Prosím klikněte ;-)

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Klikněte doprostřed řady. Bez použití pravítek nebo počítání řádků.

a
2
5%
a
1
3%
a
0
Žádná hlasování
a
2
5%
a
25
63%
a
6
15%
a
0
Žádná hlasování
a
1
3%
a
2
5%
a
1
3%
 
Celkem hlasů: 40

Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od MartasBrno »

Tohle je hovadina. Má z toho vylézt gaussova křivka ;-) Uznávám, že může vypadat poměrně nezdravě :-D Jen pro pobavení, bez hlubšího smyslu.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12138
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Laďuša »

Ale už na první pohled jsem si všim něčeho ohledně prostředku :D
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od dvk »

Někdo musel kliknout i na okraj, ne :wink:

Na střední nás učil borec, který předtím pracoval ve výzkumném oddělení Tesly Rožnov a za celé 4 roky jsme od něj dokázali pochopit jen princip zpětné vazby a pak Gaussovu křivku. Podle té totiž rozděloval známky ve třídě, s nějakým spravedlivým hodnocením se moc nenamáhal :D
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11077
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To je zas nějaká intelektuální pikačovina, že? :-)
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od MacGyver »

Tak jsem kliknul a co je první cena? :D
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Cory
Příspěvky: 11660
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Cory »

MacGyver píše:Tak jsem kliknul a co je první cena? :D
Konštantny rozptyl a nulova stredna hodnota :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od MartasBrno »

Jo, přesně tak, díky za účast na téhle volovině :-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5193
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od radek mb »

Hm....také jsem stádně kliknul.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
Petr HC

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Petr HC »

dvk píše:Na střední nás učil borec, který předtím pracoval ve výzkumném oddělení Tesly Rožnov a za celé 4 roky jsme od něj dokázali pochopit jen princip zpětné vazby a pak Gaussovu křivku. Podle té totiž rozděloval známky ve třídě, s nějakým spravedlivým hodnocením se moc nenamáhal :D
Jeden můj kolega na SPŠElektro Jičín zas studentům říkal : Žijeme v digitální době a jsme škola s výukou binární techniky - budu známkovat takto : za 1 - berte to jako log 0 a za 5 - berte jako log 1. A důsledně to i proti názoru vedení školy dodržoval. Nakonec mu to při větším počtu známek statisticky vycházelo nastejno jako při klasické klasifikaci.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Michal Pokorný »

Tak to mi připomělo učitele z učňáku, nějaký ing. Mirko Šorm - neuvěřitelný borec, v oboru telekomunikací docela machr. Mám tušení, že snad má i nějakou tu učebnici na svědomí.
Ale v době působení na SOU spojů to byl už takový "profesor Hrbolek". V podstatě si nic nepamatoval a nechal se opít suchým rohlíkem. Samozřejmě hned jak jsme to zjistili, tak jsme toho začali značně využívat - inu dospívající parchanti.
Třeba začal vykládat látku "samonosné závěsné kabely" , ale hned při třetí větě lehce odbočil od tématu, tím že si vzpoměl jak jednou na dovolené viděl podivným způsobem zavěšený kabel, pak si vzpoměl, že na tu dovolenou jeli Trabantem, následovalo desetiminutové vyprávění o Trabantech a tak to šlo pořád dál až do konce hodiny. Po zazvonění se vždy lekl, zůstal koukat a říkal "No, to jsme toho zase probrali, ale příště to tedy doženeme".
A tak to bylo pořád dokola.
A najednou se na konci pololetí zjistilo, že každý od něho má akorát jednu známku. Tak poslední hodinu zavelel, že tu známku co v žákovské knížce máme si tam máme napsat ještě jednou a že nám to podepíše a takovou známku dostaneme i na vysvědčení. A kdo s tou známkou nesouhlasil, tak mohl jít k tabuli a on si ho bleskově vyzkoušel, ale horší známku jak 3 snad nikdy nikomu nedal.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11077
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jaký to pěkný, skoro vánoční příběh :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od mayo456 »

