

Pokud těmto kecům někdo věří tak je podle mě v.. .
Myslím si ,že ten kdo je chytrý a má snahu se o dané věci něco dozvědět ,tak nebude číst takové bláboly a raději se podívá do jiné literatury ,která je na úrovni .
Moderátor: Moderátoři
A dobře jsi udělal.Crocodile píše:radši jsem na odkaz ani nekliknul
Můj názor (netřeba se s ním shodovat) je, že nejhezčí ze starých Škodovek byla Felda s laminátovou střechou, nejpraktičtější Oktávka z posledních seriií z Kvasin. Všechny modely Škoda s motorem vzadu považuji za historický omyl. V té době až na pár vyjímek (Tatra, Porsche) toto řešení opouštěla většina evropských i mimoevropských automobilek (VW, NSU, BMW,Fiat, Renault, Simca, Hillman, Steyer-Puch, ale i Chevrolet a Záporožec). Zdroj - Ing. J.Mackerle : Automobily s motorem vzadu SNTL 1966.Laďuša píše:Starý škodovky jsou hezký tak tudory nebo spartaky a nebo maximálně felície a oktávky. Pak už to stálo všechno za prd. V tu dobu, kdy jsem auta začínal vnímat, tedy na začátku let devadesátých, jsem si o tom udělal obrázek (a z těch jmenovaných jezdily eště všechny). A prostě všechny ticky, stovky a cokoliv mladšího byly nic moc hezký, ale běžný auta
Já si naopak myslím, že historický omyl to až tak nebyl. Za ten považuji pouze motory Š105/1049 ccm.Petr HC píše: Všechny modely Škoda s motorem vzadu považuji za historický omyl. Zdroj - Ing. J.Mackerle : Automobily s motorem vzadu SNTL 1966.
Pro zajímavost - vázaná kniha s tvrdými deskami a obalem, 352 stránek ,359 vyobrazení -za 30 Kčs