směsná motorová nafta

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
devilpokec
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 15, 2011 23:09
Bydliště: Moravská Třebová

směsná motorová nafta

Příspěvek od devilpokec »

nechci být za idiota ae radši se zeptám.Známej měl ladu 2101 a prý se dá stímto všežravcem jezdit na směsnou motorovou naftu.....Co je na tom pravdy ?sám osobně si myslím že je to blbost.........
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Motory (myslím všeobecně) "sežerou" cokoli . Jen je potřeba přispůsobit palivo motoru , nebo motor palivu :idea:
Pokud bych dostatečně předehřál naftu dala by se určitě spálit i v benzínovém motoru . ALE proč když existuje levnější varianta pohonu . :P
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Naftu do traktoru, benzín do auta. Natož do takovéhoto moderního stroje lejt toto, asi není ideál.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Dusan
Příspěvky: 3882
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

to nebude robiť dobrotu...zasviníš si sviečky a nepravidelny chod...
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Je to jednoduchý - nalil bys SMN do škodovky? Do golfa? Do jakýhokoliv benzínovýho auta? Ne. Do Lady taky ne. Jsou to takový ty hospodský silný řeči.
Je to myslím něco podobného, jako když člověk topí mokrým dřevem. Však ono to taky shoří! No jo, ale skoro to netopí že... :mrgreen: :axe:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
devilpokec
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 15, 2011 23:09
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvek od devilpokec »

tjn do benzínového motoru naftu nn a ta levnější varianta pro provoz takového luxusního vozítka je už jen lpg že?Radši se zeptám pač jsem Ladu nikdy nevlastnil a až teď jsem si koupil právě 2101 za slušné peníze....
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Hezký, další jednička v provozu :-)
No, normálně tankuj natural 95 a je to. Levnější varianta je LPG, ale musí se u toho umět vyřešit pár "detailů", které se běžně neřeší a pak jsou potíže. Tady se toho na toto téma popsalo dost. Tu naftu je lepší zhodnotit v naftožroutech.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

MartasBrno-tak my (ja a kamarati) sme mali škodovku a tiež sme občas miešali naftu(oco vodič autobusu :lol:) s benzinom ,dakedy olej s benzinom a išlo to ale zanašalo to sviečky (a možno aj trysky v karbci),no ale my sme jazdili väčšinou po poli a po luke ,taže nam to bolo jedno,hlavne že sme sa vyšalili :lol: :wink: a ušetrili 8) , ale lepšie by bolo prerobit na plyn,ale to sa devilpokec nepyta, taže da sa ale ne na čisto naftu ale v pomere asi pol na pol a čistit sviečky a asi aj trysky častejšie
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Pokud chceš jezdit úsporněji ,tak LPG.

To auto bylo dělané na benzín maximálně osadit to LPG ,ale dávat dotoho naftu je podle mě velká prasečina :?

Nic ve zlém :!:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jany_RS, až budeš jezdit autem do práce na směs čehokoliv a každé páté ráno nenastartuješ kvůli "šetření", vyléčí tě to. kždý svého štěstí strojvůdcem :wink:
nepopírám že to může fungovat, ale dokud někdo nenapíše poměr mísení, se kterým to skutečně funguje dobře, nemá to smysl.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Naftu v benziňáku jsem jednou použil a to na dojetí domů, když mi došel benzín. Bylo to ale se Š 1202 STW a byl teplý motor. Za studena bych si asi ani neškytl. Pak jsme naftu lili do pionýrů, ale taky to nebyla žádná sláva. Jak jsem se dostal na stavbu a tam jsme přes zimu fasovali líh, na přidávání do omítek, tak jsem to měl v autě nalité v nádrži i v ostřikovačích. Ostřikovače sice nezamrzly, ale ucpaly se jehličkama a studené auto nešlo na mix s lihem nastartovat. Tak jsem toho brzo nechal. Pak byly ještě nějaké pokusy s přilíváním různých druhů ředidel a skončilo to ježděním na technický benzín, který se jednu dobu dal u nás normálně natankovat na benzínce. Z toho už jsem ale vyrostl a dneska jezdím jenom na čistý (v uvozovkách, protože kdo ví, co všechno v tom je) benzín.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
devilpokec
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 15, 2011 23:09
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvek od devilpokec »

jj děkuji všem za vysvětlení....zlatý teda benzin :D
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Saša píše: ...Pokud bych dostatečně předehřál naftu dala by se určitě spálit i v benzínovém motoru ...
Kamarád měl spodovou BSA 500, v plovákové komoře tělísko, před nastartováním zapnul tělísko a když se nafta v plovákové komoře začala vařit, "Besárna" chytla naprvní šlápnutí a po ohřátí motoru jela dál na čistou naftu. Takto jezdil po dobu studií každý týden trasu Jičín - Poděbrady. Ale to byl benzin za 4,60 a nafta za 2,10 a topná nafta (stejná jako do dieselu - na poukázku, která byla k dostání na poště na základě čestného prohlášení, že máte naftová kamna) za 0,90 CZK.
P.S. možná, že jsem to už někde psal,ale nenalezl jsem to.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ja jsem kdysi davno zkousel naftu na "nulabombě" a jela, vykon polovicni, nedrzel volnobeh. Kdyz to chciplo tak me kamarad asi 30m tlacil a chytil :-D Samozdrejmne nafta se tam nalevala az pri zahratem motoru a za chodu. Autor tematu se chtel doufam jen z nudy informovat o techto vymyslech, zkouset to za ucelem ceny paliva nebo neceho podobneho je u me stupidita (muj nazor).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“