to my sme asi v druhom polroku v prvom ročníku na strednej mali fyziku s profesorom technickej univerzity. bol taký žoviálny sedemdesiat ročný ujo, každému pomohol, vysvetlil keď niečo nerozumel. Mali sme spoločného známeho z výskumneho ústavu SAV a on mi hovoril ako sa spoznali. viete pán kolega spoznali sme sa tak že sme zistili že máme rovnaké autá. tak sa ho pýtam aj vy ste mali Wartburg? a on mi na to Wartburg 353 limusine pričom to limusine náležite zdôraznil. Raz dokonca vošiel do triedy a prehlásil že tí čo nejdú študovať prírodné vedy im dnešná látka potrebná nebude a môžu odísť. tak sa skoro celá trieda zdvihla a odišla. Na konci roka mi vychádzala známka medzi a povedal že všetci takýto majú ostať po hodine a bude ich skúšať. tak sme ostali a ja som bol na rade posledný. dal mi otázku ktorú som nevedel ale začal som hovoriť, celý čas som hovoril od veci, úplne mimo a ke´d som skončil mi hovorí danú látku ste vedeli, máte vo fyzike prehľad, dám vám lepšiu známku ale aby to nebolo okaté tka vám do klasifikačného hárku napíšem dve dvojky. želám vám krásne prázdniny :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od MartasBrno »

Jéje. My měli na supl několikrát učitele, který byl hrozně fajn na popovídání, ale jinak k ničemu. Byla s ním hrozná sranda, dobře uměl povídat, ale jen o dvou věcech. O solenoidech a o tříosém robotickém rameni :-D Maximálně jsme ještě mohli zjistit, jak vypadá regulační smyčka a jak asi vypadá PID regulátor. Z celé školy ale nikdy nikdo nevěděl, jak se takový PID regulátor má vlastně dimenzovat, jak se má nastavit. Končít to samostudiem z materiálů soukromých firem, které svým zákazníkům opatrně sdělují svoje empirické zkušenosti. :-)
Nastavíme časovou konstantu na maximum a snižujeme až do rozkmitání - poté zvětšíme třikrát. Nastavíme druhou časovou konstantu na minimum, pomalu zvyšujeme a po rozkmitání soustavy snížíme třikrát. ... nebo tak nějak... :-D A děj se vůle Boží.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Michal Pokorný »

No p.Šorm byl borec. Snad učil do nedávna, jestli tedy neučí stále 8)
Ale oblbnout se teda nechal snadno. Třeba když měl v plánu dát "písemku" tak to dal předem vědět a říkal "Příště si napíšeme písemku, ať máme taky nějakou známku, bude tam to a to, tak se na to podívejte"
Příště přišel a začal rozdávat papíry na písemku, my na něho blbě koukali o optali se "co je?" a on, že jsme si přece slíbili písemku. Tak jsme mu namluvili, že nic neříkal. Drobně se zamyslel, že teda na to asi zapoměl, nebo to bylo v jiné třídě. No, tak tedy že příště a že tam bude to a to, ať se na to podíváme.
A takto se písemka dala na třikrát až čtyřikrát odložit :lol:
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Petr HC

Re: Prosím klikněte ;-)

Příspěvek od Petr HC »

MartasBrno píše: ... samostudiem z materiálů soukromých firem, které svým zákazníkům opatrně sdělují svoje empirické zkušenosti. :-)
Nastavíme časovou konstantu na maximum a snižujeme až do rozkmitání - poté zvětšíme třikrát. Nastavíme druhou časovou konstantu na minimum, pomalu zvyšujeme a po rozkmitání soustavy snížíme třikrát. ... nebo tak nějak... :-D A děj se vůle Boží.
Teprve "osaháním" problémů v praxi, se přijde na to, že např. u rychlých servomechanizmů to ani jinak než samostudiem a poté empiricky (po počátečním nastavení dle výpočtu) nejde. Vlivy kolísání napětí, změn viskozity oleje v převodech, vznik mechanických vůlí, opotřebení ložisek, komutátorů , měnící se odpor podle zpracovávaného materiálu a další vlivy, výpočtem, ani na modelu podrobně nepodchytíš . Pokud chceš zachovat optimální chování systému (co nejrychlejší reakci bez zakmitávání) , nezbývá po empirickém nastaveni umožnit zasahnout do některých konstant regulátoru obsluhou zařízení nebo pomocnou veličinou (u servořízení automobilu např. rychlost vozu). Není to ideální, ale někdy je to nezbytné.
Netýká se to samozřejmě pomalých regulací - např. některých tepelných soustav.
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“