Ja si cenu presne nepamatam (bolo to cca 60-70 EUR), ale bolo to cisto cena oleja a filtra. Praca zadara. Teraz mam takmer 27.000, takze po lete pojdem na druhu garancku - uvidime. Ale v porovnani s inymi znackami aut ocakavam "ludovu" cenu...Fišer Jiří píše:Tak jedna taky pozitivní zpráva pro příznivce.Před dvolenou jsem šel na garančku po 15000km,která mě stála 1800Kč,což si myslím že je vcelku směšná částka co myslíte?
Lada Priora - vlastnící
Moderátor: Moderátoři
Re: Lada Priora - vlastnící
Ahój přátelé sem konečně mezi vámi. Po sedmi letech za kolečkem světle zelené 112,nyní PRIORA KOMBI od dubna. Krátké zhodnocení spotřeba 6,7 (najeto 8500) motor,podvozek,převodovka1+ ; zpracování interieru uvidime jak si poradily v servise u p. Novotného ve Bzenci. Váňu sme koupily tam,po dobrých skušenostech. Rano jedu pro vůz, montáž světel a oprava dveří (rachot z pod tapecíru) Jinak spojenost
Re: Lada Priora - vlastnící
No takové zprávy tu čtu rád.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Lada Priora - vlastnící
Tak všechny čtyři přidaný světla svítí jak mají a dveře se dořeší jak příjdou díly,jo a měnily pravý světlomet bo se zamlžoval. Teď zvažuju přidání zatěžovych pružin,ale to až na jaro. Je škoda,že spracování interieru není aspoň průměr,ale zas ten podvozek !
Re: Lada Priora - vlastnící
Proč tam chceš dávat zátěžov pružiny?Nepomohly by Ladakostky?..mám pocit, že jsou úplně stejné jako na řadu 10.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Lada Priora - vlastnící
No pružinka je pružinka Zátěžovky fungují od určitého zatížení a pak pomáhají origo pružinám.Váňa jezdí pořad a taky furt něco přetahuje tak mu pořídím ty modré pomocníky,protože si myslím,že to bude lepší.Jo a jeto lepší jak desítka až na to zpracování interieru.
Re: Lada Priora - vlastnící
A tak to ano.Interier? No rozhodne je lepší než v 10.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Priora - vlastnící
Interier je rozhodně hezčí jak v desitce, ale je tam zase míň mista
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Lada Priora - vlastnící
Měl sem 112 a interier tak nehrkal v Prioře je sice hezči,ale plasty nic moc a to plovouci uložení... No chystám se to obrátit k obrazu svému. A co se týká místa ja mam 183cm a synek 190 a v pohodě si za mě hačne,takže tohle je uplně super proti 112 místa dost. Jen škoda,že zadní sedačky nejsou děleny opačně. Ale schopnost podvozku „sežrat” kde co je paráda. A světla? Tlumené moc dobré a dálkáče prostě DEN! Motor,převodovka-bez připomínek.Dnes zlomeno 9000km
Re: Lada Priora - vlastnící
Zdravim vlastnikov Priory.
Rozmyslam nad tym ze sa buduci rok zaradim medzi nich, no o Ladach sa vlastne nikde ani nejak velmi nepise takze vobec neviem ci sa do toho pustat alebo nie.
Na jednej strane su tu stare Lady ktore preziju aj vybuch atomovky a ked sa nieco nehybe co by sa malo, staci WD40 a ked sa nieco hybe co by sa nemalo, staci lepiaca paska.
Na druhej strane je tu zas najnovsi typ Lady ktory ma byt najlacnejsim mestskym autom v Europe (neviem nazov teraz) a na oficialnej prezentacii ho nastartovali az na piaty krat.
Takze jak je na tom Priora?
