Přídavná převodovka - vystředění; Kardan;
Moderátor: Moderátoři
vystředění přídavné převodovky 1
Dekuju za vysvetleni,myslel sem si to ,ze to tak asi bude,ale tadle metoda neni nic pro me,protoze nemam ani kanal ani hever a abych to namontoval s pripravkem,drbal se se vsema sroubama nasadil mezinapravu seridil,oznacil a potom to vsechno jeste jednou absolvoval s namontovanou hardyspojkou je prome nepjekna predstava,myslel sem si ze ma nekdo nejake reseni jak to vystredit uz s komplet namontovanou hardyspojkou.BTW :neverim tomu ze to oznaceni a znovuusazeni na oznacene misto je stoprocentni metoda,protoze si myslim ,ze po montazi bez pripravku /s hardyspojkou/to nebude stoprocentne na stejnem miste,to bych to mohl mit na kastli oznaceny a priste to zase dat podle znacek.
Vycentrování přídavné převodovky?
Zdravím má někdo zkušenosti s vycentrováním přídavné převodovky u Lady NIVY? Při vyšší rychlosti 70km mi začne dost vibrovat. Máte někdo nějakou fintu jak na to?
[ Komentář přidal: Hurikán: po červen 23, 2008 23:23 ]
Projdi si toto téma. Mohlo by Ti to pomoct.
[ Komentář přidal: Hurikán: po červen 23, 2008 23:23 ]
Projdi si toto téma. Mohlo by Ti to pomoct.
- Mareček offroad
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv bře 22, 2007 21:02
- Bydliště: U vody
jackfree píše:Na toto sem náhodou narazil, kdysi sem tu v tématech hledal rady ale toto sem se nikde nedočetl... třeba se to bude někomu hodit... Pomocí dvou drátů, jež jeden je upevněn ke šroubu držícímu spoj mezi přídavkou a křížem(nebo löbrem) a druhý upevněn ke šroubu držícímu spoj kříže(löbra) a hardy spojky, dráty se potom naohýbají tak aby jejich konce smeřovaly proti sobě a při otáčení hřídelem se pozoruje vzájemná poloha konců drátu. Ta by měla být stále stejná.
pokud někdo nerozumí, vše je v odkazech níže
http://www.youtube.com/wathttp://www.yo ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NgcNpPXetOs&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=C9N0a3Ml ... re=related
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
vystředění přídavné převodovky 1
jj existuje, dával sem někam odkaz na youtube... tak tady to je:
http://www.youtube.com/watch?v=NgcNpPXetOs&NR=1znovu
Myslím že vše je jasné z videa, kdyby ale něco nebylo jasné, klidně napiš.
http://www.youtube.com/watch?v=NgcNpPXetOs&NR=1znovu
Myslím že vše je jasné z videa, kdyby ale něco nebylo jasné, klidně napiš.
vystředění přídavné převodovky 1
tak toto je dobre primitivne ale ucinne, tak to mam rad
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
vystředění přídavné převodovky 1
Přesně tak! jde o tu vzdálenost, mezi dráty. U správně vystředěné, se vzdálenost nemění. tedy
je v ose.
je v ose.
Lada 2102 Universál 1.198ccm - červená 418.958 km.(r1972)
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
Zdravím. Někde jsem tady zahlédl ,že lze vyměnit hardy spojku přímo na autě. Je nějaký grif na to, jak vyndat ven šrouby, nebo musí ven celá hřídel? Na nějaký pobouchání kladivem tam moc místa není. Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka, je to tak správně?? Dík za jekékoliv info.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
šrouby a matice na hardy spojkách jsou bez podložek. L.vsusicky píše:Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Odšroubuj tři šrouby které drží hardyspojku ke vstupnímu hřídeli přídavné převodovky, sundej hlavice z řadicích pák přídavné převodovky, sundej plast na středovém tunelu, odšroubuj čtyři matice které drží silentbloky přídavné převodovky ke karoserii (předtím si obkresli jejich polohu na kastli) sundej přídavnou převodovku a odkloň ji na kardanech bokem. Potom odšroubuj poslední tři šrouby které drží hardyspojku k výstupnímu hřídeli převodovky a sundej ji. Až budeš montovat novou tak na ní nech ten stahovací plech a sundej ho až po kompletním namontování hardyspojky na místo.vsusicky píše:Zdravím. Někde jsem tady zahlédl ,že lze vyměnit hardy spojku přímo na autě. Je nějaký grif na to, jak vyndat ven šrouby, nebo musí ven celá hřídel? Na nějaký pobouchání kladivem tam moc místa není. Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka, je to tak správně?? Dík za jekékoliv info.
VAZ 1117
Re: vystředění přídavné převodovky 1
zajímavé akorát že se mu to rozeváralo nahoru. Znamená to že bude muset přídavku něči podložit. Nebo to chápu špatně? Nebo jak se to srovnává? Taky bych potřeboval.
Re: vystředění přídavné převodovky 1
Už se moc těšim na obnovení funkce bludišťáků. Opakuji, že dvojpříspěvky pokud možno neděláme a už vůbec ne takovýdleho rázu! Dyť tu neni napsáno vlastně vůbec nic! Váš milovaný moderátor Laďušalesapan79 píše:zajímavé akorát že se mu to rozevýralo nahoru. Znamená to že bude muset přídavku něčím podložit. Nebo to chápu špatně? Nebo jak se to srovnává? Taky bych potřeboval.
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
vystředění přídavné převodovky 1
Trošku prispejem k théme ...kitcarcup píše: Přesně tak! jde o tu vzdálenost, mezi dráty. U správně vystředěné, se vzdálenost nemění. tedy
je v ose.
Ono táto metóda sa nám posledne akosi nesvedčila. Pri rýchlosti mezdi 80 -95 km/h sa ozýval buchot od kardanov.
Preto došlo k pokusu č.2 kde sa povolilo uchytenie prídavnej prev., jedna aj druhá páka sa dali do neutálu a naštartovalo sa. Trošku sa vytočil motor, tým sa prídavná prevodovka "vystredila - prispôsobila do roviny " s hlavnou. Potom sa len dotiahli matice a všetko bolo a je O.k.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade