Můj Vaz 2103
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
S vozem značky VAZ nejsme nikdy účastníky běžného provozu, vždy je to něco extra!
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
bolo je a bude. Vždy na nás pozerali inak ako na iných vodičovLuky píše:S vozem značky VAZ nejsme nikdy účastníky běžného provozu, vždy je to něco extra!
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jenom jestli si tady tak něco nenamlouváte
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
Momentálně bych potřeboval poradit, jestli se při výměně AC pumpy zaměřit na nějakou perličku, co může potrápit nebo je to jednoduché? Ta tyčka co vychází z motoru, kmitá a vytváří tak podtlak v pumpě může zapadnout do motoru při manipulaci? Stačí jen přírubu pumpy přiložit k té tyčce nebo to do ní má nějak zapadnout a nutno dodržet přesnou vzdálenost tyčky, aby přesahovala z bloku motoru?
Ještě se vrátím k výměně olejů, opatřují se závity vypouštěcích šroubů nějakou vazelinou, aby se minimalizovala prosakování oleje?
Ještě se vrátím k výměně olejů, opatřují se závity vypouštěcích šroubů nějakou vazelinou, aby se minimalizovala prosakování oleje?
Pokial iba menis pumpu, tak staru vyberies a tycka ostava v tom ciernom plastovom voditku. Ak vsak chces vybrat aj to cierne plastove vodtko kvoli vymene tesnenia, odporucam najprv vytiahnut tyčku, lebo potom hrozy ze sklzne do vane. Medzi voditko a pumpu sa davaju tesnenia roznych hrubok tak, aky tycka precnievala 0,8-1,1mm (nie som si isty).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
vytočíš dve matice M14 alebo M13 si už nepamätám, odpjiš hadičky a vyberieš AC pumpu von dáš druhú a pripevníš nie je na tom nič vedecké a aj mista na prácu je dosť
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
M8 M14 su napriklad na prednej naprave (aspon myslim) ale ty si myslel velkost hlavy, takze to je 13ka.mayo456 píše:vytočíš dve matice M14 alebo M13
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
Prosím o další informace. Zjistil jsem, že zhruba po 400 km mi zmizelo 1 litr chladící kapaliny, což mi přijde hodně. Z pod auta nic nekape a teď, co auto stojí asi 3 týdny, tak se výška hladiny nemění. Čím myslíte, že je to způsobeno. Může se to třeba vypařovat na koncích hadic, které můžou být netěsně připevněné? Dá se tomu zamezit? Do motorového oleje by se voda dostávat neměla.
Ještě bych chtěl vyleštit nárazníky. Je vhodné na ně nastříkat olej ve spreji Konkor, setřít a vyleštit?
Ještě bych chtěl vyleštit nárazníky. Je vhodné na ně nastříkat olej ve spreji Konkor, setřít a vyleštit?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Litr chladící kapaliny na tento proběh je celkem dost. Pokud by to utíkalo do oleje byla by na víčku otvoru nalévání oleje velmi výrazná emulze. Pokud by to utíkalo do válců šel by z výfuku stlavý mlhavý dým. Prověř možnost úniku kolem spon na hadicích pohmatem, mrkni též jestli to nevalí kolem radiátoru či kohoutu topení. Třeba jsi měl v chladícím okruhu jen bublinu vzduchu .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
Ještě jsem si všiml, že ty 3 malé budíky na přístrojovce jsou i v létě (auto je garážováno) jakoby zarosené (při včerejší jízdě to bylo snad nejvíc), ale po čase jízdy se viditelnost skrze skla zlepší, ale i tak je průhlednost horší, než u rychloměru. Ještě jsem naposledy zapomněl zmínit, že se asi pokazil termostat v chladícím okruhu. Dříve to dosáhlo těch 90 st. už zhruba po 1 km, teď až kolem 3-4 km. Je nutné termostat vyměnit celý za nový, nebo jde to opravit?
K tomu čištění nárazníků-silichrom nebude potřeba vzhledem k oxidaci, nárazníky se lesknou. Jen bych je chtěl oživit (rozleštit) a nakonzervovat. Je vhodný ten Konkor?
Díky
K tomu čištění nárazníků-silichrom nebude potřeba vzhledem k oxidaci, nárazníky se lesknou. Jen bych je chtěl oživit (rozleštit) a nakonzervovat. Je vhodný ten Konkor?
Díky
- Vojcek
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř čer 08, 2011 21:44
- Bydliště: Moravský Beroun-Brno
- Kontaktovat uživatele:
Budíky jsou za ty roky zevnitř zaprášené, jakoby pokryté mlhou, jediná možnost je to rozebrat a sklo umýt. A ten termostat opravíš těžko, vyměň za nový.
Lada 2103, r.v.1979
http://vojcek87.rajce.idnes.cz/
http://vojcek87.rajce.idnes.cz/