Prosím klikněte ;-)
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Prosím klikněte ;-)
Tohle je hovadina. Má z toho vylézt gaussova křivka
Uznávám, že může vypadat poměrně nezdravě
Jen pro pobavení, bez hlubšího smyslu.
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím klikněte ;-)
Ale už na první pohled jsem si všim něčeho ohledně prostředku 
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
Re: Prosím klikněte ;-)
Někdo musel kliknout i na okraj, ne
Na střední nás učil borec, který předtím pracoval ve výzkumném oddělení Tesly Rožnov a za celé 4 roky jsme od něj dokázali pochopit jen princip zpětné vazby a pak Gaussovu křivku. Podle té totiž rozděloval známky ve třídě, s nějakým spravedlivým hodnocením se moc nenamáhal
Na střední nás učil borec, který předtím pracoval ve výzkumném oddělení Tesly Rožnov a za celé 4 roky jsme od něj dokázali pochopit jen princip zpětné vazby a pak Gaussovu křivku. Podle té totiž rozděloval známky ve třídě, s nějakým spravedlivým hodnocením se moc nenamáhal
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11087
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Prosím klikněte ;-)
To je zas nějaká intelektuální pikačovina, že? 
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím klikněte ;-)
Tak jsem kliknul a co je první cena? 
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Re: Prosím klikněte ;-)
Konštantny rozptyl a nulova stredna hodnotaMacGyver píše:Tak jsem kliknul a co je první cena?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Prosím klikněte ;-)
Jo, přesně tak, díky za účast na téhle volovině 
- radek mb
- Příspěvky: 5194
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím klikněte ;-)
Hm....také jsem stádně kliknul.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
-
Petr HC
Re: Prosím klikněte ;-)
Jeden můj kolega na SPŠElektro Jičín zas studentům říkal : Žijeme v digitální době a jsme škola s výukou binární techniky - budu známkovat takto : za 1 - berte to jako log 0 a za 5 - berte jako log 1. A důsledně to i proti názoru vedení školy dodržoval. Nakonec mu to při větším počtu známek statisticky vycházelo nastejno jako při klasické klasifikaci.dvk píše:Na střední nás učil borec, který předtím pracoval ve výzkumném oddělení Tesly Rožnov a za celé 4 roky jsme od něj dokázali pochopit jen princip zpětné vazby a pak Gaussovu křivku. Podle té totiž rozděloval známky ve třídě, s nějakým spravedlivým hodnocením se moc nenamáhal
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Prosím klikněte ;-)
Tak to mi připomělo učitele z učňáku, nějaký ing. Mirko Šorm - neuvěřitelný borec, v oboru telekomunikací docela machr. Mám tušení, že snad má i nějakou tu učebnici na svědomí.
Ale v době působení na SOU spojů to byl už takový "profesor Hrbolek". V podstatě si nic nepamatoval a nechal se opít suchým rohlíkem. Samozřejmě hned jak jsme to zjistili, tak jsme toho začali značně využívat - inu dospívající parchanti.
Třeba začal vykládat látku "samonosné závěsné kabely" , ale hned při třetí větě lehce odbočil od tématu, tím že si vzpoměl jak jednou na dovolené viděl podivným způsobem zavěšený kabel, pak si vzpoměl, že na tu dovolenou jeli Trabantem, následovalo desetiminutové vyprávění o Trabantech a tak to šlo pořád dál až do konce hodiny. Po zazvonění se vždy lekl, zůstal koukat a říkal "No, to jsme toho zase probrali, ale příště to tedy doženeme".
A tak to bylo pořád dokola.
A najednou se na konci pololetí zjistilo, že každý od něho má akorát jednu známku. Tak poslední hodinu zavelel, že tu známku co v žákovské knížce máme si tam máme napsat ještě jednou a že nám to podepíše a takovou známku dostaneme i na vysvědčení. A kdo s tou známkou nesouhlasil, tak mohl jít k tabuli a on si ho bleskově vyzkoušel, ale horší známku jak 3 snad nikdy nikomu nedal.
Ale v době působení na SOU spojů to byl už takový "profesor Hrbolek". V podstatě si nic nepamatoval a nechal se opít suchým rohlíkem. Samozřejmě hned jak jsme to zjistili, tak jsme toho začali značně využívat - inu dospívající parchanti.
Třeba začal vykládat látku "samonosné závěsné kabely" , ale hned při třetí větě lehce odbočil od tématu, tím že si vzpoměl jak jednou na dovolené viděl podivným způsobem zavěšený kabel, pak si vzpoměl, že na tu dovolenou jeli Trabantem, následovalo desetiminutové vyprávění o Trabantech a tak to šlo pořád dál až do konce hodiny. Po zazvonění se vždy lekl, zůstal koukat a říkal "No, to jsme toho zase probrali, ale příště to tedy doženeme".
A tak to bylo pořád dokola.