Potreboval by som nejaky strucny komplexny suhrn od majitela tohto vozu. Ako je na tom vykonovo (nemyslim oficialne cisla, ale celkovo ci kombinacia prevodovky a motora ma dostatocny "svih" umerny vykonu), priemerna spotreba pri normalnej aj zivsej jazde, kvalita spracovania (mam si najst dva dni lepenia aby som sa nebal ze mi odpadne blatnik po ceste alebo drzi vsetko poriadne, ze ani dvere neotvorim), poruchovost (je to kazdy mesiac v servise alebo prva porucha ma stretne az ked si po 500k km spomeniem ze som mal uz 8x menit sviecky), servisovatelnost (pokazi sa nieco tak mi stacia klieste a skrutkovac alebo to da dokopy jedine autorizovany servis na opacnom konci SR v ktorom bude auto mesiac cakat na objednany vypinac ktory ma vyde 500eur) a vlastne celkovy dojem a ne/spokojnost s uzivanim tohto vozidla?
Rozmyslam nad tym ze sa buduci rok zaradim medzi nich, no o Ladach sa vlastne nikde ani nejak velmi nepise takze vobec neviem ci sa do toho pustat alebo nie.
Na jednej strane su tu stare Lady ktore preziju aj vybuch atomovky a ked sa nieco nehybe co by sa malo, staci WD40 a ked sa nieco hybe co by sa nemalo, staci lepiaca paska.
Na druhej strane je tu zas najnovsi typ Lady ktory ma byt najlacnejsim mestskym autom v Europe (neviem nazov teraz) a na oficialnej prezentacii ho nastartovali az na piaty krat.
Takze jak je na tom Priora?
Potreboval by som nejaky strucny komplexny suhrn od majitela tohto vozu. Ako je na tom vykonovo (nemyslim oficialne cisla, ale celkovo ci kombinacia prevodovky a motora ma dostatocny "svih" umerny vykonu), priemerna spotreba pri normalnej aj zivsej jazde, kvalita spracovania (mam si najst dva dni lepenia aby som sa nebal ze mi odpadne blatnik po ceste alebo drzi vsetko poriadne, ze ani dvere neotvorim), poruchovost (je to kazdy mesiac v servise alebo prva porucha ma stretne az ked si po 500k km spomeniem ze som mal uz 8x menit sviecky), servisovatelnost (pokazi sa nieco tak mi stacia klieste a skrutkovac alebo to da dokopy jedine autorizovany servis na opacnom konci SR v ktorom bude auto mesiac cakat na objednany vypinac ktory ma vyde 500eur) a vlastne celkovy dojem a ne/spokojnost s uzivanim tohto vozidla?
Re: Lada Priora - vlastnící
Tak už najeto 9500,spotřeba 6,8. Motor,převodovka ok. Výkon? Já su spokojeny. Poruchy žádne,jen horší zpracováni v časti interieru kufr,ale už se tam chystám kuknůt. Jo měnilo se pravé přední světlo kvůli zamlžení a to nové je OK. A teď vzpomínám,že rus nenaplnil klimu doplněno v rámci záruky bez problemů. Jinak sem si doplnil těsnění dveří a šum je fuč. Knoflík od mlhovek (místo uložení) konstruoval ťulpas zlatá 112.
Re: Lada Priora - vlastnící
No, skusim byt strucny, ale asi sa rozposiem.
Stare LADY preziju vsetko, len ked sa on nes clovek stara. SU to auta nenarocne na udrzbu, avsak najma hranata rada kvitne na jar ako zahradka, ale da sa tomu zabranit zvysenou starostlivostou. Je pravda, ze ked sa uz nieco stalo, tak sa auto dalo opravit bud hned na mieste, alebo "dokrivalo" do civilizacie. Otcova 2107 nas nikdny nenechala stat, vzdy sme dosli domov, aj ked do garaze sme auto obcas zatlacali rucne. Auto sluzilo 22 rokov, posledne dva roky vsak bolo casto v servise (a to aj preto, ze otec sa o auto nestaral a napr. olej menil tak raz za 5 rokov - bolo ho treba z motora "vysperchat" drotom!).
