![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
Katu to je šum a fuk , ale rozvodový řemen z toho není nadšen . Pokud se ale auto nerozjíždí moc rychle a hlavně nepouští rychle spojka nic se nestane .ger007 píše:uvidime co na to Kat alebo co sa tym nici
Prepojil som obe šrubky pomocou žiarovky. Štartér točiť nezačal, počas cvaknutia žiarovka prestane svietiť. Ešte ma napadá premerať odpor na vinutí. Aký by mal byť? Nejako sa mi nezdá, aby skapal šatrtér po 23. tis. km.....to je trocha silne kafe.Saša píše:Pokud to cvaká , mohou bejt dvě závady . Buť nespíná silový kontakt na vysouvací cívce , nebo je vada v motoru startéru . Nejčastěji krátké nebo zaseklé uhlíky .
Ověření jestli je to spínač nebo vlastní startér je jednoduché . Stačí žárovka , nebo starý velký (nepotřebný) čroubovák kterým se propojí (za notného záblesku) oba šrouby na vysouvači - startér musí začít točit . Pokud netocí je vadný . POZOR vyřadit rychlost !
Žárovkou je to bez "blesku" , ale pokud se to chce provést rychle , je k tomu potřeba dvou lidí . Jeden točí klíčkem a druhý měří - opět pozor na kvalt .
Samozřejmostí je kontrola všech spoju .
To znamená, že cvaknutí způsobí sepnutí silového kontaktu, jinak by žárovka nezhasla. Vypadá to na dobré relé a špatný startér.Michael 4x4 píše:Prepojil som obe šrubky pomocou žiarovky. Štartér točiť nezačal, počas cvaknutia žiarovka prestane svietiť. Ešte ma napadá premerať odpor na vinutí. Aký by mal byť? Nejako sa mi nezdá, aby skapal šatrtér po 23. tis. km.....to je trocha silne kafe.
dík