směsná motorová nafta
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát dub 15, 2011 23:09
- Bydliště: Moravská Třebová
směsná motorová nafta
nechci být za idiota ae radši se zeptám.Známej měl ladu 2101 a prý se dá stímto všežravcem jezdit na směsnou motorovou naftu.....Co je na tom pravdy ?sám osobně si myslím že je to blbost.........
Motory (myslím všeobecně) "sežerou" cokoli . Jen je potřeba přispůsobit palivo motoru , nebo motor palivu
Pokud bych dostatečně předehřál naftu dala by se určitě spálit i v benzínovém motoru . ALE proč když existuje levnější varianta pohonu .
Pokud bych dostatečně předehřál naftu dala by se určitě spálit i v benzínovém motoru . ALE proč když existuje levnější varianta pohonu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát dub 15, 2011 23:09
- Bydliště: Moravská Třebová
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
MartasBrno-tak my (ja a kamarati) sme mali škodovku a tiež sme občas miešali naftu(oco vodič autobusu ) s benzinom ,dakedy olej s benzinom a išlo to ale zanašalo to sviečky (a možno aj trysky v karbci),no ale my sme jazdili väčšinou po poli a po luke ,taže nam to bolo jedno,hlavne že sme sa vyšalili a ušetrili , ale lepšie by bolo prerobit na plyn,ale to sa devilpokec nepyta, taže da sa ale ne na čisto naftu ale v pomere asi pol na pol a čistit sviečky a asi aj trysky častejšie
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud chceš jezdit úsporněji ,tak LPG.
To auto bylo dělané na benzín maximálně osadit to LPG ,ale dávat dotoho naftu je podle mě velká prasečina
Nic ve zlém
To auto bylo dělané na benzín maximálně osadit to LPG ,ale dávat dotoho naftu je podle mě velká prasečina
Nic ve zlém
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Naftu v benziňáku jsem jednou použil a to na dojetí domů, když mi došel benzín. Bylo to ale se Š 1202 STW a byl teplý motor. Za studena bych si asi ani neškytl. Pak jsme naftu lili do pionýrů, ale taky to nebyla žádná sláva. Jak jsem se dostal na stavbu a tam jsme přes zimu fasovali líh, na přidávání do omítek, tak jsem to měl v autě nalité v nádrži i v ostřikovačích. Ostřikovače sice nezamrzly, ale ucpaly se jehličkama a studené auto nešlo na mix s lihem nastartovat. Tak jsem toho brzo nechal. Pak byly ještě nějaké pokusy s přilíváním různých druhů ředidel a skončilo to ježděním na technický benzín, který se jednu dobu dal u nás normálně natankovat na benzínce. Z toho už jsem ale vyrostl a dneska jezdím jenom na čistý (v uvozovkách, protože kdo ví, co všechno v tom je) benzín.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát dub 15, 2011 23:09
- Bydliště: Moravská Třebová
Kamarád měl spodovou BSA 500, v plovákové komoře tělísko, před nastartováním zapnul tělísko a když se nafta v plovákové komoře začala vařit, "Besárna" chytla naprvní šlápnutí a po ohřátí motoru jela dál na čistou naftu. Takto jezdil po dobu studií každý týden trasu Jičín - Poděbrady. Ale to byl benzin za 4,60 a nafta za 2,10 a topná nafta (stejná jako do dieselu - na poukázku, která byla k dostání na poště na základě čestného prohlášení, že máte naftová kamna) za 0,90 CZK.Saša píše: ...Pokud bych dostatečně předehřál naftu dala by se určitě spálit i v benzínovém motoru ...
P.S. možná, že jsem to už někde psal,ale nenalezl jsem to.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem kdysi davno zkousel naftu na "nulabombě" a jela, vykon polovicni, nedrzel volnobeh. Kdyz to chciplo tak me kamarad asi 30m tlacil a chytil Samozdrejmne nafta se tam nalevala az pri zahratem motoru a za chodu. Autor tematu se chtel doufam jen z nudy informovat o techto vymyslech, zkouset to za ucelem ceny paliva nebo neceho podobneho je u me stupidita (muj nazor).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn