Závady, údržba, spoľahlivosť... Kúpiť Prioru?
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Želvo, to vůbec není pravda - protože vlnovec si vyrobit neumim, ale tu přírubu stačilo převařit
Respektive, v létě se jen zakápla elektrodou, což zas vyrezlo přes zimu, až to budu dělat znova, půjde přes to plech - ten jsem předtím dal přes protikus a krom menšího problému s (menší) objímkou to přežilo tlumič (čili ta lepší úprava byla na tej přírubě, která šla ven, žial ...)
Jinak tlumiče umíraj na vodu sraženou uvnitř, tam ti šopování zvenčí moc nepomůže. Ale napadlo mě něco jinýho, dneska jsem pozoroval zase jiný SUV a všiml jsem si, že má tlumiče schovaný a vyvedený spíš nahoru - čili při jízdě se na ně nehnou kvanta slaný vody, to za prvý, za druhý je možný, že voda uvnitř se vypaří ven, místo aby plodila zlo uvnitř.
Možná by stálo za to nějaký lehce jetý drahý SUV rozřezat a zanalyzovat
Respektive, v létě se jen zakápla elektrodou, což zas vyrezlo přes zimu, až to budu dělat znova, půjde přes to plech - ten jsem předtím dal přes protikus a krom menšího problému s (menší) objímkou to přežilo tlumič (čili ta lepší úprava byla na tej přírubě, která šla ven, žial ...)
Jinak tlumiče umíraj na vodu sraženou uvnitř, tam ti šopování zvenčí moc nepomůže. Ale napadlo mě něco jinýho, dneska jsem pozoroval zase jiný SUV a všiml jsem si, že má tlumiče schovaný a vyvedený spíš nahoru - čili při jízdě se na ně nehnou kvanta slaný vody, to za prvý, za druhý je možný, že voda uvnitř se vypaří ven, místo aby plodila zlo uvnitř.
Možná by stálo za to nějaký lehce jetý drahý SUV rozřezat a zanalyzovat
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
No podle mojeho skromnýho názoru by ten vejfuk na novým autě aspoň 5 let vydržet mohl. Mimochodem mám od září novej stř. a zadní díl a ten zadní vůbec nevypadá hezky (ale není to originál). Přírubu mezi nima bys taky už nesundal.
Možná by stálo za to hlavně ošetřit trubku u příruby, zevnitř - kam by člověk došáhl, ona stejně uhnije tak do 5 cm od okraje, takže tohle by myslím dost pomohlo - protože jak si správně podotknul prohnije to zevnitř a ta příruba jelikož je nejnižší místo mezi dílama tak se tam asi hromadí voda.
Možná by stálo za to hlavně ošetřit trubku u příruby, zevnitř - kam by člověk došáhl, ona stejně uhnije tak do 5 cm od okraje, takže tohle by myslím dost pomohlo - protože jak si správně podotknul prohnije to zevnitř a ta příruba jelikož je nejnižší místo mezi dílama tak se tam asi hromadí voda.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
no ja neviem, odkedy vyfuky kupujem v madarsku tak mi ziadny nezhrdzavel ani zvnutra a to niektore jazdili aj na plyn. Madari sa chvalia tym, ze pouzivaju nejaku specialnu ocel, ktora nehrdzavie ako papier. Mna to presvedcilo aby som si vyfuk nechal spravit tam
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Mhm, nenaočkujem CS AutoLada aby nám vozilo vejfuky od Maďarů? Nechcou rozjet velkovýrobu?
Ta ocel ani nemusí být zas tak speciální, ty slitiny existujou už hafo let, asi nejsou ani tak drahý, jen zase nějakej zlomyslnej plánovač vyrábí šmejdy ... páč stejně novej vejfuk většina lidí koupí zase od něj ...
Životnost celého potrubí fabie je 5 let a 100tkm.
Životnost posledního dílu výfuku Kaliny je 4 roky a 75tkm. Tohle Lada projela, hanba!
Jinak nový díl výfuku jsem vystříkal i zevnitř kam jsem dostřelil (ne že bych si myslel, že to tam vydrží - co bude mít kam odfouknout, odfoukne), navíc je tam ten kroužek a těsnící pasta, tak by to snad nemuselo hnít tolik. Uvidíme ...
Ta ocel ani nemusí být zas tak speciální, ty slitiny existujou už hafo let, asi nejsou ani tak drahý, jen zase nějakej zlomyslnej plánovač vyrábí šmejdy ... páč stejně novej vejfuk většina lidí koupí zase od něj ...
Životnost celého potrubí fabie je 5 let a 100tkm.
Životnost posledního dílu výfuku Kaliny je 4 roky a 75tkm. Tohle Lada projela, hanba!
Jinak nový díl výfuku jsem vystříkal i zevnitř kam jsem dostřelil (ne že bych si myslel, že to tam vydrží - co bude mít kam odfouknout, odfoukne), navíc je tam ten kroužek a těsnící pasta, tak by to snad nemuselo hnít tolik. Uvidíme ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
A životnost celého výfuku na Sieřře je 16 let a cca 250.000 km Poté byl vyměněn prorezlý poslední 4. díl výfuku a současně s ním (čistě preventivně, když byl k mání za dobrou cenu) i díl 3. Dnes po 5 letech a 80.000 km se poslední 4. díl již blíží ke konci životnosti. Vidím to tak ještě na 1 max 2 roky. Značně horší životnost je nejspíše daná tím, že vyměněné díly nebyly originál, ale levné náhrady od Bosalu.dmatej píše:Životnost celého potrubí fabie je 5 let a 100tkm.
Životnost posledního dílu výfuku Kaliny je 4 roky a 75tkm. Tohle Lada projela, hanba!
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Možno to tu nepatrí, ale našiel som takéto fotky podvozku Dacie Duster, tak pre porovnanie....
lada na tom nakoniec nebude až tak zle
http://www.autolatest.com/en/article-de ... uster-2010
lada na tom nakoniec nebude až tak zle
http://www.autolatest.com/en/article-de ... uster-2010
To je 20 let staré auto???Michael 4x4 píše:Možno to tu nepatrí, ale našiel som takéto fotky podvozku Dacie Duster, tak pre porovnanie....
lada na tom nakoniec nebude až tak zle
http://www.autolatest.com/en/article-de ... uster-2010
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Tiež sa nemáme čím chváliť http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=90