W126 380SE
Moderátor: Moderátoři
W126 380SE
Tak vyvstala potřeba druhého auta na krátké pojížďky, což byl začátek této cesty. Mezikus byla vánoční hecovačka s Jelenem po icq, kdy jsme si nakonec plácli a o měsíc později jsem razil ku Praze.
Takže v pátek Regiojetem do Prahy, celý den pracovní a večer večeře s přáteli a následně skvělá párty v Crossu. Ráno už bylo slabší, nalehko z Novodvorské na Zličín, kde už čekala dvojice "místních", po cestě, která neprospěla naší kocovině, jsme se objevili promrzlí na zahradě, kde stál vůz. Naposledy mi kluci řekli, že jsem blázen, s tím jet 300 km, a to už Koprovka skákal za volant, že nastartuje, a samozřejmě nic, přestože večer předtím (na mé přání) v pohodě.
Varianta žigul a neprošla, ten byl rovněž mrtev.
Nastala procházka vsí k autoparku Koprovky, kde jsme po krátkém váhání zvolili Mercedes w124 (který měl taky chvilkama co dělat:))
Na startováky na několikátý pokus, kdy jsem už přemýšlel, kterým vlakem pojedu, to chytlo a dojeli jsme na benzínku. Po dotankování motor chytil skoro hned, přesto jsme se ho až do Olomouce báli vypnout:)
Od Hostivic až skoro po vysočinu bez dálničky, policejní hlídka řídící dopravu u Lochkova se v místě našeho průjezdu začala bavit s tunelářem (zaměstnanec údržby tunelu).
Cesta se vyznačovala především tím, že z palubky foukal studený vzduch a vyhřívání mé sedačky se vypínalo samo v pravidelných intervalech. Cestovní rychlostí 110 jsme byli v podvečer doma, spotřeba se usadila na 13,5 / 100, přepínače plynu jsem se radši nedotýkal.
Suma sumárum, po x letech stání, výměně motoru, klepající vačkou a od kompletace ujetí 500km kolem komína slušný výkon a pěkný zážitek.
Takže v pátek Regiojetem do Prahy, celý den pracovní a večer večeře s přáteli a následně skvělá párty v Crossu. Ráno už bylo slabší, nalehko z Novodvorské na Zličín, kde už čekala dvojice "místních", po cestě, která neprospěla naší kocovině, jsme se objevili promrzlí na zahradě, kde stál vůz. Naposledy mi kluci řekli, že jsem blázen, s tím jet 300 km, a to už Koprovka skákal za volant, že nastartuje, a samozřejmě nic, přestože večer předtím (na mé přání) v pohodě.
Varianta žigul a neprošla, ten byl rovněž mrtev.
Nastala procházka vsí k autoparku Koprovky, kde jsme po krátkém váhání zvolili Mercedes w124 (který měl taky chvilkama co dělat:))
Na startováky na několikátý pokus, kdy jsem už přemýšlel, kterým vlakem pojedu, to chytlo a dojeli jsme na benzínku. Po dotankování motor chytil skoro hned, přesto jsme se ho až do Olomouce báli vypnout:)
Od Hostivic až skoro po vysočinu bez dálničky, policejní hlídka řídící dopravu u Lochkova se v místě našeho průjezdu začala bavit s tunelářem (zaměstnanec údržby tunelu).
Cesta se vyznačovala především tím, že z palubky foukal studený vzduch a vyhřívání mé sedačky se vypínalo samo v pravidelných intervalech. Cestovní rychlostí 110 jsme byli v podvečer doma, spotřeba se usadila na 13,5 / 100, přepínače plynu jsem se radši nedotýkal.
Suma sumárum, po x letech stání, výměně motoru, klepající vačkou a od kompletace ujetí 500km kolem komína slušný výkon a pěkný zážitek.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Re: W126 380SE
Tímto typem auta jezdil třeba Mubarak, v motorizaci 500 to byl nejoblíbenější vůz Kim Chong Ila.
Předchozím majitelem mého vozu (kromě předsedy správní rady křivoklátské obory zvoleného za stádo šestnácteráků) byl majitel pohřební služby.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Re: W126 380SE
Tak taková kára by se mi taky líbila.
Tyhle káry i po třiceti letech nemají chybu, to je kult prostě.... 208 kobyl, osm hrnců, mechanický K-Jetronic - to je fajn strojek. AUT nebo MAN? - měl by to být automat, pokud je mi známo.
Tyhle káry i po třiceti letech nemají chybu, to je kult prostě.... 208 kobyl, osm hrnců, mechanický K-Jetronic - to je fajn strojek. AUT nebo MAN? - měl by to být automat, pokud je mi známo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: W126 380SE
Automat. Manuál se V8 snad nedělaly. Mimochodem je to KE-JET. Původně to byla 420ka, ale motor jsem sehnal jen 380. Bude se mi stýskat, ale jsem rád, že zmizla další kasička.
Re: W126 380SE
Gratulace k poctivému autu!
Re: W126 380SE
No, sranda to teprv bude, ale pohodlné je to neskutečně, kromě nových dražších aut tomu konkuruje v pohodlí snad jen BX. A ten zvuk!
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Re: W126 380SE
Já měl kdysi na pár dnů W140 s motorem 5,0 V8 - 320 nadržených kobyl. To byl masakr..... Ale ten apetýt .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: W126 380SE
Tak vůz se po vlastní ose přesunul do servisu, kde ho čeká dořešení všech neduh. V -15ti chytl po osazení baterkou asi na páté otočení. Následně je objednán na rozleštění a opravu laku + pokus o renovaci kůže.
V servisu jsem si stěžoval na spotřebu, byl jsem uzeměn tím, že místní C230 žere víc než to moje a že jsou experti, kteří jezdí s tím jezdí za 20.
Uvidíme.
V servisu jsem si stěžoval na spotřebu, byl jsem uzeměn tím, že místní C230 žere víc než to moje a že jsou experti, kteří jezdí s tím jezdí za 20.
Uvidíme.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Re: W126 380SE
Myslím, že na tu kubaturu je to zlatá spotřeba. Kolem 15 je to super.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: W126 380SE
Hlavně je zima a to se spotřebou také hýbe nahoru, klidně +2l/100km. S 320 se dá jezdit v průměru kolem 12l/100km, město vyskočí klidně na 16-18l.
Re: W126 380SE
Když jsem s nim jezdil ještě já, tak jsem byl schopen jezdit i za 26l/100km. Ale to bylo rozladěný. Věřím, že po seřízenía instalaci normálního výfuku (ne provedení tlumiče pouze trubkou) to ještě klesne.
Re: W126 380SE
Já samozřejmě myslel benzín, plynofikace se mých aut nikdy nedotkla.
Re: W126 380SE
Samozřejmě, že benzínu. Na plyn to moc nejelo. Osobně bych do toho plyn nedal, už jsem to s tim koupil.
Re: W126 380SE
Mně u takových vozů přijde plyn jako prznění krásy a stylu. V takovém autě nemá taková zástavba co dělat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)