Tlumiče a pérování
Moderátor: Moderátoři
Ano alespoň tak mě to poslal v emailu prodejce z: www.technicar.czzelvotron píše:Sachs jsou celý tlumiče? Co jsem se o to zajímal, tak ten Advantage byly jen vložky, ale cenově mě to přišlo ok, viz můj odkaz na autodíly o několik příspěvků zpět. Budeš to měnit sám, nebo dávat do servisu? Pro servis by ty vložky neměly představovat větší problém, další možnost je sehnat si starý přední tlumiče, přehodit do nich nový vložky a při montáži na autě už to pude kus za kus.
Pokud bych měnil ty celé tlumiče od Sachsu tak bych to udělal asi doma.Pokud bych měl,,přerážet,, vložky, zřejmě bych to dal na učiliště(dělají tam za pusu) a než se s tím pachtovat celou sobotu nebo neděli,tak at to udělají,přeci jen nejsem úplně zařízen a je zde hlavně časová úspora
Tlumiče
FOMO, když mi u jedenáctky měnili v Mělníku tlumiče, dělali mi potom i geometrii. Jen aby jsi s tím počítal, kdyby jsi měnil tlumiče doma.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
FOMA: ty plynokapalinový Sachs Advantage mají číslo př.: 200 656, z.: 112 295, potom dělaj ještě normální olejový "Super Touring" př.: 200 654, z.: 170 608. Oboje jsou vpředu jen vložky. Doporučuju si to přesně najít podle katalogu výrobce, aby si pak nebyl překvapenej co dostaneš: http://webcat-services.zf.com/index.asp ... ,1632,1614
Jakou ti řekli dobu dodání?
Tavri: Samarácký mají trochu jiný ty páky k tyčím řízení, jestli geometricky sedí nevím, starý tlumiče jsem nechával Plavcovi ke studiu, pokud je ještě nevyhodil, můžeme je porovnat.
Př. olej:
Z. olej:
Př. plyn:
Z. plyn:
Jakou ti řekli dobu dodání?
Tavri: Samarácký mají trochu jiný ty páky k tyčím řízení, jestli geometricky sedí nevím, starý tlumiče jsem nechával Plavcovi ke studiu, pokud je ještě nevyhodil, můžeme je porovnat.
Př. olej:
Z. olej:
Př. plyn:
Z. plyn:
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Želviku máš pravdu,jsou to jen vložky,a jsou to ty tlumiče co jsi zde poslal ty.
Takže ted jen otázka plynový nebo kapalný?
Zřejmě půjdu do Sachsu a horní misky jen promáznu pokud nebudou vyhnilý nebo jinak poškozený.
S geometrií počítám - další důvod proč to dát na učiliště a zároveň tak šířit mezi mládeží Ladaosvětu
Takže ted jen otázka plynový nebo kapalný?
Zřejmě půjdu do Sachsu a horní misky jen promáznu pokud nebudou vyhnilý nebo jinak poškozený.
S geometrií počítám - další důvod proč to dát na učiliště a zároveň tak šířit mezi mládeží Ladaosvětu
Já osobně bych šel do těch plyňáků, cenovej rozdíl není velkej, ale záleží na tobě, ono tak jako tak to asi bude lepší jak origo a daleko lepší jak vyteklý
Kolik máš najeto? Jestli přes 100 tis, tak bych ty misky určitě vyměnil, ono třeba budou dobrý, ale taky třeba ne a pak ti to bude bouchat a budeš nasranej (jako já ), ta tisícovka by už člověka neměla vytrhnout.
Kolik máš najeto? Jestli přes 100 tis, tak bych ty misky určitě vyměnil, ono třeba budou dobrý, ale taky třeba ne a pak ti to bude bouchat a budeš nasranej (jako já ), ta tisícovka by už člověka neměla vytrhnout.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Ty tlumiče mám v klubovně pod stolem.Chystám se na ně.Ideálně to spácháme s dárcem oněch tlumičů.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Spíš třeba tzv.Ladakostky jsou 2 nebo 3 polohové auto budeš mít vyšší a jen tak ti tam niečo drhnout nebude.
Já má 11ku a mám tam zadné tlmiče tužší(údajně se prodávají orig.dva druhy,mekčí a tužší).
Auto opravdu sedí v zatáčkách lépe- nenaklání se tolik.
Ale okolik jsou pružiny na 11ke tužší opravdu nevím
Já má 11ku a mám tam zadné tlmiče tužší(údajně se prodávají orig.dva druhy,mekčí a tužší).
Auto opravdu sedí v zatáčkách lépe- nenaklání se tolik.
Ale okolik jsou pružiny na 11ke tužší opravdu nevím
Když se dostavím na obéračku tak jo, vzal bych je s sebou. Je to však poměrně daleko a nic na Ladu nepotřebuji tak ještě nevím.zelvotron píše:Tavri: Samarácký mají trochu jiný ty páky k tyčím řízení, jestli geometricky sedí nevím, starý tlumiče jsem nechával Plavcovi ke studiu, pokud je ještě nevyhodil, můžeme je porovnat.
Zadní mám namontovaný origo samarácký a jsou pěkně tvrdý.
Měnit pružiny nebylo potřeba.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Takže tlumiče vyměněny.Plynokapalinové Sachs v ČR nemožné sehnat. Kapalinové Sachs taky problém....Kaybaba to samé,takže jsem byl ,,donucen,, namontovat plynokapalinové Monroe Zřejmě jsem od nich očekával přespříliš zejména od slova plyno.. ,nicméně rozdíl je 100% Auto sedí v zatáčkách jako přibité a jede jak po kolejích,chová se podstatně stabilněji,je tišší,ovladatelnější apd.Dokonce ani při protočení kol na suchém asfaltě neposkakuje jako koza a pouze v klidu ,,gumuje,,.
Mohu doporučit,pochopil jsem, že rozdíl mezi plyno-kap. a kapalinovými poznám zejména v zatáčce- to je opravdu rozdíl.
Zatím tedy spokojenost - otázkou je jejich životnost a tu ukáže až čas.
U Elitu se mně podařilo plynokapalinový tlumič Monroe koupit za cenu kapalinového a to za solidních 1100czk což je polovina oproti Sachs, tak mě to že nemám Sachsy vlastně ani tak moc nemrzí.
Mohu doporučit,pochopil jsem, že rozdíl mezi plyno-kap. a kapalinovými poznám zejména v zatáčce- to je opravdu rozdíl.
Zatím tedy spokojenost - otázkou je jejich životnost a tu ukáže až čas.
U Elitu se mně podařilo plynokapalinový tlumič Monroe koupit za cenu kapalinového a to za solidních 1100czk což je polovina oproti Sachs, tak mě to že nemám Sachsy vlastně ani tak moc nemrzí.