Coryho 2105
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
my sme predsa kludni, len sa tak doberame
Okrem toho vsetci vieme, ze Trevor ma rad ked sa do neho rype, on uz stejne len nostalgicky spomina na stare dobre casy, ked sa este prehanal na Ziguliku
Okrem toho vsetci vieme, ze Trevor ma rad ked sa do neho rype, on uz stejne len nostalgicky spomina na stare dobre casy, ked sa este prehanal na Ziguliku
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Cory píše:A hlavne, že tu kazdy odlahčuje pomaly aj rozvodovu reťaz
To velke zelezo co je zalisovane v remenici je tlmic torznych kmitov klukovky a ma to svoje opostatnenie. Motor bude fungovat aj bez toho ved doteraz tie motory jazdili a nemali to na remenici ale jeho odstranenim nic neziskas akurat ze poseres vyvazenie a moze ti to pri urcitych otackach vybrovat. Potom sa budes chytat za hlavu ze co za p***u si to urobil.
Pre lesne bytosti: ano aj ja mam na bmw a este vecsiu remenicu a nie duralovu ale zeleznu (pre kolaloku uz je aj hrdzava ) a bez problemov tocim 7000 a ty nie
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Trevore, technicky: Je to záležitost pouze tohoto jednoho typu motoru? (moji 1200 má smysl točit, řekl bych) Nebo by to mělo smysl namontovat i na menší typy? Je to jen druhý vyvážený setrvačník, nebo to je neco složitěji navrženého?Trevor píše:To velke zelezo co je zalisovane v remenici je tlmic torznych kmitov klukovky a ma to svoje opostatnenie. Motor bude fungovat aj bez toho ved doteraz tie motory jazdili a nemali to na remenici ale jeho odstranenim nic neziskas akurat ze poseres vyvazenie a moze ti to pri urcitych otackach vybrovat.
Aha, už vím co to jsou torzní kmity. No akorát nevím, jak vypadají, resp. kde je nějaký vztažný bod... Jako východisko pro návrh toho tlumiče vidím moment setrvačnosti sestavy setrvačníku a spojky a nějaký model klikovky, kteráje, k mé smůle, odlišná od mojí prehistorické. Síly vyvozované pístovou skupinou snad nejsou zásadní?
Jak se projeví montáž tohoto balvanu na motor oproti původnímu, netlumenému, ale lehčímu řešení?
Taaak a STK na dalsie 2 roky je v suchu a bolo to úplne legálne, technik ma dokonca aj pochvalil Len si musim vyvarit diery po origo prednych zasterkach
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Dnes uspesne absolvovana EK, technik ma upozornil na vysoky uhol zopnutia kontaktov- 86° a že si to mam nastavit...tak som ho oboznamil ze v aute je bezkontakt, tak to nechal tak...teraz mam však jednu otazku je to v poriadku, alebo mam nieco vadne na snimaci v rozdelovaci?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Úhel sepnutí nemá vliv na činnost bezkontaktu, poněvadž k nabíjení (řízenému elektronicky) ať už indukčnosti nebo kapacity (jako zásobníku energie pro následující jiskru) dojde ihned po "dohoření" jiskry předchozí. Tím je získáno skoro 50% času pro "nabíjení" navíc. Důsledek - sytější jiskra ve vysokých otáčkách. U klasiky (řízeno úhlem sepnutí) trvají doby nabíjení/hoření cca 50/50.Cory píše:Dnes uspesne absolvovana EK, technik ma upozornil na vysoky uhol zopnutia kontaktov- 86° a že si to mam nastavit...tak som ho oboznamil ze v aute je bezkontakt, tak to nechal tak...teraz mam však jednu otazku je to v poriadku, alebo mam nieco vadne na snimaci v rozdelovaci?
Tak fajn....potom to musel na protokole "skresat" aby to sedelo...asi maju v databaze udaje pre klasicke rozdelovace...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)