LPG do 21013, ANO, či NE?
Moderátor: Moderátoři
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
Neviem, či vôbec existuje dielenská príručka v ktorej je OZON rozsiahlo popísaný. A nikdy som nevlastnil OZON, ktorý by bol ozaj na 100 percent .
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
Zaručeně existuje literatura, kde je ozon popsaný dostatečně na to, aby byl 100% servisovatelný. Potřeba hledat. Dokonce i k tomu zpropadenému Solexu se nějaká ta literatura najde, ikdyž ne tak snadno. jaký karbec máš ve Skvostu? A to počkej, až si koupíš žigula se Solexem To budou vybraná slovíčka
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
Nevím, jestli to postačí - mám pro Ozon "explodované" řezy zde:
Naposledy upravil(a) Petr HC dne úte pro 27, 2011 13:51, celkem upraveno 1 x.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
Další mi odmítl převzít a musím zmenšit na úkor rozlišitelnosti textu - tak zde:kar OZON1
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
Petr HC, chtěl jsi spíše napsat Solex, ne?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
jj, keď si do neho mrdal so srubovakom 3x na den sa necudujem a co si to tam vlastne ulomil? srubu nastavovania bohatosti? Inak ked dobre pametam, siel u teba do **** dosť rýchlo že?Cory píše:neboj aj ten sa ti dojekaká, viem o tom svoje
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
nie, ja som do neho nemrdlal 3x denne srobovakom, dojebal sa tak, ze nedrzal volnobeh...Ulomena srkutka bohatosti bola posledna bodka.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
po nejakom case,,nepomohlo ani prefuknutie, precistenie a ani nove membrany. Stalo sa to po tom, co som daval motoru poriadne kvapky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
no neviem, poriadne kapky by to posrat nemali... tam to tipnem jedine na tu elektromagneticku cievku, aebo nieco okolo nej...
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
boli tam tri ine a nic...raz to islo ako tak, potom vobec, az sa ulomila skrutka...ale ten druhy solex zatial bezi aj ked uz asi nebude v lete.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
no uvidim ako u mna, u teba sa tam nieco muselo hnusne posrat, pripadne niekade to zacalo chlastat vzduch, sak ine ani vlastne neostava....
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
To je jedno, ak spojazdnim vstrekovanie, budes mat u mna jeden nahradny
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
Weber nebo Ozon, vždy se musí perfektně seřídit, aby jezdil s nízkou spotřebou a spolehlivě. Pokud se člověk naučí jezdit s lehkou nohou, bude spotřeba u obou karburátorů stejná. A to mi nikdo nevymluví. Jediná velká inovace je totiž v podtlakovém ovládání druhé komory a to (podle mě) pouze z jediného důvodu ... aby ovádi, co šlapou plyn do podlahy ihned jak se rozjedou, neměli spotřebu jak tank... Ostatní konstrukční změny byly prováděny i na Weberech, vždyť weberů na žigulících jsou 3 varianty.
Já mám klasickou 2101 s weberem, spotřeba na dlouhých trasách se středním zatížením je 7,2l a s plným zatížením 7,8l. Krátké trasy jezdím minimálně, proto nemohu posoudit.
Johny, pokud máš model 21013, měl by jsi mít namontován Ozon od výroby.
Já mám klasickou 2101 s weberem, spotřeba na dlouhých trasách se středním zatížením je 7,2l a s plným zatížením 7,8l. Krátké trasy jezdím minimálně, proto nemohu posoudit.
Johny, pokud máš model 21013, měl by jsi mít namontován Ozon od výroby.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: LPG do 21013, ANO, či NE?
Skôr sa opýtam aký je to rok výroby? a čo sa týka príručk na Ozon v Tumovi z roku 1984 je o Ozone toho doť popísané
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.