Tak kolik to žere?!
Moderátor: Moderátoři
- marian2110
- Příspěvky: 132
- Registrován: ned dub 24, 2011 10:14
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
Lada 2110 16v r.v. 2002 najazdených 96 000 km . Ked sa jazdi z rozumom od 5.5 do 6.5 L . Ked vyšantiť tak od 7 do 8.5 L .
- Přílohy
-
- lada_539_312.jpg (50.22 KiB) Zobrazeno 1653 x
LADA 2107 r.v. 89 od 1998-2002
LADA 2110 16v 3.b r.v. 02 od 2002-2014
PEUGEOT 301 1,6 vti 16v 2014
LADA VESTA CROSS 1,6 16v 2021
LADA 2110 16v 3.b r.v. 02 od 2002-2014
PEUGEOT 301 1,6 vti 16v 2014
LADA VESTA CROSS 1,6 16v 2021
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: pát črc 31, 2009 19:23
- Bydliště: Kralice na Hané
8,4 litrů plynu povětšinou. A přišlo mi že styl jízdy tomu byl celkem jedno, pořád to jelo za stejno.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
kromeriz - uh. hradiste - trencin - zilina - ruzomberok - poprad - slov. raj - tatry a zpet. s vyuzitim dalnic, pri trvale dalnicni budikove rychlosti 140 km/h s lehce sviznejsi jizdou mimo dalnice ve dvou osobach se zavazadly vysla spotreba 6.3 l pri celkove vzdalenosti 755 km. motor 1.5 16V.
VAZ 2104 1.3 1989
Kuriozita.
Nedávno se mi začalo rozpadat spojení mezi 2. a 3. dílem výfuku. Přestalo to těsnit a nakonec zrezivělý plech nevydržel a spoj se rozpadl. Provizorní oprava moc netěsnila. Zajímavé ale je, že mi klesla spotřeba. Normálně jezdím v létě kolem 6,2, denně dojíždím do práce, takže spotřeba je díky stejné trase velmi vyrovnaná. Po závadě výfuku jsem 2 nádrže odjezdil se spotřebou 5,7 a u třetí nádrže se mi to nechtělo kazit, tak jsem se snažil jezdit trošku mírněji a spotřeba klesla na 5,4.
Kdybych nemusel na STK, tak to už snad ani neopravuju. Včera řádně opraveno u servismana, tak jsem zvědavej, jestli spotřeba zase stoupne.
Nedávno se mi začalo rozpadat spojení mezi 2. a 3. dílem výfuku. Přestalo to těsnit a nakonec zrezivělý plech nevydržel a spoj se rozpadl. Provizorní oprava moc netěsnila. Zajímavé ale je, že mi klesla spotřeba. Normálně jezdím v létě kolem 6,2, denně dojíždím do práce, takže spotřeba je díky stejné trase velmi vyrovnaná. Po závadě výfuku jsem 2 nádrže odjezdil se spotřebou 5,7 a u třetí nádrže se mi to nechtělo kazit, tak jsem se snažil jezdit trošku mírněji a spotřeba klesla na 5,4.
Kdybych nemusel na STK, tak to už snad ani neopravuju. Včera řádně opraveno u servismana, tak jsem zvědavej, jestli spotřeba zase stoupne.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Dnes s Priorou průměrná spotřeba 5,7l 4člená posádka, vesměs jizdla dle předpisu ( v Rakousku se bojim rychle )
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Na předpisy už víceméně stejně kašlu. Pokud ten kdo vás naboří má stejně známý u policajtů, tak je to úplně jedno, jaká byla skutečnost.Spravedlnost nikdy neexistovala a kdo má prachy a známý, může všechno. A do hrobu si dobrej pocit stejně nikdo nevezme.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak kolik to žere?!
plavec, jsi morální bahno!
Jinak třeba kolemjdoucí policajt v květnu odradil taxikáře od volání policajtů, čímž mi ušetřil pokutu a oběma čas. Když sereš na předpisy, proč by na ně jiní srát neměli? Je to tvoje volba a smiř se s tím, že na ní právem dojedeš.
Rekord u Kaliny s "desítkovým" 1.6 8V EURO4 mám zatím 5.0. Pod nějakých 4.7 se už asi nedostanu, i když, kdybych jel 50-60, s kopce 70, rozjezdy piánko, možná i jo ...
Jinak třeba kolemjdoucí policajt v květnu odradil taxikáře od volání policajtů, čímž mi ušetřil pokutu a oběma čas. Když sereš na předpisy, proč by na ně jiní srát neměli? Je to tvoje volba a smiř se s tím, že na ní právem dojedeš.
Rekord u Kaliny s "desítkovým" 1.6 8V EURO4 mám zatím 5.0. Pod nějakých 4.7 se už asi nedostanu, i když, kdybych jel 50-60, s kopce 70, rozjezdy piánko, možná i jo ...
Podle toho, jak to myslí s tou plachtou. Pokud má nástavbu, máš pravdu, ale pokud jezdí jako já s obyč. plachtou přikurtovanou přes přívěs, je to lepší s ní než bez ní. Zadní čelo má odpor jako dobytek.Michal Novosad píše:Tak sundej tu plachtu a pojedeš za 8lžež píše:Když zapříhnu vozík s plachtou a vyrazím na dálnici tak atakuji 10l /100km
Naposledy upravil(a) dmatej dne pát zář 16, 2011 12:26, celkem upraveno 1 x.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Tak kolik to žere?!
kdybych takto jel, tak zahynu v prvni zatacce, protoze usnu za volantem. pripadne me nekdo za horizontem sestreli vseho s miroudmatej píše: Rekord u Kaliny s "desítkovým" 1.6 8V EURO4 mám zatím 5.0. Pod nějakých 4.7 se už asi nedostanu, i když, kdybych jel 50-60, s kopce 70, rozjezdy piánko, možná i jo ...
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak kolik to žere?!
Taky neříkám, že tak máš jezdit po dálniciJmJ píše:kdybych takto jel, tak zahynu v prvni zatacce, protoze usnu za volantem. pripadne me nekdo za horizontem sestreli vseho s miroudmatej píše: Rekord u Kaliny s "desítkovým" 1.6 8V EURO4 mám zatím 5.0. Pod nějakých 4.7 se už asi nedostanu, i když, kdybych jel 50-60, s kopce 70, rozjezdy piánko, možná i jo ...
Takhle noční cesta z Přehýšova do Plzně přes okrsky a lesy je celkem akorát, přes 90 se tam skoro jet stejně nedá.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Tak kolik to žere?!
Spíš beznadějnej zoufalecplavec, jsi morální bahno!
Neboj s tím jsem smířen.Je to tvoje volba a smiř se s tím, že na ní právem dojedeš.
Třeba když jedu v obci 50, je to málo a je to nebezpečný, protože se mě každej lepí na prdel a když mi tam skočí dítě a budu muset brzdit, ten za mnou už to dobrzdit nemusí a průser je na světě. Jde spíš o to co šofer upřednostní vyšší rychlost a menší pravděpodobnost nárazu zezadu a větší pravděpodobnost změření radarem Policie, nebo menší rychlost a větší pravděpodobnost onoho nárazu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak kolik to žere?!
To není tak jednoduchý.
1) Spočítej kinetickou energii tvýho auta při rozdílu 50 vs. 60. Čas nula. Časově odečti 1s na přešlápnutí na brzdu (čili první vteřinu rychlost klesá jen o ztrátu setrvačnosti) a pak spočítej celkovou brzdnou dráhu.
2) Spočítej kinetickou energii tvýho auta a auta nalepeného těsně za tebou v 50. Čas nula. Časově odečti 1s na přešlápnutí na brzdu. Během toho do tebe ťukne (rozdíl rychlostí se blíží nule, ale ty už jsi zvedl nohu z plynu, takže auto zpomaluje) a řekněme, že po 1.2s od času nula začne brzdit i on (ty po 1s). Ve výsledku obvykle nastane ale jediná situace, protože rozdíl rychlostí byl malý, předal ti jen zlomeček energie, o který jsi zpomalil jen setrvačným pohybem. Pokud má účinnější brzdy, vzápětí se roztrhnete a zastavíš jen o málo dál než kdyby druhý nebyl.
Jediné riziko lepiče je, že by brzdit nezačal vůbec. Proti tomu jsou ale lepiči obvykle ve střehu.
Nakonec tím, že jedeš rychleji, jedeš mnohem nebezpečněji, než kdyby za tebou takový osel nalepený byl. Samozřejmě ideální je jet pomalu a bez lepiče.
Pravda, pokud má druhý brzdy horší, chováte se jako jedno těleso, čili pokud máš za sebou nalepenou Tatru nebo autobus, je lepší jet rychleji . Anebo zastavit, nechat ho objet, nebo ho nechat vystoupit a ujet, ovšem pak musíš prchat pořád
1) Spočítej kinetickou energii tvýho auta při rozdílu 50 vs. 60. Čas nula. Časově odečti 1s na přešlápnutí na brzdu (čili první vteřinu rychlost klesá jen o ztrátu setrvačnosti) a pak spočítej celkovou brzdnou dráhu.
2) Spočítej kinetickou energii tvýho auta a auta nalepeného těsně za tebou v 50. Čas nula. Časově odečti 1s na přešlápnutí na brzdu. Během toho do tebe ťukne (rozdíl rychlostí se blíží nule, ale ty už jsi zvedl nohu z plynu, takže auto zpomaluje) a řekněme, že po 1.2s od času nula začne brzdit i on (ty po 1s). Ve výsledku obvykle nastane ale jediná situace, protože rozdíl rychlostí byl malý, předal ti jen zlomeček energie, o který jsi zpomalil jen setrvačným pohybem. Pokud má účinnější brzdy, vzápětí se roztrhnete a zastavíš jen o málo dál než kdyby druhý nebyl.
Jediné riziko lepiče je, že by brzdit nezačal vůbec. Proti tomu jsou ale lepiči obvykle ve střehu.
Nakonec tím, že jedeš rychleji, jedeš mnohem nebezpečněji, než kdyby za tebou takový osel nalepený byl. Samozřejmě ideální je jet pomalu a bez lepiče.
Pravda, pokud má druhý brzdy horší, chováte se jako jedno těleso, čili pokud máš za sebou nalepenou Tatru nebo autobus, je lepší jet rychleji . Anebo zastavit, nechat ho objet, nebo ho nechat vystoupit a ujet, ovšem pak musíš prchat pořád
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Tak kolik to žere?!
Tak ja měl u 112 1,5 8V průměr 7,2 za asi 80 000Km. No a Priora teď jezdí za 6,8 a má odjeto skoro 9000Km. Je fakt,že nejezdím na spotřebu,ale abych si nenabil hubu,což se daří už 13 roků A nechci zapomenout pozdravit všechny příznívce LADY. Tak ať nám to jezdí a chlastá vodu!