Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3539
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crocodile »

někdy se rád stavim. Napiš adresu (sz) a jak bude čas a benzín tak klidně přijedu. Možná by to šlo o nejbližším víkendu. Ještě bych rád zajel za Kewintem pro díly, ale nějak mi ted nepíše kdy má čas.
2101 (1976)
21044 (1999)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986, 2002, 2007)
2103 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093, 2101, 21044
Historie: Retro-auto.cz
Prodej Lada
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

Už sem ti napsal SZ , bylo by nejlepší přijet a od nás by jsme mohly jet za Rosťou , taky za ním potřebuju :)ú .
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3539
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crocodile »

od rosti mi sz přišla, od tebe nic nevidim. Zkus to znovu. A jakej den se vám oboum víc hodí, sobota nebo neděle? Já mužu spíš v neděli, v sobotu jen ke konci odpoledne, navečer.

PS. může se k nám přidat i někdo další :)
2101 (1976)
21044 (1999)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986, 2002, 2007)
2103 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093, 2101, 21044
Historie: Retro-auto.cz
Prodej Lada
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3539
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crocodile »

tak s autem odjíždim na skautský tábor na několik týdnů, na kterém bude jako jediné auto (tábořiště je v CHKO kam může mít povolen vjezd jen 1 auto), VAZ bude sloužit jako zásobovací, případně jako sanitka když se někdo sekne sekyrou :)
Tak držte palce aby se něco na autě nerozbylo - tábor by byl bez jídla :D
2101 (1976)
21044 (1999)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986, 2002, 2007)
2103 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093, 2101, 21044
Historie: Retro-auto.cz
Prodej Lada
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3475
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Koukám, že jste vybrali to nejekologičtější :lol: Ať slouží :wink:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4786
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ved to ma EURO 2 tak co ?!
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

To je vpohodě, já zítra taky odjíždím zabezpečovat skautský tábor .... UAZem 8)
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3539
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crocodile »

jo taky odjíždim zejtra, ráno. Natankoval jsem plnou a hurá na cestu. Jen mě štve to počasí. Jednou snad budu mít taky UAZe (469/31512 nebo hunter-plátěná střecha). A když to moje auto splňuje euro2 tak proč by nemohlo do CHKO? Hlavně když se tam nerozsype.
2101 (1976)
21044 (1999)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986, 2002, 2007)
2103 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093, 2101, 21044
Historie: Retro-auto.cz
Prodej Lada
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12139
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jestliže tam může jedno, tak proč by tam nemohlo jakýkoliv? Olej může vytéct z čehokoliv a i kdyby to jedno auto tam shořelo, tak přírodě to neudělá nic.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

To, že má povolen vjezd jedno auto určitě znamená, že na dobu tábora jsou úřady ochotny vydat naráz povolení jen pro jedno auto, aby nebyl v přírodě autosalon. Jaké auto to je určitě nikoho nezajímá, měla by je zajímat pouze kategorie vozidla, vlastník, odpovědný řidič a SPZ.

Hmm, před dvěma lety jsem dělal něco podobného pro tábor na Libavé s modrým. Tam povolení třeba nebylo, ale chtělo to opatrnost a nervy, kvůli terénu.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3539
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crocodile »

tak jsem se dostal z tábora na několik hodin domu. Trochu terén tam je, ale i s plným autem jídla se to dá zvládnout (každej den nákupy pro 60 lidí). Po táboře budou i fotky.
Ale stalo se nám 2x že když jsme chtěli odjet od pennymarketu, tak auto nešlo nastartovat. Museli jsme vzít náhradní svíčku a přes ní šla jiskra na tu původní svíčku a auto pak naskočilo. Pročistili jsme všechny svíčky a druhej den to udělalo zase. Ale zase jenom jednou. Buď jsou to kabely, nebo je problém u baterky, protože si myslim že ručička voltmetru ukazovala níž než obvykle. No včerejšek byl ale uplně bez problému, několikrát jsme někam jezdili a startovalo výborně.

Tak mi držte palce aby auto jezdilo.
2101 (1976)
21044 (1999)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986, 2002, 2007)
2103 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093, 2101, 21044
Historie: Retro-auto.cz
Prodej Lada
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3539
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crocodile »

Konečně jsem se dostal k počítači. Auto sloužilo 2 týdny na táboře. Až na pár problémů pracovalo celkem dobře. Každý den jsem s ním jezdil na nákupy, ze terých se auto vracelo plný jídla. Tábor byl na kopci, kam se jezdilo po polní cestě, nějaký to dobrodružsví hlavně když v autě nebylo jen jídlo, ale i lidi - tedy plné zatížení, tak výfuk skoro škrtal o kameny. Problémy byly se startováním (asi svíčky nebo kabely), a s chlazením (nespínala vrtule, budu muset asi vyměnit termostat) - z kolon v Náchodě mám velký zážitky - v dopravní špičce se mi uvařila voda v chladiči a s kámošem který jel za mnou na motorce jsme museli auto odtlačit z jízdního pruhu na kraj. Do toho nás tam objížděli z obou stran kamiony a auta.
Nakupovat se jezdilo do Police nad Metují, tam jezdili jen dvě bílý 01, jinak žádná jiná lada.
Až cestou z tábora jsem v Český Skalici viděl nádhernou červenou 03, jako kdyby vyjela z továrny. A před Hradcem na mě někdo mával z zelený 04, ale nevim jestli to byl někdo z ladaklubu.

A pár fotek z tábora...

Odjezd na tábor. Kámošova 21053 přivezla věci které se naskládaly do 21044. Ale zbytek věcí všech členů tábora jelo v avii. Zas tak velký auto nemam.

