Teplý motor nestartuje

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
alena25
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Teplý motor nestartuje

Příspěvek od alena25 »

zdravím
potrebujem poradiť
ak sa mi motor na nive zohreje na 90+- 95 C tak ho potom nemôžem naštartovať až kým trocha nevychladne, kde môže byť zrada? :x
mam nivu klasický 1,6 karburátor
dik
slavo :weedman: :roll:
Naposledy upravil(a) alena25 dne čtv lis 27, 2008 21:35, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Startuješ to s plným plynem? To u uhřátého motoru pomáhá.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
PAVEL S.
Příspěvky: 26
Registrován: úte srp 17, 2010 14:54
Bydliště: ŽĎARNÁ

Příspěvek od PAVEL S. »

mám stejný prodlém, nepomůže ani startování s plným plynem, až vychládne startuje v pohodě
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

Najskor to bude prilis bohata zmes, riesenie zavisi na type karburatoru. Skontroluj odvzdusnenie plav. komory.
PAVEL S.
Příspěvky: 26
Registrován: úte srp 17, 2010 14:54
Bydliště: ŽĎARNÁ

Příspěvek od PAVEL S. »

jezdím pouze na plyn, může i plynu být tento problém? motor mám 1,6 rok výroby 1992
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

Startujes na plyn alebo benzin?
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Stává se to i po delší jízdě nebo jen u kratičké projížďky ? U LPG (toho jednoduchého podtlakového) totiž platí vzájemně propojené souvislosti a je potřeba znát trochu "dat" k analýze .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
PAVEL S.
Příspěvky: 26
Registrován: úte srp 17, 2010 14:54
Bydliště: ŽĎARNÁ

Příspěvek od PAVEL S. »

stává se to i po ujetí asi tak 2 kilometrů, nevím tu vzdálenost přesněji. Včera jsem ji startoval studenou a okamžitě chytla, zkoušel jsem to několikrát. dneska ji půjdu projet a uvidím co to bude dělat až se zahřeje.Tak k tomu zahřátí jsem se nedostal, ale teď jsem nivu startoval studenou a naskočila okamžitě.
PAVEL S.
Příspěvky: 26
Registrován: úte srp 17, 2010 14:54
Bydliště: ŽĎARNÁ

Příspěvek od PAVEL S. »

STARTUJU NA PLYN A TAKA NA PLYN JEZDIM, BENZIN NEPOUŽÍVÍM VŮBEC. DNES JSEM MĚL ZAS TEN SAMEJ PROBLÉM, V MOTORECH SE MOC NEVYZNÁM. JAK SE ODVZDUŠŇUJE TA KOMORA?STÁVÁ SE TO PO DELŠÍ JÍZDĚ, AŽ JE MOTOR POŘÁDNĚ ZAHŘÁTEJ. DNESKA JSEM JI MUSEL ODTÁHNOUT DOM, PROTOŽE NĚCHTĚLA CHYTNOUT A AŽ ZCHLÁDLA TAK OKAMŽITĚ NASKOČILA
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

S plynom ja skusenosti nemam, ale obecne, ak Ti funguje zapalovanie, co zistis jednoducho, tak bude blbo nastavena zmes - pomer LPG a vzduchu. Ak mas ten plyn legalne, tak to zavez do servisu na nastavenie zmiesavania.
PAVEL S.
Příspěvky: 26
Registrován: úte srp 17, 2010 14:54
Bydliště: ŽĎARNÁ

Příspěvek od PAVEL S. »

jak zjistím to zapalování? to jako že to hází jiskru? plyn mám sice legálně, ale auto je odhlášený. a to nastavení tej směsy se může mějak samo rozladit? dá se ta směs nastavit nějak i doma
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

Ano, ak nemozes nastartovat, tak systematickym testovanim mozes lokalizovat poruchu. Ak starter toci motorom, ale motor nechyta, tak nebude vadny akumulator. Zapalovanie NIE NA ICKU skontrolujes tak, ze vyberes kabel zo sviecky alebo ju vytocis a prilozis k bloku/kastli na cca2-3mm, pri toceni motora musi iskrit. Ak zapalovanie zapaluje, starter toci ale motor nenaskakuje, co bude na hovno? Palivo! A to uz Ti neporadim, pretoze plyn nepoznam, ale obecne tam bude nejaka moznost nastavenia zmesi. Ale doporucujem to nechat na nejakeho autoplynara.
PAVEL S.
Příspěvky: 26
Registrován: úte srp 17, 2010 14:54
Bydliště: ŽĎARNÁ

Příspěvek od PAVEL S. »

startér točí, jiskru to hází, ale pořád to nestartuje, takže to bude tím palivem. jo zkusim sehnat nějakýho autoplynaře
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Pokud to nechce chytit (vlivem směsi) je třeba zjistit zda je chudá nebo bohatá . Pokud to zas nebude chtít chytit nech zapnuté zapalování a běž si poslechnout zda náhodou nesyčí plyn (ucho k teduktoru-POZOR je horký !) . Některé staré reduktory touhle závadou trpí , pak není možno motor nastartovat . Pokud je směs chudá je potřeba dát před startem elektrycký sitič ("nástřik" LPG)


PS: jen tak si typnu : Neměnil někdo reduktor a nedal tam někdo reduktor s elektromagnetickým jištěním (místo podtlakového) pro íčko ? Už jsem to také viděl a dělá to přesně tento problém .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
PAVEL S.
Příspěvky: 26
Registrován: úte srp 17, 2010 14:54
Bydliště: ŽĎARNÁ

Příspěvek od PAVEL S. »

rebuktor je tam pořád stejný. dá se to nějak opravit, když by ten plyn ucházel? nechytá to ani po nastříknutí lpg. dá se ta směs seštelovat doma?
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“