Salát
Moderátor: Moderátoři
az prilis to tu odcudzujete . vobec nie je taketo auto ku hovnu ,da sa s tym normalne jazdit ,len treba davat trosku vacsi pozor. samozrejme ,ze uz sa s tym nedostane vsade ako so seriou ,ale na druhej stane kazdy kto takto upravi auto s tym rata. chapem ,ze 95% ladaklubu je zatazena na seriovy stav ,ale nevidim dovod preco by sa nemohol niekto odlisit
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Bejvávalo, před nějakejma 7 rokama, když sem se začal o ladu zajímat, tak to tu bylo nasycený samejma upravenejma žigulíkama, témata plný různejch uprav a vylepšení, lidi se předháněli kdo to líp poladí.. Holt doba zase nějak postoupila, teď je v modě série.. Není se čemu divit, ten kdo ladil, zjistil že už z toho víc nedostane a šel vejš, koupil pořádný auto..Mascom píše: chapem ,ze 95% ladaklubu je zatazena na seriovy stav ,ale nevidim dovod preco by sa nemohol niekto odlisit
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Anebo dospěl do pokročilejšího rodinnýho stavu a pořídil něco dnešního. Ale je normální, že někteří u toho vydrží rok, někteří pět, někteří deset... A někteří to budou mít vytesaný do kamene .
Jinak ohledně toho stylu - ten tzv. Ratlook jsou ty auta, co vypadaj dotřískaně, shnile, neudržovaně? Evokují mi odpor, hnus, politování, záleží kus od kusu. Je to tak správně?
A co je tohle? Tohle jsou hezký auta, s pohlednou povrchovkou, naleštěný, ale s nečekanými prvky - ty rudý disky maj vyniknout, nebo zaniknout? Maj budit dojem základovky a toho že došla, nebo nedošla barva, nebo to že tam prostě jsou, ikdyž jsou tmavší? (vypadá to skoro jak kola americkej taxíků a policejních sedanů minulýho století, kdy je celý kolo černý a uprostřed je chromovaná poklice). Ty mlhovky - samy jsou pěkný, jsou dobový, ikdyž třeba nehodící se - kříčí "Jsem tadýýý!! A vypadám jako dobová!!!". Proč se dopředu dává jen jedna? Protože to možná někdy tak v historii bývalo a osazovala se jedna, nebo to má být prvek nedokonalosti?
To snížení je skrývání, ponižování, uhýbání, obtěžkávání?
Snad se neurazíte, když se takhle natvrdo ptám, místo abych to někde hledal - ale tady se aspoň orientuju. No, připadne mi to jako takové automobilové S/M, ale asi jsem to nepochopil správně
Díky za trpělivost a nenechte se zdeptat
Jinak ohledně toho stylu - ten tzv. Ratlook jsou ty auta, co vypadaj dotřískaně, shnile, neudržovaně? Evokují mi odpor, hnus, politování, záleží kus od kusu. Je to tak správně?
A co je tohle? Tohle jsou hezký auta, s pohlednou povrchovkou, naleštěný, ale s nečekanými prvky - ty rudý disky maj vyniknout, nebo zaniknout? Maj budit dojem základovky a toho že došla, nebo nedošla barva, nebo to že tam prostě jsou, ikdyž jsou tmavší? (vypadá to skoro jak kola americkej taxíků a policejních sedanů minulýho století, kdy je celý kolo černý a uprostřed je chromovaná poklice). Ty mlhovky - samy jsou pěkný, jsou dobový, ikdyž třeba nehodící se - kříčí "Jsem tadýýý!! A vypadám jako dobová!!!". Proč se dopředu dává jen jedna? Protože to možná někdy tak v historii bývalo a osazovala se jedna, nebo to má být prvek nedokonalosti?
To snížení je skrývání, ponižování, uhýbání, obtěžkávání?
Snad se neurazíte, když se takhle natvrdo ptám, místo abych to někde hledal - ale tady se aspoň orientuju. No, připadne mi to jako takové automobilové S/M, ale asi jsem to nepochopil správně
Díky za trpělivost a nenechte se zdeptat
Po dlouhé době tu vidím auto, co má styl.
Přijdu ráno na fórum a hned křičím "Jsem tadýýý!! A uvažuju jako cement!!!"
Přijdu ráno na fórum a hned křičím "Jsem tadýýý!! A uvažuju jako cement!!!"
