![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrázek](http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223319_2086744687974_1225867552_2601792_8180860_n.jpg)
![Obrázek](http://lilko.us/accent/spotreba/16042011532.jpg)
Moderátor: Moderátoři
Ono těch sedm let záruky je podmíněno některými "skrytými" skutečnostmi, jako například že celou tuto dobu musíš jezdit na pravidelný servis výhradně ke smluvnímu partnerovi KIA. U nás v ČR toto vyžaduje pouze tato značka - ostatní mají dle směrnic EU nařízeno uznat reklamaci i v případě, že s vozem do autorizovaného servisu nejezdíš. KIA si toto ovšem vymínila a trvá na tom (jinak na sedm let záruky zapomeň, máš nárok pouze na dva roky - jako na každý jiný výrobek). Navíc pokud si myslíš, že se do sedmileté záruky vztahuje i amortizace dílů, tak na to taky zapomeň. Pouze závady běžného charakteru, které mají za příčinu výrobní vadu, chybu technologického postupu nebo chybu materiálu. Pokud Ti po šesti letech uhnije výfuk, máš smolíka - to není záruční záležitost. Pokud Ti začne klepat kulový čep, smůla. Ujišťuju Tě, že oni mají tolik keců, že Ti je sedmiletá záruka k ničemu - téměř nic Ti na ni neuznají. Takže se to vůbec nevyplatí - radši si servis dělat doma (za čtvrtinové ceny dílů a práci zdarma) a na jejich "velkorysou sedmiletou záruku" z vysoka srát.Teepee píše:Zajímavé je, jakou dávají záruku: 7let/150 000km na celé vozidlo, přičemž na první tři roky bez omezení kilometrů.
Asi lze přepokládat, že očekávaná životnost vozu by mohla být více než 5-7 let o kterých se tu kdysi psalo v souvislosti v celoživotnostní náplní převodového oleje.
Hmm, tušil jsem, že bude často problém s tím, co je běžné opotřebení a co je vada v záruce. Podmínku s autorizovaným servisem jsem netušil.Marek píše:Ono těch sedm let záruky je podmíněno některými "skrytými" skutečnostmi, jako například že celou tuto dobu musíš jezdit na pravidelný servis výhradně ke smluvnímu partnerovi KIA. U nás v ČR toto vyžaduje pouze tato značka - ostatní mají dle směrnic EU nařízeno uznat reklamaci i v případě, že s vozem do autorizovaného servisu nejezdíš. KIA si toto ovšem vymínila a trvá na tom (jinak na sedm let záruky zapomeň, máš nárok pouze na dva roky - jako na každý jiný výrobek). Navíc pokud si myslíš, že se do sedmileté záruky vztahuje i amortizace dílů, tak na to taky zapomeň. Pouze závady běžného charakteru, které mají za příčinu výrobní vadu, chybu technologického postupu nebo chybu materiálu. Pokud Ti po šesti letech uhnije výfuk, máš smolíka - to není záruční záležitost. Pokud Ti začne klepat kulový čep, smůla. Ujišťuju Tě, že oni mají tolik keců, že Ti je sedmiletá záruka k ničemu - téměř nic Ti na ni neuznají. Takže se to vůbec nevyplatí - radši si servis dělat doma (za čtvrtinové ceny dílů a práci zdarma) a na jejich "velkorysou sedmiletou záruku" z vysoka srát.
Ano, však jsem o této akci informoval zde.csfousek píše:Zdravím:
Dneska jsem se vracel z Hustopečí tak mě napadlo zajed na autosalon,byl jsem hodně sklamaný malo vystavených značek prostě bída a utrpení co se mi naopak libilo byly staré auta viz foto.
http://csfousek.rajce.idnes.cz/Autosalon_Brno_2011/
Ano. O víkendu jsem si připadal jako Jekyll a Hyde.Štěpán píše:Koukal jsem, že Tajfůnek tam měl bohaté zastoupení v hale i venku.
JJ, už loni to byla docela bída. Letos jsem Autosalon neviděl vůbec, takže nemůžu soudit. Hlavní ale je, že pro veterány jsme měli letos k dispozici úplně celé Áčko + venkovní plochu. Účast renovátorských firem, jiných vystavovatelů atp. byla letos velmi dobrá. Udrží-li se vzestupná tendence i příští rok, máme se opravdu na co těšit.Marek píše:Jinak i já jsem zprostředkovaně slyšel, že letošní autoveletrh není nic moc. Asi krize dolehla i na něj.
Marek píše: ...Hyundai patří ke světové špičce.