Den otevřených dveří ve škodovce
Moderátor: Moderátoři
Den otevřených dveří ve škodovce
V sobotu jsem byl v mladý boleslavi na dnu otevřených dveří ve škodovce a docela jsem koukal...... od karosárny přes motorárnu až po lakovnu...klobouk dolů jak to ve fabrice vypadá, ale když jsem viděl jak titěrnej je ten novej motor TSI myslel jsem že je to špatnej vtip...vím že to jednadvojka, ale stejně ta klikovka nebo spojka - to je jako dětská hračka-ten motor nemůže snad vydržet ani 100 000 km....vím že dneska dokážou dostat stejnej výkon z 1300 jako před 20 lety z 1500 ale dát takovou srandu do roomstru-to snad ne....a když jsem viděl setrvák vylisovanej se silnýho plechu a s věncem přivařeným natvrdo...buď to byla část dvouhmotnostního setrváku a nebo automobilka šetří na materiálu....škodovku fakt asi nebrat, ale zase na druhou stranu všechny plechy na kastli komplet pozink..měl jsem smíšený pocit... ale co mě nadchlo bylo škoda muzeum a otevřený depozitář s prototypy co se nedostaly do výroby-stodváca s motorem vpředu,tisícovka jako kombík,favorit jako třídvířko a sedan,škoda supersport-FERAT,130 a 180 RS,a spousta dalších lahůdek......
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
sem viděl jen na obrázkách a něco četl a nadchlo mně to. Úplně z toho dejchá již jinde zmíněná http://en.wikipedia.org/wiki/File:Vw_411_v_sst.jpg .rosta píše:tisícovka jako kombík
Volalo sa to LOCUSTA a vyvýjali to vo VMV (Vývoj Motorových Vozidiel) Bratislava začiatkom 80-tych rokov. Malo to motor resp. celý pohon zo Zastavy (pre mladších: v Juhoslávii licenčne vyrábaný FIAT 128).rosta píše:stodváca s motorem vpředu,
Bol tam aj OFFICIAL? Bola to o 200 mm v strede rozšírená užovka 105-120 s klasickou koncepciou. Vo funkčnej vzorke bol použitý motor VAZ 1500, zadná náprava ako aj veľa iných dielov pochádzalo zo Š 1203. Malo to byť vozidlo strednej triedy pre podniky ako služobné vozidlo.
Vývoj oboch mašín prebiehal v spolupráci vtedajšej BAZ-ky a VMV a bol zastavený Uznesením Predsedníctva vlády ČSSR v roku 1982.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš takéto niečo? http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=343
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No jo, dřív se s tim nepárali. Udělali prototyp, pak zjistili, že to nikam nevede, no a tak ho dostal nejlepší pracovník 

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze prototyp sa dal z tovarne normalne predat neakemu zaujemcovi v minulosti
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки