Víš co mě na těchle větrácích nejvíc sere? Nedá se seřídit množství vzduchu aniž bys měnil směr proudění. Stejnej problém je ve Fabii. Zatímco Kalina a starší auta mají ještě kolečko s klapkou za mřížkou.Patrac píše:stejně to je vizuál jak sem psal.. až bude skutečné foto. skutečného interiéru pak bude teprve čas k obavám zatím se mi to celkem i líbí jen nevím proč v prostřed výdechy hranaté a u oken kulaé. ještě že tam nejsou výdechy z 01 u oken a z 04 v prostřed s tím že potřebují využít nespotřebované zásoby...Marťas píše:Dost mě znervózňujou ty výdechy z Logana
Už jen kvůli tomuhle ty auta nesplňují moje základní požadavky na funcionalitu . Protože třeba zrovna Fabie I umí foukat pěkně a někdy je třeba vyhnat horkej vzduch ven, ale když ti to funí do xichtu je to dost nepříjemný, tak to stočíš jinam, to je taky strašný, protože v tu ránu je ti vedro.
Kulatý "okýnka" u 2101 jsou ve sklonu, dá se tím seřídit docela dost. Ale tady je to kolmo, to je k hovnu.
U Kaliny je to snad nejdotaženější vůbec - nahoře je ještě kaplička, taktéž seřiditelná, takže někdy větrání pustím na plno a jen do kapličky - auto se vyvětrá během chvilky. Jediné co bych vytknul - jednička by mohla točit ještě o něco míň.