Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Moderátor: Moderátoři
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
někdy se rád stavim. Napiš adresu (sz) a jak bude čas a benzín tak klidně přijedu. Možná by to šlo o nejbližším víkendu. Ještě bych rád zajel za Kewintem pro díly, ale nějak mi ted nepíše kdy má čas.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
od rosti mi sz přišla, od tebe nic nevidim. Zkus to znovu. A jakej den se vám oboum víc hodí, sobota nebo neděle? Já mužu spíš v neděli, v sobotu jen ke konci odpoledne, navečer.
PS. může se k nám přidat i někdo další
PS. může se k nám přidat i někdo další
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
tak s autem odjíždim na skautský tábor na několik týdnů, na kterém bude jako jediné auto (tábořiště je v CHKO kam může mít povolen vjezd jen 1 auto), VAZ bude sloužit jako zásobovací, případně jako sanitka když se někdo sekne sekyrou
Tak držte palce aby se něco na autě nerozbylo - tábor by byl bez jídla
Tak držte palce aby se něco na autě nerozbylo - tábor by byl bez jídla
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
ved to ma EURO 2 tak co ?!
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
jo taky odjíždim zejtra, ráno. Natankoval jsem plnou a hurá na cestu. Jen mě štve to počasí. Jednou snad budu mít taky UAZe (469/31512 nebo hunter-plátěná střecha). A když to moje auto splňuje euro2 tak proč by nemohlo do CHKO? Hlavně když se tam nerozsype.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jestliže tam může jedno, tak proč by tam nemohlo jakýkoliv? Olej může vytéct z čehokoliv a i kdyby to jedno auto tam shořelo, tak přírodě to neudělá nic.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
To, že má povolen vjezd jedno auto určitě znamená, že na dobu tábora jsou úřady ochotny vydat naráz povolení jen pro jedno auto, aby nebyl v přírodě autosalon. Jaké auto to je určitě nikoho nezajímá, měla by je zajímat pouze kategorie vozidla, vlastník, odpovědný řidič a SPZ.
Hmm, před dvěma lety jsem dělal něco podobného pro tábor na Libavé s modrým. Tam povolení třeba nebylo, ale chtělo to opatrnost a nervy, kvůli terénu.
Hmm, před dvěma lety jsem dělal něco podobného pro tábor na Libavé s modrým. Tam povolení třeba nebylo, ale chtělo to opatrnost a nervy, kvůli terénu.
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem se dostal z tábora na několik hodin domu. Trochu terén tam je, ale i s plným autem jídla se to dá zvládnout (každej den nákupy pro 60 lidí). Po táboře budou i fotky.
Ale stalo se nám 2x že když jsme chtěli odjet od pennymarketu, tak auto nešlo nastartovat. Museli jsme vzít náhradní svíčku a přes ní šla jiskra na tu původní svíčku a auto pak naskočilo. Pročistili jsme všechny svíčky a druhej den to udělalo zase. Ale zase jenom jednou. Buď jsou to kabely, nebo je problém u baterky, protože si myslim že ručička voltmetru ukazovala níž než obvykle. No včerejšek byl ale uplně bez problému, několikrát jsme někam jezdili a startovalo výborně.
Tak mi držte palce aby auto jezdilo.
Ale stalo se nám 2x že když jsme chtěli odjet od pennymarketu, tak auto nešlo nastartovat. Museli jsme vzít náhradní svíčku a přes ní šla jiskra na tu původní svíčku a auto pak naskočilo. Pročistili jsme všechny svíčky a druhej den to udělalo zase. Ale zase jenom jednou. Buď jsou to kabely, nebo je problém u baterky, protože si myslim že ručička voltmetru ukazovala níž než obvykle. No včerejšek byl ale uplně bez problému, několikrát jsme někam jezdili a startovalo výborně.
Tak mi držte palce aby auto jezdilo.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Konečně jsem se dostal k počítači. Auto sloužilo 2 týdny na táboře. Až na pár problémů pracovalo celkem dobře. Každý den jsem s ním jezdil na nákupy, ze terých se auto vracelo plný jídla. Tábor byl na kopci, kam se jezdilo po polní cestě, nějaký to dobrodružsví hlavně když v autě nebylo jen jídlo, ale i lidi - tedy plné zatížení, tak výfuk skoro škrtal o kameny. Problémy byly se startováním (asi svíčky nebo kabely), a s chlazením (nespínala vrtule, budu muset asi vyměnit termostat) - z kolon v Náchodě mám velký zážitky - v dopravní špičce se mi uvařila voda v chladiči a s kámošem který jel za mnou na motorce jsme museli auto odtlačit z jízdního pruhu na kraj. Do toho nás tam objížděli z obou stran kamiony a auta.
Nakupovat se jezdilo do Police nad Metují, tam jezdili jen dvě bílý 01, jinak žádná jiná lada.
Až cestou z tábora jsem v Český Skalici viděl nádhernou červenou 03, jako kdyby vyjela z továrny. A před Hradcem na mě někdo mával z zelený 04, ale nevim jestli to byl někdo z ladaklubu.
A pár fotek z tábora...
Odjezd na tábor. Kámošova 21053 přivezla věci které se naskládaly do 21044. Ale zbytek věcí všech členů tábora jelo v avii. Zas tak velký auto nemam.
Trochu jídla
Příjezdová cesta
A na táboře
Nakupovat se jezdilo do Police nad Metují, tam jezdili jen dvě bílý 01, jinak žádná jiná lada.