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Já teda to snižování (a takhle brutální) taky nechápu Ne z důvodu bazírování na původnosti či sériovosti, prostě z čistě estetickýho hlediska. Italští designéři udělali pohledný auto, navrhovali ho s ohledem na určitou světlou výšku, tudíž s ní počítají veškerý proporce karoserie. Tímhle se z toho stává odporná placka...
Pan majitel nechť si to nebere osobně, normálně bych se svým výlevem ani neobtěžoval, ale reaguju na ostatní, co zde píší. Jinak je to pěknej kousek
Pan majitel nechť si to nebere osobně, normálně bych se svým výlevem ani neobtěžoval, ale reaguju na ostatní, co zde píší. Jinak je to pěknej kousek
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
laďuša: každému autu pomôže ak sa upraví podvozok, dokonca aj Lade len treba vedieť čo a ako aby sa tými úpravami nezhoršili jaýdné vlastnosti auta.
čo sa týka mňa. neodsudzujem úpravu ako takú, mne sa páči ak niekto na auto ide s citom a vie čo a ako iba nemám rád ak sú veci urobené tak ako majú, poriadne. Ak to je prípad tohto auta že to nie je len ufíknuté z pružín tak je to pohoda a ak nie tak by to trebalo spraviť
čo sa týka mňa. neodsudzujem úpravu ako takú, mne sa páči ak niekto na auto ide s citom a vie čo a ako iba nemám rád ak sú veci urobené tak ako majú, poriadne. Ak to je prípad tohto auta že to nie je len ufíknuté z pružín tak je to pohoda a ak nie tak by to trebalo spraviť
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To jo, ale mě šlo konkrétně o vliv proudění vzduchu pod autem. Tomu prostě u Lady nevěřim.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Ještě,že máme každej rozdílný chutě.Kdybychom všichni měli auta v sérii,v originál stavu,tak by ty leštěnky ani nevynikly.Upřímně řečeno,třeba 06 je hezký auto,ale pokud je úplně originál,tak je to sice hezkej italskej design,ale třeba decentní hliníkáče a to lízátko dopředu,ty tomu autu dodávají lehkej sportovní šmrnc a je to o třídu vejš.
Když 01,tak tam origo je sice fajn,ale chce to prostě něčím podtrhnout.
Myslím si,že Holubosup udělal kus práce a já to oceňuju a líbí se mi to.
Když 01,tak tam origo je sice fajn,ale chce to prostě něčím podtrhnout.
Myslím si,že Holubosup udělal kus práce a já to oceňuju a líbí se mi to.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Takovou vlnu reakcí jsem tedy nečekal... Rád bych odpověděl každému zvlášť, ale jsem unavený z práce, po obědě, píšu za pomoci asi čtyř prstů a navíc jsem v jádru celkem dost líný, takže to vezmu tak nějak obecně.
Takové snížení opravdu nemá žádný praktický význam, ale pokud bych chtěl praktické auto, nebudu si kupovat čtyřiatřicet let starý sedan, který výkonem neohromí a spotřebou dokonce spíš nasere. Před dvěma měsíci jsem krátce vlastnil Fiata Bravu, který za podobnou cenu (po započtení ekodaně dokonce nizší) disponoval posilovačem řízení a brzd, sedačkami s opěrkami hlavy, klimatizací, airbagy, abs, hodinami, zrcátky na obou stranách, pásy i na zadních sedadlech a to dokonce samonavíjecími, nízkou hlučností a spotřebou, rozumně využitelným kufrem a hlavně člověku nepřilepoval image absolutní socky. Auto se mi takhle líbí a mám z něj radost, pomalá jízda celkem dost uklidňuje a opravdu si řízení užívám, v každé druhé ulici číhá malé dobrodružstí a občas mě příjemně potěší zdolání železničního přejezdu nebo retardéru. A že pořád někde drhnu výfukem? No a co, alespoň budu mít důvod k jeho výměně. A to nemluvím o tom, že na normálního žigulíka samice moc nejdou...
Mascom: Nějak moc normálně se s tím jezdit nedá, je to podobné jako auto bez brzd, s devadásatistupňovou vůlí na volantu nebo neprůhledným čelním sklem (zkušenosti... ). Ale jezdit se dá s lecčím, jde jen o to jak...
MartasBrno Automobilové sado maso? Kupodivu to je docela výstižné... Nechci nějak rýpat, ale mám pocit, že tě to rozrušuje víc než je zdrávo. Přiznej se, určitě by jsi taky rád snižoval, ale stydíš se...