Obrázek


Trochu jídla
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Příjezdová cesta
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

A na táboře
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
2101 (1976)
21044 (1999)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986, 2002, 2007)
2103 (1977)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093, 2101, 21044
Historie: Retro-auto.cz
Prodej Lada
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No to je paráda, úplně jsem zaslzel :D

http://img3.rajce.idnes.cz/d3/2/2844/28 ... c_0003.jpg

na fotce je kamarád...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Petr HC

Příspěvek od Petr HC »

MartasBrno píše:To, že má povolen vjezd jedno auto určitě znamená, že na dobu tábora jsou úřady ochotny vydat naráz povolení jen pro jedno auto, aby nebyl v přírodě autosalon. Jaké auto to je určitě nikoho nezajímá, měla by je zajímat pouze kategorie vozidla, vlastník, odpovědný řidič a SPZ......
Na toto téma si také „přihodím“. Když jsem jezdil na „cyklotoulky“po Krkonoších jen manželkou, nechávali jsme si auto u známého v Dolním Dvoře. Pracně jsme vydupali z 500 do 1100 – 1300 m/nm , pojezdili a k večeru zpět. Za tu dobu jsme vždy potkali několikrát offroad Krnapu , s několika nabubřelými úředníky – zřejmě cosi kontrolujícími - , kteří by určitě pěší nebo cyklotůru bez infarktu nepřežili. Na široké asfaltové cestě od Výrovky k Luční boudě (kam je zákaz vjezdu všech vozidel a „buzerují i za kola), potkáte navíc několik taxíků (většinou s pražskými SPZ), vezoucích kamsi jakési “panstvo“.
Po několika letech, když jsme začali jezdit s vnučkami (2 a 6 let) na chatu do 1100 m/nm si výše jmenovaní vymysleli omezení (placeného) vjezdu do Krkonoš tak, že si sice můžete na chatu odvézt „bagáž“, ale pak se auto musí vrátit na parkoviště do Pece – za „pouhých“ 100 CZK/den. Takže s autem byste tam museli jet 2x a po celou dobu pobytu trnout hrůzou jestli ho tam vůbec najdete (parkoviště pochopitelně není hlídané – jen přes den kontrolované „měšťáky“ , kteří dalším offroadem objížděli chaty a kontrolovali auta okolo nich).
Výsledkem bylo, že nejméně 50% lidí prostě na horské chaty nejelo.
Asi po roce se vzbouřili chataři, poněvadž jim utíkal obrovský kšeft ( v létě jsou i tak chaty poloprázdné, některé i mimo provoz ) . Situace se sice vrátila do jakéhosi „normálu“ (tím je míněno, že slušný turista vyjede v neděli na chatu, zde zaparkuje auto, a příští sobotu nebo neděli odjede). Ale např. letos, jsme na pěších tůrách s vnučkami (za týden s námi nachodily asi 45 km a to jeden den pršelo) i při pobytu na chatě napočítali denně minimálně 20 – 30 náklaďáků, které vozí po horských chatách nabízet tu uzeniny, tu pečivo, tu CocaColu, tu zmrzliny, tu pracovní pomůcky , tu chemii do hajzlu a septiku, tu zdravotnický materiál (vše značně předražené) a mohl bych pokračovat (přitom hory projezdí křížem krážem a podle informací chataře mu stačí dovézt pečivo a pivo, ostatní nabídky nestačí odmítat) . Kdo a za kolik toto povoluje je otázkou.
Dříve dojel chatař Nivou dvakrát-třikrát do týdne na nákup a bylo vystaráno. Další „neřád“ jsou paničky „zazobanců“, které jedou i několikrát denně dolů do Pece na „nákup“ nebo do zábavního parku, na výlety do Trutnova, do Zoo Dvůr Králové, do Janských lázní atd.
U Pražské boudy kdosi staví honosný hotel s podzemními garážemi (a to už v okolí do 500m stojí další 3) a nepřál bych Vám vidět terén okolo (staveništěm prochází frekventovaná turistická trasa) .
Suma sumárum – nic proti ochraně přírody, ale za peníze lze V Krkonoších všechno .
P.S. ještě perlička z jednoho výletu .Cestou do Pece jsme 2x potkali univerzální lesnický traktor (odhadem za 4 milionky), který vezl !!! ve lžíci na předku !!! maníka na Husovu boudu. Za 20 minut byl zpět v Peci, kde ve lžíci odvážel kamsi asi 30 kg roští. Na zpáteční cestě okolo Energetiku jsme tentýž traktor potkali jak suptí nahoru a rozrývá mokřiny na sjezdovce Hnědý vrch (šli jsme nahoru pěšky pod lanovkou od vodopádů ve Vlčí jámě , takže jsme to viděli zblízka). Nahoře si řidič do lžíce naložil motorovou pilu a šupky dupky dolů. To prosím v době, kdy jezdila lanovka a pilu by mu určitě poslali zdarma dolů. Nevím kolik stojí motohodina tohoto stroje v tak náročném terénu, ale už se nedivím cenám za služby organizací v našich horách.
Sorry za OT, ale nechtěl jsem zakládat nové téma o dovolené, které by nenavázalo na předešlé příspěvky.Asi by se to mělo celé od 02.07.přesunout
Přílohy
2_LADY.jpg
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Peníze vládnou.Také nechtějme vědět co dělají češi čtyřkolkáři,offroudaři,enduráři v Zakarpatské oblasti.Slušných mezi nima také nějak moc nebude :roll: .
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“