A najednou se na konci pololetí zjistilo, že každý od něho má akorát jednu známku. Tak poslední hodinu zavelel, že tu známku co v žákovské knížce máme si tam máme napsat ještě jednou a že nám to podepíše a takovou známku dostaneme i na vysvědčení. A kdo s tou známkou nesouhlasil, tak mohl jít k tabuli a on si ho bleskově vyzkoušel, ale horší známku jak 3 snad nikdy nikomu nedal.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11087
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Prosím klikněte ;-)
Jaký to pěkný, skoro vánoční příběh
.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Re: Prosím klikněte ;-)
to my sme asi v druhom polroku v prvom ročníku na strednej mali fyziku s profesorom technickej univerzity. bol taký žoviálny sedemdesiat ročný ujo, každému pomohol, vysvetlil keď niečo nerozumel. Mali sme spoločného známeho z výskumneho ústavu SAV a on mi hovoril ako sa spoznali. viete pán kolega spoznali sme sa tak že sme zistili že máme rovnaké autá. tak sa ho pýtam aj vy ste mali Wartburg? a on mi na to Wartburg 353 limusine pričom to limusine náležite zdôraznil. Raz dokonca vošiel do triedy a prehlásil že tí čo nejdú študovať prírodné vedy im dnešná látka potrebná nebude a môžu odísť. tak sa skoro celá trieda zdvihla a odišla. Na konci roka mi vychádzala známka medzi a povedal že všetci takýto majú ostať po hodine a bude ich skúšať. tak sme ostali a ja som bol na rade posledný. dal mi otázku ktorú som nevedel ale začal som hovoriť, celý čas som hovoril od veci, úplne mimo a ke´d som skončil mi hovorí danú látku ste vedeli, máte vo fyzike prehľad, dám vám lepšiu známku ale aby to nebolo okaté tka vám do klasifikačného hárku napíšem dve dvojky. želám vám krásne prázdniny 
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Prosím klikněte ;-)
Jéje. My měli na supl několikrát učitele, který byl hrozně fajn na popovídání, ale jinak k ničemu. Byla s ním hrozná sranda, dobře uměl povídat, ale jen o dvou věcech. O solenoidech a o tříosém robotickém rameni
Maximálně jsme ještě mohli zjistit, jak vypadá regulační smyčka a jak asi vypadá PID regulátor. Z celé školy ale nikdy nikdo nevěděl, jak se takový PID regulátor má vlastně dimenzovat, jak se má nastavit. Končít to samostudiem z materiálů soukromých firem, které svým zákazníkům opatrně sdělují svoje empirické zkušenosti. 
Nastavíme časovou konstantu na maximum a snižujeme až do rozkmitání - poté zvětšíme třikrát. Nastavíme druhou časovou konstantu na minimum, pomalu zvyšujeme a po rozkmitání soustavy snížíme třikrát. ... nebo tak nějak...
A děj se vůle Boží.
Nastavíme časovou konstantu na maximum a snižujeme až do rozkmitání - poté zvětšíme třikrát. Nastavíme druhou časovou konstantu na minimum, pomalu zvyšujeme a po rozkmitání soustavy snížíme třikrát. ... nebo tak nějak...
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Prosím klikněte ;-)
No p.Šorm byl borec. Snad učil do nedávna, jestli tedy neučí stále
Ale oblbnout se teda nechal snadno. Třeba když měl v plánu dát "písemku" tak to dal předem vědět a říkal "Příště si napíšeme písemku, ať máme taky nějakou známku, bude tam to a to, tak se na to podívejte"
Příště přišel a začal rozdávat papíry na písemku, my na něho blbě koukali o optali se "co je?" a on, že jsme si přece slíbili písemku. Tak jsme mu namluvili, že nic neříkal. Drobně se zamyslel, že teda na to asi zapoměl, nebo to bylo v jiné třídě. No, tak tedy že příště a že tam bude to a to, ať se na to podíváme.
A takto se písemka dala na třikrát až čtyřikrát odložit
Ale oblbnout se teda nechal snadno. Třeba když měl v plánu dát "písemku" tak to dal předem vědět a říkal "Příště si napíšeme písemku, ať máme taky nějakou známku, bude tam to a to, tak se na to podívejte"
Příště přišel a začal rozdávat papíry na písemku, my na něho blbě koukali o optali se "co je?" a on, že jsme si přece slíbili písemku. Tak jsme mu namluvili, že nic neříkal. Drobně se zamyslel, že teda na to asi zapoměl, nebo to bylo v jiné třídě. No, tak tedy že příště a že tam bude to a to, ať se na to podíváme.
A takto se písemka dala na třikrát až čtyřikrát odložit
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
-
Petr HC
Re: Prosím klikněte ;-)
Teprve "osaháním" problémů v praxi, se přijde na to, že např. u rychlých servomechanizmů to ani jinak než samostudiem a poté empiricky (po počátečním nastavení dle výpočtu) nejde. Vlivy kolísání napětí, změn viskozity oleje v převodech, vznik mechanických vůlí, opotřebení ložisek, komutátorů , měnící se odpor podle zpracovávaného materiálu a další vlivy, výpočtem, ani na modelu podrobně nepodchytíš . Pokud chceš zachovat optimální chování systému (co nejrychlejší reakci bez zakmitávání) , nezbývá po empirickém nastaveni umožnit zasahnout do některých konstant regulátoru obsluhou zařízení nebo pomocnou veličinou (u servořízení automobilu např. rychlost vozu). Není to ideální, ale někdy je to nezbytné.MartasBrno píše: ... samostudiem z materiálů soukromých firem, které svým zákazníkům opatrně sdělují svoje empirické zkušenosti.
Nastavíme časovou konstantu na maximum a snižujeme až do rozkmitání - poté zvětšíme třikrát. Nastavíme druhou časovou konstantu na minimum, pomalu zvyšujeme a po rozkmitání soustavy snížíme třikrát. ... nebo tak nějak...A děj se vůle Boží.
Netýká se to samozřejmě pomalých regulací - např. některých tepelných soustav.
