Můj Vaz 2103
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jo, zezdola na nádrži je šroub, měl by bejt nad výpustním špuntem podlahy.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Já bych přece jen tu nádrž sundal. L.Laďuša píše:Jo, zezdola na nádrži je šroub, měl by bejt nad výpustním špuntem podlahy.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No to já taky, ono to bude asi i jednodušší, než se tam s tim zezdola mordovat. Potom ta představa, že šroubek zapadne někam do strany a vůbec. Když už řešit špínu v nádži, tak fakt ven.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Membránu sežeň obstojnou a vyměň. Nádrž odpoj a vytáhni, benzín slej, uvidíš, jestli vyteče i nějakej binec - ten necháš ustát a starej benzín zase vyjedeš - škoda ho likvidovat jinak. jestli je na dně nějaký svinstvo, nebál bych se ho vyhnat důrazně, třeba wapkou. Předtím ale vyndej přírubu s palivoměrem - wapka by ho mohla mírně učesat. A taky do ní líp uvidíš dvěma dírama pak výplach, vylejt, uschnout, zpátky smontovat, načepovat a chvíli to hlídat, jestli to někde nesmrdí moc nebo nesákne kde nemá. Už se na to taky těším, brzy to budu mít na pořadu dne. Samozřejmě, můžeš si to všechno ušetřit a počkat až se ucpe filtr a pak ho zahodit a dát další. Je to o přístupu.
Jinak žádný svinstva nahrazující olovo nejsou třeba, žigulácký motor je moderna sama, ten to nepotřebuje.
Jinak žádný svinstva nahrazující olovo nejsou třeba, žigulácký motor je moderna sama, ten to nepotřebuje.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Snímačom bude vadit tak tlaková voda. A jak to chceš vytáhnout? Vycucnout a nebo snad hodláš odšroubovat dole ten šroub?
Jestli se to jeví tak čistě, tak bych se asi na celý vyplachování vykašlal, ale prostě bych natankoval plnou a vyjel to.
Jestli se to jeví tak čistě, tak bych se asi na celý vyplachování vykašlal, ale prostě bych natankoval plnou a vyjel to.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak. Ale vem si s sebou náhradní filtřík a nebo aspoň něco na nouzový spojení hadic po totálním ucpání Člověk nikdy neví.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
na novej memráne si daj veľký pozor ta pýča nieje znitovaná, ale utiahnutá matkou bez akehokoľvek zaistenia! takže buď bodnúť co-čkou, alebo urobiť zvrchu zárezy aby sa ti to neroztočilo, potom ti nachcaje aj benzín do oleja a máš o ďalšie prachy vystarané. Mne to zrobila nová membrána asi po cca 50km
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
Tak jsem musel opět vyměnit membránu AC pumpy, zase to z toho stříkalo. Při snaze vložit ji do otvoru na dně pumpy jsem odlomil kus té vyvýšené hrany co je kolem otvoru a kde leží ta pružina. Takže případný benzín co prosákne skrz membránu steče přímo do motoru. Musí se pak takto znehodnocený olej vyměnit, dělá to velkou škodu? Ihned po výměně membrány jsem nalil do nádrže 10 litrů Shellu a jel na 17 km vyjížďku, abych dostal pryč ze soustavy stávající benzín a došlo k promíchání starého s novým v nádrži. Doufám, že už mi to znovu nerozleptá membránu
Cestou jsem zjistil tyto poznatky:
při zahřátém motoru otáčky volnoběhu jsou 1000 ot/min (dle otáčkoměru). Při rozjíždění a přidávání plynu motor občas cuká a zpočátku jde těžko do otáček a poté citelná akcelerace, ale i tak nic moc. Při druhém a hlavně třetím převodovém stupni jde cítit dušení motoru (nejde do otáček) až nějak mezi 3000-3500 otáček lze pocítit volnější zrychlení. budíky: palivoměr při jízdě kmitá v nepravidelném rytmu (před nalitím benzínu do nádrže fungoval normálně), spíše se drží na začátku stupnice. Teploměr funguje bezchybně. Ručička olejoměru při zýšených otáčkách (kolem 3000) dosahuje ke 4ce, jinak zhruba v polovině mezi počátkem a 4kou.
Jinak se mi asi na 3 minuty v garáži při příjezdu v garáži rozjely samy od sebe hodiny, pak zase ztichly
Pokud byste poskytli rady jak nejúčinněji sjednat nápravu, budu rád. Díky za veškeré info...
Cestou jsem zjistil tyto poznatky:
při zahřátém motoru otáčky volnoběhu jsou 1000 ot/min (dle otáčkoměru). Při rozjíždění a přidávání plynu motor občas cuká a zpočátku jde těžko do otáček a poté citelná akcelerace, ale i tak nic moc. Při druhém a hlavně třetím převodovém stupni jde cítit dušení motoru (nejde do otáček) až nějak mezi 3000-3500 otáček lze pocítit volnější zrychlení. budíky: palivoměr při jízdě kmitá v nepravidelném rytmu (před nalitím benzínu do nádrže fungoval normálně), spíše se drží na začátku stupnice. Teploměr funguje bezchybně. Ručička olejoměru při zýšených otáčkách (kolem 3000) dosahuje ke 4ce, jinak zhruba v polovině mezi počátkem a 4kou.
Jinak se mi asi na 3 minuty v garáži při příjezdu v garáži rozjely samy od sebe hodiny, pak zase ztichly
Pokud byste poskytli rady jak nejúčinněji sjednat nápravu, budu rád. Díky za veškeré info...
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Těmi budíky bych se nezabýval, maximálně pohýbej s konektory na nádrži, ikdyž kolísání rafičky dělá zpravidla zvlněná hladina paliva. Volnoběh 1000 je asi zbytečně vysokej, ale ten otáčkoměr taky nebude žádnej etalon přesnosti.
Volnoběh a kultura chodu motoru na malý zatížení souvisí. Čili seřídit by to nebylo od věci.
S tím olejem - těžko říct, jaké množství je kritické. Benzín ale olej obecně znehodnocuje. Snad se někdo vyjádří jasněji...
Volnoběh a kultura chodu motoru na malý zatížení souvisí. Čili seřídit by to nebylo od věci.
S tím olejem - těžko říct, jaké množství je kritické. Benzín ale olej obecně znehodnocuje. Snad se někdo vyjádří jasněji...