Až cestou z tábora jsem v Český Skalici viděl nádhernou červenou 03, jako kdyby vyjela z továrny. A před Hradcem na mě někdo mával z zelený 04, ale nevim jestli to byl někdo z ladaklubu.
A pár fotek z tábora...
Odjezd na tábor. Kámošova 21053 přivezla věci které se naskládaly do 21044. Ale zbytek věcí všech členů tábora jelo v avii. Zas tak velký auto nemam.
Trochu jídla
Příjezdová cesta
A na táboře
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No to je paráda, úplně jsem zaslzel
http://img3.rajce.idnes.cz/d3/2/2844/28 ... c_0003.jpg
na fotce je kamarád...
http://img3.rajce.idnes.cz/d3/2/2844/28 ... c_0003.jpg
na fotce je kamarád...
Na toto téma si také „přihodím“. Když jsem jezdil na „cyklotoulky“po Krkonoších jen manželkou, nechávali jsme si auto u známého v Dolním Dvoře. Pracně jsme vydupali z 500 do 1100 – 1300 m/nm , pojezdili a k večeru zpět. Za tu dobu jsme vždy potkali několikrát offroad Krnapu , s několika nabubřelými úředníky – zřejmě cosi kontrolujícími - , kteří by určitě pěší nebo cyklotůru bez infarktu nepřežili. Na široké asfaltové cestě od Výrovky k Luční boudě (kam je zákaz vjezdu všech vozidel a „buzerují i za kola), potkáte navíc několik taxíků (většinou s pražskými SPZ), vezoucích kamsi jakési “panstvo“.MartasBrno píše:To, že má povolen vjezd jedno auto určitě znamená, že na dobu tábora jsou úřady ochotny vydat naráz povolení jen pro jedno auto, aby nebyl v přírodě autosalon. Jaké auto to je určitě nikoho nezajímá, měla by je zajímat pouze kategorie vozidla, vlastník, odpovědný řidič a SPZ......
Po několika letech, když jsme začali jezdit s vnučkami (2 a 6 let) na chatu do 1100 m/nm si výše jmenovaní vymysleli omezení (placeného) vjezdu do Krkonoš tak, že si sice můžete na chatu odvézt „bagáž“, ale pak se auto musí vrátit na parkoviště do Pece – za „pouhých“ 100 CZK/den. Takže s autem byste tam museli jet 2x a po celou dobu pobytu trnout hrůzou jestli ho tam vůbec najdete (parkoviště pochopitelně není hlídané – jen přes den kontrolované „měšťáky“ , kteří dalším offroadem objížděli chaty a kontrolovali auta okolo nich).
Výsledkem bylo, že nejméně 50% lidí prostě na horské chaty nejelo.
Asi po roce se vzbouřili chataři, poněvadž jim utíkal obrovský kšeft ( v létě jsou i tak chaty poloprázdné, některé i mimo provoz ) . Situace se sice vrátila do jakéhosi „normálu“ (tím je míněno, že slušný turista vyjede v neděli na chatu, zde zaparkuje auto, a příští sobotu nebo neděli odjede). Ale např. letos, jsme na pěších tůrách s vnučkami (za týden s námi nachodily asi 45 km a to jeden den pršelo) i při pobytu na chatě napočítali denně minimálně 20 – 30 náklaďáků, které vozí po horských chatách nabízet tu uzeniny, tu pečivo, tu CocaColu, tu zmrzliny, tu pracovní pomůcky , tu chemii do hajzlu a septiku, tu zdravotnický materiál (vše značně předražené) a mohl bych pokračovat (přitom hory projezdí křížem krážem a podle informací chataře mu stačí dovézt pečivo a pivo, ostatní nabídky nestačí odmítat) . Kdo a za kolik toto povoluje je otázkou.
Dříve dojel chatař Nivou dvakrát-třikrát do týdne na nákup a bylo vystaráno. Další „neřád“ jsou paničky „zazobanců“, které jedou i několikrát denně dolů do Pece na „nákup“ nebo do zábavního parku, na výlety do Trutnova, do Zoo Dvůr Králové, do Janských lázní atd.
U Pražské boudy kdosi staví honosný hotel s podzemními garážemi (a to už v okolí do 500m stojí další 3) a nepřál bych Vám vidět terén okolo (staveništěm prochází frekventovaná turistická trasa) .
Suma sumárum – nic proti ochraně přírody, ale za peníze lze V Krkonoších všechno .
P.S. ještě perlička z jednoho výletu .Cestou do Pece jsme 2x potkali univerzální lesnický traktor (odhadem za 4 milionky), který vezl !!! ve lžíci na předku !!! maníka na Husovu boudu. Za 20 minut byl zpět v Peci, kde ve lžíci odvážel kamsi asi 30 kg roští. Na zpáteční cestě okolo Energetiku jsme tentýž traktor potkali jak suptí nahoru a rozrývá mokřiny na sjezdovce Hnědý vrch (šli jsme nahoru pěšky pod lanovkou od vodopádů ve Vlčí jámě , takže jsme to viděli zblízka). Nahoře si řidič do lžíce naložil motorovou pilu a šupky dupky dolů. To prosím v době, kdy jezdila lanovka a pilu by mu určitě poslali zdarma dolů. Nevím kolik stojí motohodina tohoto stroje v tak náročném terénu, ale už se nedivím cenám za služby organizací v našich horách.
Sorry za OT, ale nechtěl jsem zakládat nové téma o dovolené, které by nenavázalo na předešlé příspěvky.Asi by se to mělo celé od 02.07.přesunout