Moje 2107 a začína rekonstrukce

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
ignorant
Příspěvky: 160
Registrován: pon bře 28, 2011 19:40
Bydliště: Zapadákov 84

Příspěvek od ignorant »

Rankl, Ehm... A co takhle vzít šmirgl papír, ocelový kartáč a kapku to vydrhnout, větší díry zalepit eprosinem, zarovnat a potom to teprv natřít?? Na co zatírat rez :?: Takhle by to nešlo?? Na STK, no záleží na jakýho v.la narazíš :D
Hrana či kulatec. Každý má své kouzlo :D
Tam kde ostatní končí, Niva začíná :P
Uživatelský avatar
Thammy8
Příspěvky: 41
Registrován: ned úno 22, 2009 10:47
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Thammy8 »

Rankl píše:ahoj, jakej je to ročník?
moje červená 07 (ale ta světlejší) se blíží do fáze toho přetření rezatých prahů, co vidím na fotce. bojim bojim technický. kolik rezu (i zatřenýho) tam snesou?
prahy nejsou rezavy to je jenom povrchová koroze prtoze jsem tam nanes jenom 2 vrstvu toho asfaltu ve spreji jinak to je 1990 ročník... tu korozi ošmirgluji a zatřu to + to nejak ošetřím....



Jinak mám ted velkej problem :( ted pred par dny jsem byl doma na slovensku , a pustil jsem se do základních úprav motoru vyměnil jsem svíčky tesnení pod víkem ventilu rozdelovač a kabely na rozdelovači.Rozdelovač mi nastavil dle přístroje muj známej automechanik.jen mám problém že auto nemá dostatočnej tah :( jak na benzín tak na LPG
proste třeba kdyz chci rychlejc vystartovat tak morot vytočím do vyšších odáček a jak pouštím spojku radeji ho udusí než by třeba přehrábnul kola.
Jeste mi kamos řikal že mi přeměří tlak ve válcech jestli to nemuze byt spusobeno tím , tak nevím :(


jinak puvodně vypadala nejak takhle

Obrázek

Sloučil jsem tři příspěvky v jeden, příště prosím piš rovnou do jednoho příspěvku - tlačítko Upravit. TP
Naposledy upravil(a) Thammy8 dne čtv črc 07, 2011 11:37, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
Luky
Příspěvky: 1998
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Příspěvek od Luky »

Thammy8 píše:třeba kdyz chci rychlejc vystartovat
Mě se to stávalo taky, bylo blbě nastaveným chodem spojkového pedálu :roll: , takže sem to urychleně napravil a bylo to lepší. Jednou jsem se takhle potřeboval ve městě rychle odpíchnout...sice jsem se rychle odpíchnul, ale hned to chcíplo, stačil jsem to nahodil přes dvojku a jakmile tam nebylo alespoň tři tisíce ot. tak to chcípalo. Lámal jsem se nad tim hlavu asi tak dvě minuty a pak jsem si všiml, že se rozpojil ekonoměr :axe: . Btw. k té fotce...tuhle sedmu bych bral z fleku, jen ty zrcátka bych tam dal původní...i když...já mám o původnosti co kecat :D
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Já bych tipoval na špatný předstih. Je tam předstih 3 - 5°?
Uživatelský avatar
Thammy8
Příspěvky: 41
Registrován: ned úno 22, 2009 10:47
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Thammy8 »

Štěpán píše:Já bych tipoval na špatný předstih. Je tam předstih 3 - 5°?
Tííjo tak to je dobá otázka právě že ja jsem v tomle ohledu LAMA veliká takže fakt nevím ... ale o 2 měsíc budu mít auto v ČR tak kdyby byla nejaka dobra duse , ktera tomu rozumí tak by to bylo fajn kdyby se mi na to kouknul :)
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Příspěvek od Rankl »

nechci to tu zachlístávat, koukam kolega má jinčí problemy, šmirglu se nebojim, to je samozřejmost.
mnoho zdaru s opravou.
2107 a 21214
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

nemá byť predstih 5°-7° alebo na LPG je hodnota predstihu nižšia? Inak aký je tam predstih sa dá ľahko zistiť.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Pro LPG asi jo. ( Nejsem plynař ) Já jsem to bral jako pro standartní objem 1,5l na benzín.
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

eh, plynar niesom ani ja, ale podľa mňa skôr môže byť pre plyn hodnota vyššia vďaka vysokému oktanovému číslu plynu...
Uživatelský avatar
Thammy8
Příspěvky: 41
Registrován: ned úno 22, 2009 10:47
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Thammy8 »

Tak nakonec to dopadne asi tak že si v Maďarsku koupim repasovanej motor v dobrém stavu :P
O dva tejdny to vše začne :)

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Thammy8
Příspěvky: 41
Registrován: ned úno 22, 2009 10:47
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Thammy8 »

jěště se chci zeptat jakej je rozdíl mezi motorama 1500 Z 2103 a 2107 ?
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12130
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Žádnej. Oba to jsou motory typu 2103.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Dřívější motory z 2103 měli obyčejnej weber a bezpodtlakovej rozdělovač.
Uživatelský avatar
Thammy8
Příspěvky: 41
Registrován: ned úno 22, 2009 10:47
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Thammy8 »

Uživatelský avatar
Thammy8
Příspěvky: 41
Registrován: ned úno 22, 2009 10:47
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Thammy8 »

Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“