1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR
Moderátor: Moderátoři
U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovce Takze i tento snimac najde u pridavne prevodovkySaša píše:Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? Tachometr
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
A navíc to není mezikus na náhonu tachometru, ale samostatný snímač přišroubovaný vedle náhonu tachometru.Maysner píše:U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovce Takze i tento snimac najde u pridavne prevodovkySaša píše:Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? Tachometr
VAZ 1117
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,7 i
Dovolil bych si dotaz. Na tátově Nivce, 1,7i se vyskytl tento problém. Auto nastartuje, běží třeba 5 vteřin a pak motor zdechne jako když se vypne klíček. Ověřeno, že po chviličce přestane házet jiskru. Benzín tam normálně jde. Pak to nejde natočit. PO chvíli to zase chytí, třeba jen na pár vteřin a zase zdechne. Mohl by to dělat vadný snímač otáček klikovky?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,7 i
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,7 i
To je těžká rada, osobně si myslím, že je v háji zapalovací modul nebo v horším případě ř.j. Pokud máš možnost si od někoho půjčit snímač a modul tak je zkus postupně vyměnit a uvidíš. Pokud vymyslíš dopravu z Brna tak ti je můžu zapůjčit i s ř.j.
VAZ 1117
Re: Motor 1,7 i
Zdravím, opet můj SÝR (niva) 1.7i rv. 96, jedu si to okolo 100 km/h cca 5 km a pak najednou auto zacne cukat jako by dosel benzin a hlavne auto jede asi tak na 50% a trhane, horko tezko dojedu domů, otevru kapotu a parohy k vejfuku jsou rudy jako trouba od kamen kde je chyba?
Dnes se podivam na svicky a kabely
Dnes se podivam na svicky a kabely
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,7 i
Těžko říct ... dokázal bych si představit třeba nulovou vůli na výfukových ventilech. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Motor 1,7 i
Luděk Musil píše:Těžko říct ... dokázal bych si představit třeba nulovou vůli na výfukových ventilech. L.
no za prvé nevim co to je a za druhe me to urazi zas tak dobrej na opravy nejsem
Re: Motor 1,7 i
Co by s tím nulová vůle měla společného???
Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.
Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).
Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.
Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Motor 1,7 i
Marek píše:Co by s tím nulová vůle měla společného???
Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.
Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).
posledni dil vyfuku je novy (presne rok stary), jeste mrknu pod auto na kat
Re: Motor 1,7 i
Že je rok starý nic neznamená. Pokud uvnitř prohoří přepážka a ucpe trubku, je hotovo - a může být třeba týden starý.
Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.
Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Motor 1,7 i
Marek píše:Že je rok starý nic neznamená. Pokud uvnitř prohoří přepážka a ucpe trubku, je hotovo - a může být třeba týden starý.
Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.
mel jsem hranatce bez katu a tam se mi nikdy zadni dil nezbortil, ale je pravda ze to byl asi jeste dil z CCCP