Paliho 2103

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Som šialený keď to chcem dať dokopy?

áno
24
31%
nie
42
55%
pre váhavé povahy: možno
11
14%
 
Celkem hlasů: 77

Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Saša, pekne po poriadku :D zmesou to bude asi ťažko. Už druhý karburátor tam je odkedy je tento problém (teraz úplne nový solex) a voľnobeh som nastavil "tvojou" metódou (šľapanie na brzdu a podľa klesania či zvyšovania otáčok... na môj úžas to vážne fungovalo :shock: ) jedine že by bola fabricky nastavená zlá výška hladiny v plavákovke, avšak som sa k údajom o výške doteraz nikde nedopracoval.... Ale týmto to bude ťažko, to isté robil ozon a tam boli hodnoty aké majú byť....

malá remenica.... Mám tam úplne štandardnú remenicu na pumpe, a 130ka je pri 3.9 približne 4000rpm, myslíš, že by to sériová pumpa neuchladila? Jediné čo ma napadá, že remenica na kľukovke neostávala z 1.7, ale šla tam z 2103 motora.... chrobák v hlave, pôjdem porovnať ich priemery.... :roll:
Saša píše:Už jsem někde na fóru psal o jedné závodní Ladě která nešla uchladit a pomohla až montáž menší řemenice na klikovku
Myslel si asi väčšiu... Menšia by to iba zhoršila (menší obvod = viac otáčok) :)

edit: remenica 1.7 je trochu väčšia kôli zárezom pre čidlo, ale samotný "pracovný" obvod je rovnaký ako u starých remeníc. A na pumpe som premeral remenicu s dvoma ďalšími čo mám v zásobách a tiež sú všetky rovnaké :( takže nič....

predstih je nastavený na 6° (bezkontakt), pred týždnom som ho nastavoval stroboskopom
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

o tej remenici na pumpe dost pochybujem.....este kebyze to toci permanentne 7000+......moja 17cka sa nezohrieva ani ked tocim 4500ot......rucicka trochu stupne akurat do kopca pri vacsom zatazeni,alebo poskakujem v kolone,inak furt normalka.....a to sa priznam,ze sustava nie je uplne tesna....okolo horneho hrdla chladica su mikro dierky.....moj skromny neodborny nazor je,ze je to niekde pripchate....len kde....
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

mě se taky občas hřál -zjistil jsem že je v háji těsnění mezi vodní pumpou a přírubou potrubí do topení-vždycky když se to ohřálo tak to pšouklo a teplota vylezla nahoru-pomohla výměna těsnění-chovalo se to stejně jako když je v háji víčko chladiče.....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

hmm.... to tesnenie bolo samozrejme menené s pumpou.... ale chybičku nevylučujem.... :roll:
Majo2103, pripchaté možno... Plán mám asi takýto: nové viečko + termostat a uvidím čo ďalej. Mne to pripadá, akoby tam bol niekde slabý prietok, akonáhle sa zvýši nárok na chladenie, nestíha to. Takže buď ten termostat, alebo je to vážne niekde v bloku upchaté. :roll: to viečko sa mi až tak zase nezdá, na 1.5 som mal ten malý spätný ventilok nefunkčný (na starom viečku) a aj tak to pri nakladaní nevrelo...
ale stále mi nikto, kto vie aký je rozdiel medzi tesneniami pod hlavu menších objemov a 1.7 neozrejmil, či tam nieje rozdiel medzi chladiacimi otvormi. A či by 1.7 motor mohol fungovať s nesprávnym tesnením. Stále je tu šanca, že bývalý majiteľ (ako som sa už presvedčil pri nesprávnej pumpe na motore) nasadil na motor nesprávne tesnenie a že by preto mohli byť tieto problémy. Pri 106 000km už tesnenie odísť mohlo :roll:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

keby si tam dal tesnenie hoci aj zo samary tak na chladenie by to taky vplyv nemalo. Skor to bude termostatom alebo niecim pripchatym. Neviem ci pouzivas tesnenia alebo silikon, ale silikon vie byt pekna ku*va ked ho niekde namazes privela....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ano silikon mi ukazal svoju silu ked som napatlal asi kilo pod drziak vodnej pumpu a nasledovne som sa pri vymene termostatu divil co robi tolko silikonu v termostate :-D
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Puhi, zkus aspon za zkoušku vyředit ten termostat.. a uvidiš.. u mě to byla obrovská změna... ještě musim zauvažovat jestli ho tam nedám zpět, uvidim po závodech.. tim si aspon ověřiš jestli je vše kolem OK..
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

to je take zlozite drbnut termostat do hrnca a skusit ci funguje? :roll:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Majo píše:to je take zlozite drbnut termostat do hrnca a skusit ci funguje? :roll:
je :lol:
no, asi skúsim to, čo písal LRRH.... pre začiatok.
a áno, dávam tesnenia a na nich malú vrstvu tmelu.... žeby? hmm, musím si na to dávať asi väčší pozor. Ok chalani, dik za rady, ak niečo z toho pomôže, budú aspoň helpíci :) Do zrazu to proste musí chladiť :twisted:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Puhi, hele ja to ted konečně vyzkoušel.. a mimo město se to nedá snad ani ohřát... jako já mam spíš problém to uchladit namístě... nevim jestli na to nejsem přecitlivělej.. :D no jinak ve městě, nebo při popojíždění, to není o moc lepší než předtím, budu to muset taky ještě nějak dopoladit.. asi větší chladič a termostat zpět, nebo nevim no..
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

presný opak. :D pomalá jazda po meste a rôzne státie pohoda, mimo mesta tomu trochu šliapnem na krk a aj ha, vyvrelo :lol: nič, pustím sa do toho zajtra, ak mi nič nenaruší plány :roll:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

ger007 píše:skor mechanickou saharou
Prdlačku, Laďka má mechanickou a topila parádně už po dvou kilometrech ;)
Hřála se trochu v kolonách, to se zlepšilo, když jsem vyměnil vodu v chlazení za Fridex Eko Extra, kupodivu.

Ještě skoukni hadice, jestli někde není nějak zalomená.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Pumpa doma, akurát že už to časovo nevychádza, aj chladenie, aj pumpu nahodím až cez víkend, cez týždeň budem mimo... Ale azda to všetko začne konečne poriadne fungovať...
Přílohy
IMG031.jpg
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

nejak som nikde nepostrehol....zo Solexom to pumpa nestiha,alebo tam davas elektricku pre dobry pocit?
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

a ešte jedna otázka: Môže sa prehrievať motor pre nadmerné zanesenie karbónom? myslím z vnútra, kľuk skriňu.... Stalo sa to už niekomu? Pretože ak hej, asi som prišiel na príčinu prehrievania :roll:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“