Takové snížení opravdu nemá žádný praktický význam, ale pokud bych chtěl praktické auto, nebudu si kupovat čtyřiatřicet let starý sedan, který výkonem neohromí a spotřebou dokonce spíš nasere. Před dvěma měsíci jsem krátce vlastnil Fiata Bravu, který za podobnou cenu (po započtení ekodaně dokonce nizší) disponoval posilovačem řízení a brzd, sedačkami s opěrkami hlavy, klimatizací, airbagy, abs, hodinami, zrcátky na obou stranách, pásy i na zadních sedadlech a to dokonce samonavíjecími, nízkou hlučností a spotřebou, rozumně využitelným kufrem a hlavně člověku nepřilepoval image absolutní socky. Auto se mi takhle líbí a mám z něj radost, pomalá jízda celkem dost uklidňuje a opravdu si řízení užívám, v každé druhé ulici číhá malé dobrodružstí a občas mě příjemně potěší zdolání železničního přejezdu nebo retardéru. A že pořád někde drhnu výfukem? No a co, alespoň budu mít důvod k jeho výměně. A to nemluvím o tom, že na normálního žigulíka samice moc nejdou...
Mascom: Nějak moc normálně se s tím jezdit nedá, je to podobné jako auto bez brzd, s devadásatistupňovou vůlí na volantu nebo neprůhledným čelním sklem (zkušenosti... ). Ale jezdit se dá s lecčím, jde jen o to jak...
MartasBrno Automobilové sado maso? Kupodivu to je docela výstižné... Nechci nějak rýpat, ale mám pocit, že tě to rozrušuje víc než je zdrávo. Přiznej se, určitě by jsi taky rád snižoval, ale stydíš se...
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
HoluboSup, díky za tvůj fajn příspěvek, úplně jsem se do toho vžil. Mně to nerozrušuje, ale mám "vedlejší profesionální deformaci" se o takové nepodstatné detaily zajímat, tak jsem se zeptal. Snižovat fakt nechci, ale hodilo by se něco, abych se nemusel předklánět k volantu, abych viděl na semafory
Jo, fakt mi nešlo o to snížení výhradně, spíš o ty ostatní prvky, je toho víc a něco to značí. Hledám co.
Přeju příjemný popracovní večer, já mám práce tunu až do noci.
Jo, fakt mi nešlo o to snížení výhradně, spíš o ty ostatní prvky, je toho víc a něco to značí. Hledám co.
Přeju příjemný popracovní večer, já mám práce tunu až do noci.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Tak tohle má hloubku.. Asi mi to nedá, ale budu si z toho muset něco dát do podpisu..HoluboSup píše:Takovou vlnu reakcí jsem tedy nečekal... Rád bych odpověděl každému zvlášť, ale jsem unavený z práce, po obědě, píšu za pomoci asi čtyř prstů a navíc jsem v jádru celkem dost líný, takže to vezmu tak nějak obecně.
Takové snížení opravdu nemá žádný praktický význam, ale pokud bych chtěl praktické auto, nebudu si kupovat čtyřiatřicet let starý sedan, který výkonem neohromí a spotřebou dokonce spíš nasere. Před dvěma měsíci jsem krátce vlastnil Fiata Bravu, který za podobnou cenu (po započtení ekodaně dokonce nizší) disponoval posilovačem řízení a brzd, sedačkami s opěrkami hlavy, klimatizací, airbagy, abs, hodinami, zrcátky na obou stranách, pásy i na zadních sedadlech a to dokonce samonavíjecími, nízkou hlučností a spotřebou, rozumně využitelným kufrem a hlavně člověku nepřilepoval image absolutní socky. Auto se mi takhle líbí a mám z něj radost, pomalá jízda celkem dost uklidňuje a opravdu si řízení užívám, v každé druhé ulici číhá malé dobrodružstí a občas mě příjemně potěší zdolání železničního přejezdu nebo retardéru. A že pořád někde drhnu výfukem? No a co, alespoň budu mít důvod k jeho výměně. A to nemluvím o tom, že na normálního žigulíka samice moc nejdou...
Mascom: Nějak moc normálně se s tím jezdit nedá, je to podobné jako auto bez brzd, s devadásatistupňovou vůlí na volantu nebo neprůhledným čelním sklem (zkušenosti... ). Ale jezdit se dá s lecčím, jde jen o to jak...
MartasBrno Automobilové sado maso? Kupodivu to je docela výstižné... Nechci nějak rýpat, ale mám pocit, že tě to rozrušuje víc než je zdrávo. Přiznej se, určitě by jsi taky rád snižoval, ale stydíš se...