Nove lady - mozem ta ubezpecit, ze tieto nove lady s najvacsou pravdepodobnostou nevydrzia to, co stare. Na druhej strane su to auta stavane na ruske podmienky, teda by mal zvladat do istej unosnej miery rozbite cesty, vela veci sa da opravit svojpomocne a nahradne diely su v prijemnej cenovej rovine. Na druhej strane spracovanie interieru, kvalita plastov a podobne veci su tiez na rusky sposob - neohrabane. Ale kto ocakava od auta pod 10.000 kozeny tapacirung a drevene oblozenie a kvalitne plasty v interieri, je bud totalne mimo, alebo je rozumovo na urovni Sulika (teda nizsej formy zivota).
Ta Lada, ktoru nevedel Putin nastartovat - je to Granta, ma nahradit v Rusku hranate 2107 a 2104, resp. 2105. To nenastartovanie - je jednoduche vysvetlenie. V tychto autach uz vela veci riadi elektronika. Ja napr. ked chcem nastartovat, tak musim otocit klucik do polohy "pripraveny", pockat chvilku, kym mi ukazovatele oziju (asi tak 1-2 skundy). Za ten cas si riadiaca jednotka okontroluje, co potrebuje, palivove cerpadlo napumpuje benzin a potom sa da v pohode nastartovat. Putin startoval auto ako staru ladu - ihned - a nedal cas RJ urobit si diagnostiku. To je moj nazor na vec, no nie som automechanik. Len vychadzam zo skusenosti s Priorou a Kalinou.
Ja mam Prioru 2172 - hatchback, mam ju vyse 2 roky, najazdil som takmer 31000 km. Auto povazujem za vyvazene, a to po vsetkych strankach, vramci ceny. Motor - pekne taha, taha od 1200 otacok, v pohodicke sa na ceste 1. triedy da predbehnut na 4. Skutocne druhy dych motor chyta okolo 3000-3200 otacok - niekedy, ked chcem svizne predbehnut, tak tam zaradim 3, motor vytocim (ale nezda sa, ze by som ho vyslovene trapil, navyse podla manualu odporucaju radit vyssie stupne dost vysoko - napr. 5 pri 120 km/h, pritom na 5 sa da v pohode jazdit aj 70km/h). Vtedy auto ide ako sip. V Nemecku nebol problem drzat 160-170 km/h, jasne, ze vtedy ta spotreba atakovala 8-8,5 litrov na 100 km, na usekoch do svahu aj viac. Auto 140 km/h na 5 stupni ide na 3500 otackach - a to ma clovek este "Rezervu! dalsich 1500 otacok do zaciatku cerveneho pola. Vykon 98 koni - teda prakticky 100 koni - je na auto tejto kategorie dobre cislo. Ak chces viac, da sa naladit, pridat turbo a upravit na 140-150 koni. Ale o tom by Ti vedeli povedat viac ini tuna na fore.
Spotreba - zavisi od nohy sofera a ceste. Chorvatsko po dialniciach (miestami sme drzali "krok" s ostatnymi a davali tych 145-150 km/h) sme dali za 6,6 litra na 100 km, Rakusko (dialnica a nejake cesty v kopcoch Alp) dalo na 6,3 litra na 100 km, mimo dialnice - napr. Bratislava-Trnava sa kludne da dostat na 5,6 litra (pri skutocne kludnej jazde). V mestskej prevadzke spotreba ide hore, to je jasne.
Prevodovka - myslim, ze sprevodovanie je v poriadku, i ked mam vyhrady voci sposobu radenia spiatocky - radi sa zatlacenim paky dole a pred 1. Chyba mi tam nieco ako poistka pred zaradenim spiatocky omylom. Kalina ma napr. taky prstenec, ktory treba povytiahnut a az potom sa da zaradit spiatocka. Priora to nema a aj mne sa podarilo spiatokcu parkrat zaradit miesto 1. Na druhej strane vsak spiatocka (aspon na mojom aute) spina signalizaciu, takze hned to pipa.
Vykon - ako som pisal, auto v pohode taha, len nesmies cakat spravanie ako od motora s turbom. Je to cista atmosfera. A niekedy neskodi nechat tam nizsi stupen a motor trosku vytocit...
