Cukání
Moderátor: Moderátoři
Otáčková (odstředivá) regulace je závislá na otáčkách motoru (rozdělovače). Čím vyšší otáčky motoru, tím úměrně vyšší předstih. K tomu slouží soustava odstředivé regulace, která u Lady je pod palcem rozdělovače (takové dvě pružinky a dvě závaží).
Podtlaková regulace je závislá na velikosti podtlaku nad klapkou prvého stupně karburátoru. Pokud jedeš s lehkou nohou na plynu, klapka je málo otevřená a nad ní je tudíž velký podtlak. Ten přitáhne membránku na rozdělovači a ta otočí spodní deskou s kladívkem - tím zvýší předstih. Pokud na plyn skočíš, klapka se otevře hodně, podtlak je malý a regulace vypíná.
Je to velmi stručně, ale nebaví mě pořád dokola to tu psát.
Podtlaková regulace je závislá na velikosti podtlaku nad klapkou prvého stupně karburátoru. Pokud jedeš s lehkou nohou na plynu, klapka je málo otevřená a nad ní je tudíž velký podtlak. Ten přitáhne membránku na rozdělovači a ta otočí spodní deskou s kladívkem - tím zvýší předstih. Pokud na plyn skočíš, klapka se otevře hodně, podtlak je malý a regulace vypíná.
Je to velmi stručně, ale nebaví mě pořád dokola to tu psát.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Chudá směs, nebo špatnej předstih? Cukání to dělalo nedávno Gerovi a tomu pomohlo odpojení podtlakové regulace, protože když při úsporné jízdě zabrala, selhalo zapalování. Zkus tu hadičku odpojit od rozdělovače a nacpat do ní šroubek jako špunt, jestli se to nezlepší. Teda pokud nemáš původní weber.
Jo, jen jak čtu Markův příspěvek výše, o tom, jak se podtlak pro regulaci předstihu bere nad klapkou, tak ne-e, bere se pod klapkou. Ale to jen na doplnění.
Jo, jen jak čtu Markův příspěvek výše, o tom, jak se podtlak pro regulaci předstihu bere nad klapkou, tak ne-e, bere se pod klapkou. Ale to jen na doplnění.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
žeby opět problém s ložisky v rozdělovači?
Někde se to tady před časem debatovalo a možná zrovna u Gera nebo Sida nebo tam někde L.
Někde se to tady před časem debatovalo a možná zrovna u Gera nebo Sida nebo tam někde L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
No tak mě to taky cukalo, vyměnil jsem kabely a svíčky a už to necuká. I když předpokládám, že ty tam mít origo nebudeš. U mě bylo i slyšet že někde práská jiskra, kde nemá. To už je ale asi trochu extrém.irut píše:Mám 2101 origo vše podtlak nevedu
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno