, že už jí to chcípání nebaví a data z poškozeného čidla nahradila tabulkovejma (nebo jinak oklikou zjištěnejma) hodnotama. Typnul bych si, (nebylo-li to např. benzínem), že při čtení chyb řídící jednotky, tam ta chyba bude. Lada má být dělaná tak, aby dojela s minimem funkčních čidel. Ale když to jede, asi bych to nechal vyhnít až do výměny oleje, kdy to musí stejně servisu.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jarda: Tak jsem v tom mrazu vyndal pojistkovy panel. Po rozebrani tam je dvojitej plosnak. Krome jednoho zkrivenyho pinu a 2 opalenejch kontaktu u jinych rele nic zvlastniho. Vycistim a dam to zpatky.
Jiri: Dobehak byva u motorku steracu. Ten nefungoval nikdy jak mel, po dobehu mi sterace vyjely o 5 cm nahoru na sklo. Bylo nutné po jizde je rucne posunout dolu. Zkousel jsem se jednou dostat k motorku, ale byl to takovej ocistec, ze jsem to po hodince zacal znovu zadeklovavat.
Pilotek: Zkusim nejdriv tohle a uvidim...
Jiri: Dobehak byva u motorku steracu. Ten nefungoval nikdy jak mel, po dobehu mi sterace vyjely o 5 cm nahoru na sklo. Bylo nutné po jizde je rucne posunout dolu. Zkousel jsem se jednou dostat k motorku, ale byl to takovej ocistec, ze jsem to po hodince zacal znovu zadeklovavat.
Pilotek: Zkusim nejdriv tohle a uvidim...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Tak jsem to teď celý namontoval zpátky a chová se to stejně. Takže kontaktování v pojistkovém panelu můžu prakticky vyloučit. Cyklovač tedy opět nefunguje (první pozice páčkového přepínače u volantu) a u zbývajících dvou pozic (2 plné rychlosti) nejde doběhák.
Poprosil bych tedy nějakého dobrovolníka, který by to relátko (hranatý obdélníkový s označením 523.3747) vyndal a otestoval, jestli mu u toho šlape aspoň doběhák, abych vyloučil případnou závadu na motorku.
Ne, že by se takto s autem bez cyklovače a doběháku nedalo jezdit, ale zkusím to nějak spravit.
Jiri: Hodiny stále O.K. (po výměně té diody a kondíku v nich)
Poprosil bych tedy nějakého dobrovolníka, který by to relátko (hranatý obdélníkový s označením 523.3747) vyndal a otestoval, jestli mu u toho šlape aspoň doběhák, abych vyloučil případnou závadu na motorku.
Ne, že by se takto s autem bez cyklovače a doběháku nedalo jezdit, ale zkusím to nějak spravit.
Jiri: Hodiny stále O.K. (po výměně té diody a kondíku v nich)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zkoušel jsem hledat radu na ruským webu:
Všechny rady se odkazovaly na tu pojistkovou základnu, což jsem udělalKRABS píše:Купил новое реле стеклоочистителя...пару дней все ОК, затем перестал включаться прерывистый режим...... С предыдущим реле тоже самое было...что делать...куда смотреть????? покупать новое на пару дней не очень охота, нужно искать неиспарвность...где она????
Dodge Avenger 2.0 VVT
Nevím, zda to nějak souvisí, ale cyklovač mi občas taky nejde. Doběh je OK. Nevím v čem by to mohlo být, je od začátku, co to auto mám. Stane se to cca dvakrát za rok a po několikerém setření ručně, se to zase rozběhne.... Protože se to neopakuje příliš často, tak to neřeším.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Nechal jsem cyklovač spravit a už mi funguje alespoň doběhák. Prý byla vypálená jedna cesta na plošňáku. Ale asi u toho odešel ten integráč KP1055, protože to pořád necykluje.
V Koněvovce teď stojí nový 305 Kč, takže není co řešit a při nejbližší cestě přes Prahu si ho tam koupím.
V Koněvovce teď stojí nový 305 Kč, takže není co řešit a při nejbližší cestě přes Prahu si ho tam koupím.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Mně blbne klasicky, hlavně se občas nezamykají některé dveře, většinou ty u spolujezdce ale občas i některé zadní. Musím auto pořád obcházet a ručně docvakat. No ale když k němu přijdu, otevře se vždy.pilotek píše:Blbne mi central. Neviete mi niekto pomoct Bude to nejaky kontakt,lebo raz ide,raz nie
U tebe bych to viděl na nějaký ten kontakt, zkus sundat čalounění a uvidíš. A bacha na čudlíky, co přidržují čalounění, při sundání se mohou poškodit. Koupil jsem si jich v Práglu hned 10 po 7 Kč, prý je to normální.
Možná je i něco zimou zatuhlýho...
Dodge Avenger 2.0 VVT
tak mi v sobotu naznacila baterie ze by bylo dobre koupit novou...a presto ze jsem ji dobil tak dnes rano to bylo na kabely a misto do prace na nakup:-)
Jinak mi taky zamrzl central a dvere...
...btw od zacatku mi central dela divny zvuky ale zatim furt funguje....
chaldic už skoro mesic drzi diky nejakemu "tekutemu zalepovadlu děr" leak stop, nevim co je to za sracku ale le to lepsi nez fermez:-))))
doufam ze tenhle tyden dostane voztiko nove zadni tlumice- KYB ...
uz je to mooc potreba!
Jinak mi taky zamrzl central a dvere...
...btw od zacatku mi central dela divny zvuky ale zatim furt funguje....
chaldic už skoro mesic drzi diky nejakemu "tekutemu zalepovadlu děr" leak stop, nevim co je to za sracku ale le to lepsi nez fermez:-))))
doufam ze tenhle tyden dostane voztiko nove zadni tlumice- KYB ...
uz je to mooc potreba!