Fábie.
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ano na podzim zvířátko bylo, sežralo třetinu odhlučnění kapoty . Zbytek se zdál mému nezkušenému oku v pořádku, mno uvidímež co na to odborníci, snad se ke mě dostanou informace.
Jinak na ty náhodně vadné kusy nevěřím. Z pěti aut s motorem 1,4 16V měly čtyři potíže se vstřiky, jedno dokonce opakovaně s následnou výměnou katu. Stářím byly od sebe různě a nájezdy do poruchy se motaly od 12 do 60 tis.
A spotřeba s TSI je prostě vyšší a basta, je jedno jestli je to vyšší váhou, širokými papučemi nebo vyšší mocí.
Jinak na ty náhodně vadné kusy nevěřím. Z pěti aut s motorem 1,4 16V měly čtyři potíže se vstřiky, jedno dokonce opakovaně s následnou výměnou katu. Stářím byly od sebe různě a nájezdy do poruchy se motaly od 12 do 60 tis.
A spotřeba s TSI je prostě vyšší a basta, je jedno jestli je to vyšší váhou, širokými papučemi nebo vyšší mocí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
U naftových motorů si spotřeba "sedne" až po 50-60 tisících km, to je běžná a celkem známá věc. Stejně tak spotřeba oleje se ustálí po tolika kilometrech.Luděk Musil píše:Cože . Vždyť pro mnohé automobilisty je to několikaletý nájezd. Já měl za to, že spotřeba se ustálí během prvních max 10 kkm. L.Marek píše:spotřeba se ustálí až po ujetí 30-50 tisíc km
Známý má Toledo a teprve kolem 60.000 km mu motor přestal brát olej a spotřebou se dostal na nejnižší hodnoty. Od té doby to drží. A tak je to ve většině případů.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Známý? Nevim, podle mě to je celkem neznámý. A nemůžu si pomoct, to už teda asi chyba systému je.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Nesmíš Ladu považovat za moderní stroj a bude všechno v pořádku .
Prostě je to naprosto běžná a známá věc, že moderní motory, zejména naftové, si sedají dlouho. Ovšem o to déle spolehlivě fungují.
Prostě je to naprosto běžná a známá věc, že moderní motory, zejména naftové, si sedají dlouho. Ovšem o to déle spolehlivě fungují.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No, spolehlivě fungují, dokud díky konstrukční chybě neodejdou vstřiky nebo něco podobného. Mimochodem - z těch sáhodlouhých story o hlodavcema překousaných kabelech v nových TSI fabiích je asi hodně legrace. Hlavně pro ty lidi, kterým se to stane a který nemaj štěstí na servis, který to odhalí na první pokus. V každém servisním zásahu nad plán vidím riziko do budoucna.
Kuny a kočky si v motorovém prostoru hodně libují a je zajímavé, že bužírky (plastové izolace elektrických rozvodů) jim neznámo proč strašně chutnají. Jestli je to sladký nebo co...? Anebo jsou to ropáci a žerou jen plasty.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Mno, dnes jsem si šel pro turbokrálíka 1.2 TSI. Vozidlo v autorizovaném servisu prodělalo vyjma drobných lakýrnických oprav i první garanční prohlídku po 15. tis. . Při přejímce vozu jsem se dotázal na to co způsobovalo to škubání. Předávací technik nebo jak se ta funkce jmenuje na mne vyvalil oči, že o tomto se nic neví a odběhl do zákulisí. Po návratu mi potvrdil, že prý o tom věděli, ale diagnostika a zkušební jízda nic neprokázala. Načež jsem si dovolil oponovat (mě totiž nikdo nikdy nevěří), že ta závada tam je a že se půjdeme projet, že to nebude hned, ale že po zahřátí mu závadu nasimuluji, ať pán vidí. Zkušební jízda byla krátká, závada na sebe nenechala dlouho čekat a projevila se již u studeného motoru neb na první křižovatce při výjezdu motor škubl, dále jedeme 400 metrů a pán projevil přání řídit, aby to posoudil sám. Kucklo mu to hned při výjezdu se slovy "s tím se nedá jet", po 100 metrech se rožly kontrolky motoru a EPC, regulérní tříhrnek. K servisu nám zbývalo 300 metrů a vypadalo to, že půjdu tlačit neb to šlo jak na dva . Při zajíždění vozu do servisní zóny to vypadalo, že škodovka osazuje značně neseřízené motory Trabant . Toliko zatím průběh odhalování první závady u půl roku strého vozu .
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne pon kvě 09, 2011 17:31, celkem upraveno 2 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
MAŠINA !
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки