Fábie.

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Líbí se vám nová Fabka?

Anketa končí za pon pro 29, 2014 17:48

Ano
6
55%
Ne
5
45%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ano na podzim zvířátko bylo, sežralo třetinu odhlučnění kapoty :mrgreen: . Zbytek se zdál mému nezkušenému oku v pořádku, mno uvidímež co na to odborníci, snad se ke mě dostanou informace.

Jinak na ty náhodně vadné kusy nevěřím. Z pěti aut s motorem 1,4 16V měly čtyři potíže se vstřiky, jedno dokonce opakovaně s následnou výměnou katu. Stářím byly od sebe různě a nájezdy do poruchy se motaly od 12 do 60 tis.

A spotřeba s TSI je prostě vyšší a basta, je jedno jestli je to vyšší váhou, širokými papučemi nebo vyšší mocí. :D
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Luděk Musil píše:
Marek píše:spotřeba se ustálí až po ujetí 30-50 tisíc km
Cože :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: . Vždyť pro mnohé automobilisty je to několikaletý nájezd. Já měl za to, že spotřeba se ustálí během prvních max 10 kkm. L.
U naftových motorů si spotřeba "sedne" až po 50-60 tisících km, to je běžná a celkem známá věc. Stejně tak spotřeba oleje se ustálí po tolika kilometrech.

Známý má Toledo a teprve kolem 60.000 km mu motor přestal brát olej a spotřebou se dostal na nejnižší hodnoty. Od té doby to drží. A tak je to ve většině případů.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Známý? Nevim, podle mě to je celkem neznámý. A nemůžu si pomoct, to už teda asi chyba systému je.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Nesmíš Ladu považovat za moderní stroj a bude všechno v pořádku :wink:.

Prostě je to naprosto běžná a známá věc, že moderní motory, zejména naftové, si sedají dlouho. Ovšem o to déle spolehlivě fungují.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No, spolehlivě fungují, dokud díky konstrukční chybě neodejdou vstřiky nebo něco podobného. Mimochodem - z těch sáhodlouhých story o hlodavcema překousaných kabelech v nových TSI fabiích je asi hodně legrace. Hlavně pro ty lidi, kterým se to stane a který nemaj štěstí na servis, který to odhalí na první pokus. V každém servisním zásahu nad plán vidím riziko do budoucna.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Kuny a kočky si v motorovém prostoru hodně libují a je zajímavé, že bužírky (plastové izolace elektrických rozvodů) jim neznámo proč strašně chutnají. Jestli je to sladký nebo co...? Anebo jsou to ropáci a žerou jen plasty.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Té zapalovací lišty, co byla na feldě se zbavili aby ušetřili?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No jednotlive zapalovacie moduly su drahe... a lacne riesenie 1-2 zap trafa a kable k tomu aj spolahlivejsie (teda ked to nezozeru kuny) ako jednotlive zap moduly
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

Marek píše: Prostě je to naprosto běžná a známá věc, že moderní motory, zejména naftové, si sedají dlouho. Ovšem o to déle spolehlivě fungují.
zejmena 2.0TDi. to je symbol spolehlivosti :lol: :lol: :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Jednovačky jdou - u dvouvaček je semtam nějaká ta muška (co je štěstí? - Muška jenom zlatá!). Taky proto tvrdím, že není nad staré dobré 1,9 s rotačním čerpadlem.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Není nad starý dobrý velocipéd 8)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Marek píše:Jednovačky jdou - u dvouvaček je semtam nějaká ta muška (co je štěstí? - Muška jenom zlatá!). Taky proto tvrdím, že není nad staré dobré 1,9 s rotačním čerpadlem.
NO ked je to navrhovane na PC kde bezi WIN... tak sem tam nejaky vypocet nevyjde :D
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Nesmíš bejt takovej cimprlich..... :-) Nula sem, nula tam.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mno, dnes jsem si šel pro turbokrálíka 1.2 TSI. Vozidlo v autorizovaném servisu prodělalo vyjma drobných lakýrnických oprav i první garanční prohlídku po 15. tis. . Při přejímce vozu jsem se dotázal na to co způsobovalo to škubání. Předávací technik nebo jak se ta funkce jmenuje na mne vyvalil oči, že o tomto se nic neví a odběhl do zákulisí. Po návratu mi potvrdil, že prý o tom věděli, ale diagnostika a zkušební jízda nic neprokázala. Načež jsem si dovolil oponovat (mě totiž nikdo nikdy nevěří), že ta závada tam je a že se půjdeme projet, že to nebude hned, ale že po zahřátí mu závadu nasimuluji, ať pán vidí. Zkušební jízda byla krátká, závada na sebe nenechala dlouho čekat a projevila se již u studeného motoru neb na první křižovatce při výjezdu motor škubl, dále jedeme 400 metrů a pán projevil přání řídit, aby to posoudil sám. Kucklo mu to hned při výjezdu se slovy "s tím se nedá jet", po 100 metrech se rožly kontrolky motoru a EPC, regulérní tříhrnek. K servisu nám zbývalo 300 metrů a vypadalo to, že půjdu tlačit neb to šlo jak na dva :D . Při zajíždění vozu do servisní zóny to vypadalo, že škodovka osazuje značně neseřízené motory Trabant :lol: . Toliko zatím průběh odhalování první závady u půl roku strého vozu :lol: .
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne pon kvě 09, 2011 17:31, celkem upraveno 2 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

MAŠINA ! :twisted:
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“