Kvalita spracovania - rozumiem kvalitu spracovania interieru. Nuz, ako som pisal hore, od auta v tejto kategorii by som kvalitu spracovania povazoval ze skor druhoradu. Ja nie som narocny a nejaky ten ujdeny milimeter ma az tak nerozhodi. Ale su to veci, ktore sa daju spravit svojpomocne - uvolnit skrutku, upravit, dotiahnut. Co trosku nedotiahli, je mozno tesnenie na dverach - nerozumej ma zle, tesnenie vodu neprepusta, ale pri rychlosti 100 km/h a vyssie by sa hodilo trochu lepsie tesnenie kvoli toku vzduchu okolo auta. Ale tomu sa tu uz nejaki ludia venovali. Rozhodne vsak ten sum nie je taky, ze by ludia v aute sa navzajom nepoculi alebo museli na seba kricat, proste len je len viac pocut obtekajuci vzduch ako samotny hluk motora. Ten je v pohode tichy, ozve sa, ked ho trochu vytocis. Nemyslim si, zej e treba sa bat, ze nieco odpadne, navyse ja ocenujem plechovy kryt pod motorom a tisko mi je luto vlastnikov napr. Oktavii, ktori maju ochranu motora z plastu a maju ju spolovice vyvalenu...
Servis - okrem jednej zavady na dverach (nieco vyskocilo v mechanizme a nevedel som otvorit jedny dvere - ale opravili to za 5 minut na pockanie) som nemal nic take vazne, skor je to v rovine vymeny vypalenej ziarovky a doliatia kvapalin. Mas servisnu knizku, kde po kazdych 15000 km je zoznam veci, ktre sa menia alebo ktore treba skontrolovat.
Otec ma Kalinu a u neho bola zavada len v tom, ze zabudli zapojit konektor ventilatora za chaldicom. Prislo sa na to po par dnoch, konektor zapojili. Na Kaline sa ale velmi zle menia ziarovky vpredu, je tam velmi zly pristup pre chlapsku ruku (malo miesta). Priora je v tomto ovela lepsia, i ked su veci, ktreo sa mi na Kaline pacia viac.
Ad vypinac za 500 EUR - toho by som sa nebal. Pozri, pri kontrole po 30000 sa mi menili sviecky (BOSCH), filter olejovy, pelov, vzduchovy, palivovy, olej a nejake dalsie drobnosti - zoznam bol asi 20 poloziek len material; za material a kvalitny olej som platil celkom cca 200 EUR.
Ja som spokojny, auto sa sprava rozumne. Jedine, co po roku mi zacalo vadit, boli rachotiace plasty vzadu (boli sme na vychode a tie cesty... skoda reci). Ale dotiahnutie skrutiek a jemna praca s priesvitnym silikonom urobili svoje a je ticho. Myslim, ze bratislavske taxiky aj lepsich znaciek rachotia ovela viac.
Kupa auta nie je kazdodenne rozhodnutie. Preskumaj si trh, dnes je skutocne skusny vyber (lepsie ako pred 2,5 rokmi). No myslim si, ze ani dnes nenajdes vela znaciek, co by ponukali 100 konovy motor 1,6 16V, dostatok miesta vpredu i vzadu, kufor min. 400 litrov, vyssi a pevnejsi podvozok a doplnkovu vybavu za cenu hlboko pod 10.000 EUR. Ja mam v aute autoradio + 4 epro, parkovacie senzory, zamok na paku, ochranne listy na dverach, automaticke zapinanie svetiel, hmlovky a ALU disky za 9.200 EUR - a to boli ceny spred vyse dvoch rokov. Za takuto cenu som mohol mat astmaticku Fobiu 1,2 HTP v hraskovozelenej farbe bez dalsej vybavy alebo Thaliu 1.2 s obrovskym kufrom, ale tiez len zaklad.
Nehovoriac o tom, ze o LADU sa vela zlodejov zaujimat nebude...
Ak si z BA alebo TT, mozeme sa dohodnut a mozem Ti auto blizsie ukazat...
