Kup DOT 4 a dál už o tom neuvažuj. V dnešní době dávat do kotoučových brzd DOT 3 nemá smysl. Ten zmiňovaný text je z doby, kdy se u nás ani žádná DOT 4 nevyráběla, takže nemohla být ani doporučená. Do žigula se dá dát teoreticky taky jen DOT3, ale nevím o nikom, kdo by si ji tam dobrovolně dal. Zvlášť za situace, kdy je vzájemný cenový rozdíl zanedbatelný, ale kvalitativní rozdíl značný. A ještě jeden argument - v případě potřeby koupíš nějakou DOT4 u jakékoliv benzínky, neboť je to dnešní standard.3enit píše:Já tam koukal a cituji:Normě SAE J1703 (bez c, nevím co to znamená) odpovídá ten Sheron, tedy DOT3. Takže teoreticky... koupit DOT3 nebo DOT4? Jen to "c" mě znepokojujePředepsaná brzdová kapalina odpovídá normě SAE J1703c. Původní náplň předepsaná firmou Citroën je kapalina Total SY, výrobce dodává rumunskou kapalinu Lifrom 010 SY. U nás je vhodnou náhradou kapalina SYNTOL HD 205.
Tím spíš DOT4Roman píše:"Jelikož máš vpředu kotouče, tak bych dal rozhodně DOT4."
Kotuce mas aj vzadu Oltcit bol nadcasove auto....