Coryho 2105

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Co urobit?

opravit a prestriekat blatnik
27
44%
prestriekat cele auto na obycajnu červenu
9
15%
prestriekat cele auto na cervenu metalizu
25
41%
 
Celkem hlasů: 61

Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

A hlavne, že tu kazdy odlahčuje pomaly aj rozvodovu reťaz :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Hele hoší - klídek!!! Nebo se naštfu! L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

my sme predsa kludni, len sa tak doberame :wink:
Okrem toho vsetci vieme, ze Trevor ma rad ked sa do neho rype, on uz stejne len nostalgicky spomina na stare dobre casy, ked sa este prehanal na Ziguliku :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Cory píše:A hlavne, že tu kazdy odlahčuje pomaly aj rozvodovu reťaz :mrgreen:

To velke zelezo co je zalisovane v remenici je tlmic torznych kmitov klukovky a ma to svoje opostatnenie. Motor bude fungovat aj bez toho ved doteraz tie motory jazdili a nemali to na remenici ale jeho odstranenim nic neziskas akurat ze poseres vyvazenie a moze ti to pri urcitych otackach vybrovat. Potom sa budes chytat za hlavu ze co za p***u si to urobil.

Pre lesne bytosti: ano aj ja mam na bmw a este vecsiu remenicu a nie duralovu ale zeleznu (pre kolaloku uz je aj hrdzava :D) a bez problemov tocim 7000 a ty nie :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Trevor píše:To velke zelezo co je zalisovane v remenici je tlmic torznych kmitov klukovky a ma to svoje opostatnenie. Motor bude fungovat aj bez toho ved doteraz tie motory jazdili a nemali to na remenici ale jeho odstranenim nic neziskas akurat ze poseres vyvazenie a moze ti to pri urcitych otackach vybrovat.
Trevore, technicky: Je to záležitost pouze tohoto jednoho typu motoru? (moji 1200 má smysl točit, řekl bych) Nebo by to mělo smysl namontovat i na menší typy? Je to jen druhý vyvážený setrvačník, nebo to je neco složitěji navrženého?

Aha, už vím co to jsou torzní kmity. No akorát nevím, jak vypadají, resp. kde je nějaký vztažný bod... Jako východisko pro návrh toho tlumiče vidím moment setrvačnosti sestavy setrvačníku a spojky a nějaký model klikovky, kteráje, k mé smůle, odlišná od mojí prehistorické. Síly vyvozované pístovou skupinou snad nejsou zásadní?

Jak se projeví montáž tohoto balvanu na motor oproti původnímu, netlumenému, ale lehčímu řešení?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Trevor, moc to prežívaš, ja ju odľahčovať nejdem :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Taaak a STK na dalsie 2 roky je v suchu :wink: a bolo to úplne legálne, technik ma dokonca aj pochvalil :lol: Len si musim vyvarit diery po origo prednych zasterkach :evil:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak blahopřeju, s tím vařením děr to chápu :wink:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Nevadi, aspon oprasim zvaračku :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

:D ty si mal origo predné zásterky? :D a prahy kedy vyvaríš? aj za tie ťa technik pochválil? :D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ano mal :D nepochvalil, tie nie su vidiet, na prah sa zacala menit vnutorna vyztuha :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

ejhaa ta rob poriadne jak keby pre mna :D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Dnes uspesne absolvovana EK, technik ma upozornil na vysoky uhol zopnutia kontaktov- 86° a že si to mam nastavit...tak som ho oboznamil ze v aute je bezkontakt, tak to nechal tak...teraz mam však jednu otazku :mrgreen: je to v poriadku, alebo mam nieco vadne na snimaci v rozdelovaci?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Cory píše:Dnes uspesne absolvovana EK, technik ma upozornil na vysoky uhol zopnutia kontaktov- 86° a že si to mam nastavit...tak som ho oboznamil ze v aute je bezkontakt, tak to nechal tak...teraz mam však jednu otazku :mrgreen: je to v poriadku, alebo mam nieco vadne na snimaci v rozdelovaci?
Úhel sepnutí nemá vliv na činnost bezkontaktu, poněvadž k nabíjení (řízenému elektronicky) ať už indukčnosti nebo kapacity (jako zásobníku energie pro následující jiskru) dojde ihned po "dohoření" jiskry předchozí. Tím je získáno skoro 50% času pro "nabíjení" navíc. Důsledek - sytější jiskra ve vysokých otáčkách. U klasiky (řízeno úhlem sepnutí) trvají doby nabíjení/hoření cca 50/50.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Tak fajn....potom to musel na protokole "skresat" aby to sedelo...asi maju v databaze udaje pre klasicke rozdelovace...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“