No, a to som chcel byt strucny!
Ivan
Stare LADY preziju vsetko, len ked sa on nes clovek stara. SU to auta nenarocne na udrzbu, avsak najma hranata rada kvitne na jar ako zahradka, ale da sa tomu zabranit zvysenou starostlivostou. Je pravda, ze ked sa uz nieco stalo, tak sa auto dalo opravit bud hned na mieste, alebo "dokrivalo" do civilizacie. Otcova 2107 nas nikdny nenechala stat, vzdy sme dosli domov, aj ked do garaze sme auto obcas zatlacali rucne. Auto sluzilo 22 rokov, posledne dva roky vsak bolo casto v servise (a to aj preto, ze otec sa o auto nestaral a napr. olej menil tak raz za 5 rokov - bolo ho treba z motora "vysperchat" drotom!).
Nove lady - mozem ta ubezpecit, ze tieto nove lady s najvacsou pravdepodobnostou nevydrzia to, co stare. Na druhej strane su to auta stavane na ruske podmienky, teda by mal zvladat do istej unosnej miery rozbite cesty, vela veci sa da opravit svojpomocne a nahradne diely su v prijemnej cenovej rovine. Na druhej strane spracovanie interieru, kvalita plastov a podobne veci su tiez na rusky sposob - neohrabane. Ale kto ocakava od auta pod 10.000 kozeny tapacirung a drevene oblozenie a kvalitne plasty v interieri, je bud totalne mimo, alebo je rozumovo na urovni Sulika (teda nizsej formy zivota).
Ta Lada, ktoru nevedel Putin nastartovat - je to Granta, ma nahradit v Rusku hranate 2107 a 2104, resp. 2105. To nenastartovanie - je jednoduche vysvetlenie. V tychto autach uz vela veci riadi elektronika. Ja napr. ked chcem nastartovat, tak musim otocit klucik do polohy "pripraveny", pockat chvilku, kym mi ukazovatele oziju (asi tak 1-2 skundy). Za ten cas si riadiaca jednotka okontroluje, co potrebuje, palivove cerpadlo napumpuje benzin a potom sa da v pohode nastartovat. Putin startoval auto ako staru ladu - ihned - a nedal cas RJ urobit si diagnostiku. To je moj nazor na vec, no nie som automechanik. Len vychadzam zo skusenosti s Priorou a Kalinou.
Ja mam Prioru 2172 - hatchback, mam ju vyse 2 roky, najazdil som takmer 31000 km. Auto povazujem za vyvazene, a to po vsetkych strankach, vramci ceny. Motor - pekne taha, taha od 1200 otacok, v pohodicke sa na ceste 1. triedy da predbehnut na 4. Skutocne druhy dych motor chyta okolo 3000-3200 otacok - niekedy, ked chcem svizne predbehnut, tak tam zaradim 3, motor vytocim (ale nezda sa, ze by som ho vyslovene trapil, navyse podla manualu odporucaju radit vyssie stupne dost vysoko - napr. 5 pri 120 km/h, pritom na 5 sa da v pohode jazdit aj 70km/h). Vtedy auto ide ako sip. V Nemecku nebol problem drzat 160-170 km/h, jasne, ze vtedy ta spotreba atakovala 8-8,5 litrov na 100 km, na usekoch do svahu aj viac. Auto 140 km/h na 5 stupni ide na 3500 otackach - a to ma clovek este "Rezervu! dalsich 1500 otacok do zaciatku cerveneho pola. Vykon 98 koni - teda prakticky 100 koni - je na auto tejto kategorie dobre cislo. Ak chces viac, da sa naladit, pridat turbo a upravit na 140-150 koni. Ale o tom by Ti vedeli povedat viac ini tuna na fore.
Spotreba - zavisi od nohy sofera a ceste. Chorvatsko po dialniciach (miestami sme drzali "krok" s ostatnymi a davali tych 145-150 km/h) sme dali za 6,6 litra na 100 km, Rakusko (dialnica a nejake cesty v kopcoch Alp) dalo na 6,3 litra na 100 km, mimo dialnice - napr. Bratislava-Trnava sa kludne da dostat na 5,6 litra (pri skutocne kludnej jazde). V mestskej prevadzke spotreba ide hore, to je jasne.
