U praček tranzistor NE ale triak .Petr HC píše:a jednoduchý přechod z výstupu mikroprocesoru na silovou část motoru - pulzně šířkovou modulací (tedy pouze spínací tranzistor).
Wartburg 353
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem matematik,ale přesto bych si dovolil tvrdit,že čtvrtina z 30 000 je 7 500 a ne 15 000.Laďuša píše:Sice jsou tam divný počty, ale co už
Jinak ten článek je psán stejným stylem,jako kdyby tam hodnotili Ladu 2104.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Ja neviem.. To je problém všetkých tém.. Veľa krát sa ľudia vyjadrujú k tomu, o čom veľa nevedia a potom to konči tak ako tento článok o W353 alebo ako o Ladách (presne ako píše Radek..)
Myslím že objektívne hodnotenie môže písať len človek, čo s daným autom urobil pár (aspon 2-3 tisíc) kilometrov.
Myslím že objektívne hodnotenie môže písať len človek, čo s daným autom urobil pár (aspon 2-3 tisíc) kilometrov.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Což o to, ten článek není tak špatný. Ale když vidím fotky toho čtyřtakta, míval jsem lepšího. Hlavně ten motorový prostor by potřeboval rekultivovat.
A nemá originál sedačky a taky přitahovače dveří měly čtyřtaktní verze prodloužené až k horní hraně tapecíru.
Pomalu se smiřuju s tím, že už ani toho Wartburga mít nebudu. Měsíce ležení v inzerátech a nic použitelného. Ta podělaná ekodaň to zazdila dokonale.
A nemá originál sedačky a taky přitahovače dveří měly čtyřtaktní verze prodloužené až k horní hraně tapecíru.
Pomalu se smiřuju s tím, že už ani toho Wartburga mít nebudu. Měsíce ležení v inzerátech a nic použitelného. Ta podělaná ekodaň to zazdila dokonale.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Mám ten istý problém..Honza 21061 píše:Měsíce ležení v inzerátech a nic použitelného.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Strčím sem nějaké info k SEDRu... abych věděl kde ho hledat
http://lugosy.smirci-krize.cz/
Vůz Karburátor Komory V. difuzér Trysky Vzdušníky Ekonostat
353W SEDR-2936 32/32 23/23 130/125 210/210 -/-/-
Mechanické ovládání druhé komory. Rozměry: mm a Solex (setiny mm), ekonostat - tryska/vzdušník/směs.
Když vidím osazení a mechanické ovládání, nevidím problém v náhradě SEDRu, který nemám, žiguláckým Weberem 01, když mu dám odpovídající vzdušníky.
osazení Weberu pro 01, první edice je
32/32; 23/23; 130/125; 170/190.
Čili skoro totéž.
Warťasový SEDR je jediný, bez ekonostatu, tedy obohacovací soustavy pro plné zatížení motoru. Neví někdo proč? Nefunguje kvůli dvoutaktnímu motoru, nebo bylo zbytečné laborovat s osazením pro nepř. neperspektivní nebo cizí typ vozu?
Jo, napadá mně, že směs pro dvoutakt je míchaná na jinou lambdu než pro čtyřtakty a proto už asi nesnese další obohacování... No, nevím...
A ještě jeden zdroj, tradičně dobrej. http://www.wartburgpeter.de/tm_vergaser ... eitung.htm
http://lugosy.smirci-krize.cz/
Vůz Karburátor Komory V. difuzér Trysky Vzdušníky Ekonostat
353W SEDR-2936 32/32 23/23 130/125 210/210 -/-/-
Mechanické ovládání druhé komory. Rozměry: mm a Solex (setiny mm), ekonostat - tryska/vzdušník/směs.
Když vidím osazení a mechanické ovládání, nevidím problém v náhradě SEDRu, který nemám, žiguláckým Weberem 01, když mu dám odpovídající vzdušníky.
osazení Weberu pro 01, první edice je
32/32; 23/23; 130/125; 170/190.
Čili skoro totéž.
Warťasový SEDR je jediný, bez ekonostatu, tedy obohacovací soustavy pro plné zatížení motoru. Neví někdo proč? Nefunguje kvůli dvoutaktnímu motoru, nebo bylo zbytečné laborovat s osazením pro nepř. neperspektivní nebo cizí typ vozu?
Jo, napadá mně, že směs pro dvoutakt je míchaná na jinou lambdu než pro čtyřtakty a proto už asi nesnese další obohacování... No, nevím...
A ještě jeden zdroj, tradičně dobrej. http://www.wartburgpeter.de/tm_vergaser ... eitung.htm
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No, já si teda nedělám nějaké přehnané iluze, že se někdo u Warťáka přehnaně zabýval spotřebou a emisema, když jsou už tak zlé, už pohled na sací potrubí nebudí moc důvěry.
Vlastně trošku sonduju, jestli se vyplatí přerábat na jinej karbec auto, který víc stojí než jezdí a letos vlastně ještě vůbec nevyjelo. Osobně do toho mám chuť se pustit, až bude dostatek času a vhodná konstelace hvězd.
Vlastně trošku sonduju, jestli se vyplatí přerábat na jinej karbec auto, který víc stojí než jezdí a letos vlastně ještě vůbec nevyjelo. Osobně do toho mám chuť se pustit, až bude dostatek času a vhodná konstelace hvězd.
No němci byly precizní,ne nadarmo měli kružítko na státní vlajce -to oni psali do manuálů,at při dosažení rychlosti pootáčíme táhla zpět a ať se nešroubuje se šrouby bohatosti,protože zhoršíme emise....mmch W353 má lepší emise než dobové 4T jako š120,akorát to je vidět a cítit no.MartasBrno píše:No, já si teda nedělám nějaké přehnané iluze, že se někdo u Warťáka přehnaně zabýval spotřebou a emisema, když jsou už tak zlé, už pohled na sací potrubí nebudí moc důvěry.
.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
PRÍRASTOK V RODINE
Milí priatelia, znovuobnovujem tému..
Tak je doma:
Wartburg 353 W, rok narodenia 1978, stav primeraný 60.000km, takže DOBRÝ!
Motor nemá problém mastit 130 km/h, ale zatiaľ na ňom nešantím (staré gumy)
Strašne sa teším.. Splnil som si dlhoročný sen - opäť si kúpiť Warťasa.. Neuveritreľné, že napriek tomu že som v ničom podobnom 9 rokov nesedel, odšoféroval som za dva dni cca 200km, akokeby som nikdy v žiadnom inom aute nesedel.
Chystá sa postupný "tuning" (hlavne motora), ostatné doplnky len veľmi jemné, chcem zachovať dobový vzhľad. O všetky aktuálne info sa podelím..
Tak je doma:
Wartburg 353 W, rok narodenia 1978, stav primeraný 60.000km, takže DOBRÝ!
Motor nemá problém mastit 130 km/h, ale zatiaľ na ňom nešantím (staré gumy)
Strašne sa teším.. Splnil som si dlhoročný sen - opäť si kúpiť Warťasa.. Neuveritreľné, že napriek tomu že som v ničom podobnom 9 rokov nesedel, odšoféroval som za dva dni cca 200km, akokeby som nikdy v žiadnom inom aute nesedel.
Chystá sa postupný "tuning" (hlavne motora), ostatné doplnky len veľmi jemné, chcem zachovať dobový vzhľad. O všetky aktuálne info sa podelím..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Re: Wartburg 353
Uplne ako dedkov wartburg!! nepoznas predoslych majitelov?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)