

Moderátor: Moderátoři
U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovceSaša píše:Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? Tachometr
A navíc to není mezikus na náhonu tachometru, ale samostatný snímač přišroubovaný vedle náhonu tachometru.Maysner píše:U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovceSaša píše:Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? TachometrTakze i tento snimac najde u pridavne prevodovky
Luděk Musil píše:Těžko říct ... dokázal bych si představit třeba nulovou vůli na výfukových ventilech. L.
Marek píše:Co by s tím nulová vůle měla společného???
Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.
Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).
Marek píše:Že je rok starý nic neznamená. Pokud uvnitř prohoří přepážka a ucpe trubku, je hotovo - a může být třeba týden starý.
Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.