Prevodovka - myslim, ze sprevodovanie je v poriadku, i ked mam vyhrady voci sposobu radenia spiatocky - radi sa zatlacenim paky dole a pred 1. Chyba mi tam nieco ako poistka pred zaradenim spiatocky omylom. Kalina ma napr. taky prstenec, ktory treba povytiahnut a az potom sa da zaradit spiatocka. Priora to nema a aj mne sa podarilo spiatokcu parkrat zaradit miesto 1. Na druhej strane vsak spiatocka (aspon na mojom aute) spina signalizaciu, takze hned to pipa.
Vykon - ako som pisal, auto v pohode taha, len nesmies cakat spravanie ako od motora s turbom. Je to cista atmosfera. A niekedy neskodi nechat tam nizsi stupen a motor trosku vytocit...
Kvalita spracovania - rozumiem kvalitu spracovania interieru. Nuz, ako som pisal hore, od auta v tejto kategorii by som kvalitu spracovania povazoval ze skor druhoradu. Ja nie som narocny a nejaky ten ujdeny milimeter ma az tak nerozhodi. Ale su to veci, ktore sa daju spravit svojpomocne - uvolnit skrutku, upravit, dotiahnut. Co trosku nedotiahli, je mozno tesnenie na dverach - nerozumej ma zle, tesnenie vodu neprepusta, ale pri rychlosti 100 km/h a vyssie by sa hodilo trochu lepsie tesnenie kvoli toku vzduchu okolo auta. Ale tomu sa tu uz nejaki ludia venovali. Rozhodne vsak ten sum nie je taky, ze by ludia v aute sa navzajom nepoculi alebo museli na seba kricat, proste len je len viac pocut obtekajuci vzduch ako samotny hluk motora. Ten je v pohode tichy, ozve sa, ked ho trochu vytocis. Nemyslim si, zej e treba sa bat, ze nieco odpadne, navyse ja ocenujem plechovy kryt pod motorom a tisko mi je luto vlastnikov napr. Oktavii, ktori maju ochranu motora z plastu a maju ju spolovice vyvalenu...
Servis - okrem jednej zavady na dverach (nieco vyskocilo v mechanizme a nevedel som otvorit jedny dvere - ale opravili to za 5 minut na pockanie) som nemal nic take vazne, skor je to v rovine vymeny vypalenej ziarovky a doliatia kvapalin. Mas servisnu knizku, kde po kazdych 15000 km je zoznam veci, ktre sa menia alebo ktore treba skontrolovat.
Otec ma Kalinu a u neho bola zavada len v tom, ze zabudli zapojit konektor ventilatora za chaldicom. Prislo sa na to po par dnoch, konektor zapojili. Na Kaline sa ale velmi zle menia ziarovky vpredu, je tam velmi zly pristup pre chlapsku ruku (malo miesta). Priora je v tomto ovela lepsia, i ked su veci, ktreo sa mi na Kaline pacia viac.
Ad vypinac za 500 EUR - toho by som sa nebal. Pozri, pri kontrole po 30000 sa mi menili sviecky (BOSCH), filter olejovy, pelov, vzduchovy, palivovy, olej a nejake dalsie drobnosti - zoznam bol asi 20 poloziek len material; za material a kvalitny olej som platil celkom cca 200 EUR.
Ja som spokojny, auto sa sprava rozumne. Jedine, co po roku mi zacalo vadit, boli rachotiace plasty vzadu (boli sme na vychode a tie cesty... skoda reci). Ale dotiahnutie skrutiek a jemna praca s priesvitnym silikonom urobili svoje a je ticho. Myslim, ze bratislavske taxiky aj lepsich znaciek rachotia ovela viac.
