Závady, údržba, spoľahlivosť... Kúpiť Prioru?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Tak holt asi na Kalinu dávaj dobrý a co zbylo je na Prioře :-P :twisted:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ano, to je fakt vyhra, ze vydrzal o rok dlhsie, to vydrzi mozno aj tommelov :P :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jestli tě to potěší, u Fabie po 5 letech urezl vlnovec 8)
A koukal jsem, že Touaregům ten výfuk taky pěkně rezne ... to víš, musím koukat, abych věděl, jakej tlumič tam prsknu příště :D :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Nojo, jenže u priory a kaliny je ten vlnovec součástí středního dílu, takže sice možná neurezne, ale jelikož uhnije zadní příruba, tak to vyjde nastejno.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ono ani nie je dolezite z coho to je, najdolezitejsia je povrchova uprava. Verim, ze ani original by to tak rychlo nevzdal, keby bol nasopovany hlinikom....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Želvo, to vůbec není pravda - protože vlnovec si vyrobit neumim, ale tu přírubu stačilo převařit :)
Respektive, v létě se jen zakápla elektrodou, což zas vyrezlo přes zimu, až to budu dělat znova, půjde přes to plech - ten jsem předtím dal přes protikus a krom menšího problému s (menší) objímkou to přežilo tlumič :D (čili ta lepší úprava byla na tej přírubě, která šla ven, žial ...)

Jinak tlumiče umíraj na vodu sraženou uvnitř, tam ti šopování zvenčí moc nepomůže. Ale napadlo mě něco jinýho, dneska jsem pozoroval zase jiný SUV a všiml jsem si, že má tlumiče schovaný a vyvedený spíš nahoru - čili při jízdě se na ně nehnou kvanta slaný vody, to za prvý, za druhý je možný, že voda uvnitř se vypaří ven, místo aby plodila zlo uvnitř.

Možná by stálo za to nějaký lehce jetý drahý SUV rozřezat a zanalyzovat :mrgreen:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No podle mojeho skromnýho názoru by ten vejfuk na novým autě aspoň 5 let vydržet mohl. :? Mimochodem mám od září novej stř. a zadní díl a ten zadní vůbec nevypadá hezky (ale není to originál). Přírubu mezi nima bys taky už nesundal.

Možná by stálo za to hlavně ošetřit trubku u příruby, zevnitř - kam by člověk došáhl, ona stejně uhnije tak do 5 cm od okraje, takže tohle by myslím dost pomohlo - protože jak si správně podotknul prohnije to zevnitř a ta příruba jelikož je nejnižší místo mezi dílama tak se tam asi hromadí voda.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no ja neviem, odkedy vyfuky kupujem v madarsku tak mi ziadny nezhrdzavel ani zvnutra a to niektore jazdili aj na plyn. Madari sa chvalia tym, ze pouzivaju nejaku specialnu ocel, ktora nehrdzavie ako papier. Mna to presvedcilo aby som si vyfuk nechal spravit tam :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Mhm, nenaočkujem CS AutoLada aby nám vozilo vejfuky od Maďarů? Nechcou rozjet velkovýrobu?
Ta ocel ani nemusí být zas tak speciální, ty slitiny existujou už hafo let, asi nejsou ani tak drahý, jen zase nějakej zlomyslnej plánovač vyrábí šmejdy ... páč stejně novej vejfuk většina lidí koupí zase od něj ...

Životnost celého potrubí fabie je 5 let a 100tkm.
Životnost posledního dílu výfuku Kaliny je 4 roky a 75tkm. Tohle Lada projela, hanba! :twisted:

Jinak nový díl výfuku jsem vystříkal i zevnitř kam jsem dostřelil (ne že bych si myslel, že to tam vydrží - co bude mít kam odfouknout, odfoukne), navíc je tam ten kroužek a těsnící pasta, tak by to snad nemuselo hnít tolik. Uvidíme ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

dmatej píše:Životnost celého potrubí fabie je 5 let a 100tkm.
Životnost posledního dílu výfuku Kaliny je 4 roky a 75tkm. Tohle Lada projela, hanba! :twisted:
A životnost celého výfuku na Sieřře je 16 let a cca 250.000 km Poté byl vyměněn prorezlý poslední 4. díl výfuku a současně s ním (čistě preventivně, když byl k mání za dobrou cenu) i díl 3. Dnes po 5 letech a 80.000 km se poslední 4. díl již blíží ke konci životnosti. Vidím to tak ještě na 1 max 2 roky. Značně horší životnost je nejspíše daná tím, že vyměněné díly nebyly originál, ale levné náhrady od Bosalu.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

dmatej píše:Nechcou rozjet velkovýrobu?
Myslíš, že to má pro ty dvě kaliny a tři priory smysl :mrgreen:

Jako ty 4 roky ještě dejme tomu, i když je to málo, ale dva roky na tý prioře, tam by se měli chytnout za nos...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Michael 4x4
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michael 4x4 »

Možno to tu nepatrí, ale našiel som takéto fotky podvozku Dacie Duster, tak pre porovnanie....
lada na tom nakoniec nebude až tak zle :lol:
http://www.autolatest.com/en/article-de ... uster-2010
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

vzdy ma potesi, ked sa mozem porovnat s daciou alebo fabiou :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Michael 4x4 píše:Možno to tu nepatrí, ale našiel som takéto fotky podvozku Dacie Duster, tak pre porovnanie....
lada na tom nakoniec nebude až tak zle :lol:
http://www.autolatest.com/en/article-de ... uster-2010
:shock: To je 20 let staré auto??? :lol: :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirozv »

LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“