Ostra vacka
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
- Bydliště: slovensko
no pozor, kazdy vyrobca robi vacky inac a kazda je ina aj co sa tyka stupnov. Napriklad od Havassyho som mal 272jku, na tu netreba znizovat nic, na 296ku a 312ku bolo domceky treba znizit, u tej 312ky to bolo tusim prave o 2mm.
To je kvoli tomu, ze len prebrusuju origo vacky na tensie.
Ale niektori vyrobcovia robia vacky navarenim materialu a naslednym zbrusenim, tam netreba upravovat domceky vobec....
To je kvoli tomu, ze len prebrusuju origo vacky na tensie.
Ale niektori vyrobcovia robia vacky navarenim materialu a naslednym zbrusenim, tam netreba upravovat domceky vobec....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Co jsem vypozoroval ,tak samotná ostrá vačka nic moc nezmůže.Je potřeba dalších úprav a tím pádem investicí.Pokud stím autem nechceš jezdit závody či provádět jiné sportovní aktivity ,tak bych dal originální vačku.Ovšem pokud máš chuť a dostatečné finanční možnosti ,tak směle dotoho
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
hm no tak s tým autom nechcem jazdiť žiadne závody ,lebo nieje na tom práve najlepšie práve som sa pustil do kompletnej GO a najprv musím vyzvárať komplet podlahu a prahy, vymeniť blatníky... a potom tam dám origo vačku aj nové vahadla lebo celý motor klepal jak starý traktor
LADA 2105 1300S ,hnedá - prebieha renovácia
LADA 2107- R.I.P.
LADA 2107- R.I.P.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
https://picasaweb.google.com/1025658372 ... 3-by8bzIQQ
sorry za kvalitu fotiek ale nejak blbo mi to zaostruje .. no skratka ide o to že tie plochy kde sa dotýka vačka o vahadla sú už tak zodreté že je medzi nimi veľká vôľa a potom motor strašne klepe. No a sú tam aj fotky piestov .. trebalo by ich vymeniť ci bude stačiť ich trocha očistiť ?
sorry za kvalitu fotiek ale nejak blbo mi to zaostruje .. no skratka ide o to že tie plochy kde sa dotýka vačka o vahadla sú už tak zodreté že je medzi nimi veľká vôľa a potom motor strašne klepe. No a sú tam aj fotky piestov .. trebalo by ich vymeniť ci bude stačiť ich trocha očistiť ?
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Na blízké fotky je na foťáku režim "makro". Mobily to neumí. TUmáš jednu moji na inspiraci http://img2.rajce.idnes.cz/d5/2/2017/20 ... hoto18.jpg
Ta tvoje by šla ještě normálně seřídit na předpisovou vůli, ale ty povrchy jsou špatné.
Na písty bych nesahal, dokud nevíš, jaké jsou vůle, resp. jestli je nutný výbrus atd... Máš to auto krátce, existuje historie, kolik to žralo oleje?
Ta tvoje by šla ještě normálně seřídit na předpisovou vůli, ale ty povrchy jsou špatné.
Na písty bych nesahal, dokud nevíš, jaké jsou vůle, resp. jestli je nutný výbrus atd... Máš to auto krátce, existuje historie, kolik to žralo oleje?
Fotil som to cez mobil a tam nemám makro No to by už asi nešlo nastaviť lebo sú tam dosť veľké ryhy ..asi 1mm na vačke a 0,5mm na vahadlah ..aj jeden ujo co asi pred týždňom nastavoval motor povedal že vačka je KO .. ako piesty nemajú žiadnu vôľu ale len ten povrch je trocha spálený a povrch válcov je asi až veľmi hladký, ventily som očistil lebo boli dosť zapečené, asi 1mm sadze som dal dole, ževraj to je kvôli tomu že bolo zlé nastavené časovanie a asi pol roka sa na tom jazdilo a až teraz sa to nastavilo ... no to auto kúpil oco pred 15 rokmi od nejakého deda. Neviem koľko žralo oleja ale to auto sa dosť zanedbávalo a olej sa tam nemenil ani nepamätám.
LADA 2105 1300S ,hnedá - prebieha renovácia
LADA 2107- R.I.P.
LADA 2107- R.I.P.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No tak to je pěkná radost, když se neměnil olej. Osobně bych očistil tu hlavy, resp. ventily do čista, kdyžtak vyměnil gufera ventilů, pokud jsou ztvrdlá a seskládal to zpátky s novou vačkou a hotovo. Takhle bys mohl zgenerálkovat celej motor a nasypat do toho zbytečně hromadu poněz.
Jinak výměny oleje a filtrů jsou snad samozřejmé, nic moc to nestojí a je to potřebné.
Jestli to bylo zanedbávané, bál bych se o brzdy - asi nikdo neměnil kapalinu (a další kapaliny) každé dva roky podle návodu, že ne?
Hmm, asi by bylo rozumné ti založit téma pro tvoje auto, ať se v tom dá rozepisovat víc...
Jinak výměny oleje a filtrů jsou snad samozřejmé, nic moc to nestojí a je to potřebné.
Jestli to bylo zanedbávané, bál bych se o brzdy - asi nikdo neměnil kapalinu (a další kapaliny) každé dva roky podle návodu, že ne?
Hmm, asi by bylo rozumné ti založit téma pro tvoje auto, ať se v tom dá rozepisovat víc...
no hlavu som komplet očistil a vyskúšal som či ventily dobre tesnia .. všetko vyzerá byť OK už len kúpiť tú vačku a vahadla. No hej ale kto si kedy spomenie že treba vymeniť olej a filtre už som bol kúpiť olej a filtre a oco povedal že zbytočne to budem meniť keď vačka je zlá, tak som to nechal tak a pustil som sa do GO. Tak tie kvapaliny sa len dolievali a nebolo to menené .. no hej, založím novú tému
LADA 2105 1300S ,hnedá - prebieha renovácia
LADA 2107- R.I.P.
LADA 2107- R.I.P.