Kupa auta nie je kazdodenne rozhodnutie. Preskumaj si trh, dnes je skutocne skusny vyber (lepsie ako pred 2,5 rokmi). No myslim si, ze ani dnes nenajdes vela znaciek, co by ponukali 100 konovy motor 1,6 16V, dostatok miesta vpredu i vzadu, kufor min. 400 litrov, vyssi a pevnejsi podvozok a doplnkovu vybavu za cenu hlboko pod 10.000 EUR. Ja mam v aute autoradio + 4 epro, parkovacie senzory, zamok na paku, ochranne listy na dverach, automaticke zapinanie svetiel, hmlovky a ALU disky za 9.200 EUR - a to boli ceny spred vyse dvoch rokov. Za takuto cenu som mohol mat astmaticku Fobiu 1,2 HTP v hraskovozelenej farbe bez dalsej vybavy alebo Thaliu 1.2 s obrovskym kufrom, ale tiez len zaklad.
Nehovoriac o tom, ze o LADU sa vela zlodejov zaujimat nebude...
Ak si z BA alebo TT, mozeme sa dohodnut a mozem Ti auto blizsie ukazat...
No, a to som chcel byt strucny!
Ivan
Re: Lada Priora - vlastnící
Wolfhunt píše:No, skusim byt strucny, ale asi sa rozposiem.
Stare LADY preziju vsetko, len ked sa on nes clovek stara. SU to auta nenarocne na udrzbu, avsak najma hranata rada kvitne na jar ako zahradka, ale da sa tomu zabranit zvysenou starostlivostou. Je pravda, ze ked sa uz nieco stalo, tak sa auto dalo opravit bud hned na mieste, alebo "dokrivalo" do civilizacie. Otcova 2107 nas nikdny nenechala stat, vzdy sme dosli domov, aj ked do garaze sme auto obcas zatlacali rucne. Auto sluzilo 22 rokov, posledne dva roky vsak bolo casto v servise (a to aj preto, ze otec sa o auto nestaral a napr. olej menil tak raz za 5 rokov - bolo ho treba z motora "vysperchat" drotom!).
...
Nehovoriac o tom, ze o LADU sa vela zlodejov zaujimat nebude...
Ak si z BA alebo TT, mozeme sa dohodnut a mozem Ti auto blizsie ukazat...
No, a to som chcel byt strucny!
Ivan
Dobré napísané, Mal som niekedy 2105-ku ,ale teraz Ladu nemám a uvazujem o kúpe 2172 takze diky za podrobný (Strucný ) popis....
Lada 2105 (1988-1997)
Mazda 626 (1999- )
Mazda 626 (1999- )
Re: Lada Priora - vlastnící
Vdaka, a to som sa fakt snazil byt strucny... Samozrejme, ponuka pozriet si auto a previest sa plati aj pre Teba.B737500 píše:Dobré napísané, Mal som niekedy 2105-ku ,ale teraz Ladu nemám a uvazujem o kúpe 2172 takze diky za podrobný (Strucný ) popis....
Ivan
Re: Lada Priora - vlastnící
Vitaj! Ja síce Prioru nemám, lebo som potreboval VEĽKÉ auto, inak by už stála pred domom. Dobre že si sa opýtal tu, na fóre, lebo po iných serveroch píšu blbci čo novú Ladu v živote nemali, ale okydávajú jedna radosť. Ja som moji 2111-ku (predchodca Priory, po technickej stránke dosť podobný voz) kúpil práve po tom, ako som objavil toto fórum a prečítal reálne skúsenosti. No a nikdy som to neoľutoval, nehovorím že Lada je najlepšia na svete, ale rozhodne mi pripadá ako veľmi dobrý pomer (výkon+výbava)/(cena nákupu + údržby). Ak budem mať na to, aby som živil dve autá, je dosť možné, že jedno z nich bude opäť Lada.catman píše:Zdravim vlastnikov Priory.
Rozmyslam nad tym ze sa buduci rok zaradim medzi nich, no o Ladach sa vlastne nikde ani nejak velmi nepise takze vobec neviem ci sa do toho pustat alebo nie.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.